Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik herken dit ook heel erg Ik heb vaak meer mdma nodig dan andere mensen lijkt het wel om net zo hard te gaan als de rest. ik heb ook en keer behoorlijk wat pep achterover getikt en zat gewoon te chill op de bank..Ook een keer toen ik space was wat coke gebruikt, was gelijk nuchter en heb de hele avond super droog op n stoel gezeten terwijl iedereen keihard uit zn dak ging.dat was balen zeg:P Ik heb mezelf er nog niet op laten 'testen' of hoe je dat ook wilt noemen, maar ik kan hieruit wel halen dat ik ADD heb.. Mja ik zou wel uit kijken met iemand die zon extreme persoonlijkheid heeft..Ik denk dat het het beste is om redelijk neutraal te zijn voordat je aan drugs gaat beginnen..Het beinvloed je toch we een beetje"
"Hey elke keer als ik XTC gebruik ga ik gegarandeerd hallucineren (piercings, brillen, je kent t) ik heb daar geen problemen mee hoor..Maar het vage is dat als ik weer uit ga, en ik gebruik helemaal niets, of alleen pep, dan lijkt het net of ik de piercing hallucinatie weer mee maak. Alleen dan iets minder gedetailleerd en lang..Maar ik kan het toch duidelijk herkennen als die hallucinatie, en het komt ook regelmatig terug op dezelfde avond. Ik heb dit alleen als ik in de club sta, en niet in daglicht, in daglicht heb ik sowieso nog nooit gehallucineerd op XTC. Ik word hier niet echt bang van ofzo, maar ik vind het gewoon heel vreemd. Heeft iemand anders dit ooit een keer meegemaakt?"
"Dag dag allemaal 1 maart heb ik voor het eerst XTC gebruikt. Ik had een witte mitsubishi, eerst een halfje genomen.. na een uur werkte hij nog niet dus had ik de andere helft genomen..Half uur later nog geen effect, had ik een tweede gevraagd en daar de helft van genomen. Net toen ik die innam begon ik wat van die eerste pil te voelen, na een kwartier had ik de andere helft ook maar genomen(aghja wat zou t dacht ik). Dus in totaal 2 pillen. Ik voelde me wel anders en zat te kauwen etc, maar had niet t gevoel dat ik iedereen wou knuffelen of zelfs muren geweldig vond. Voelde me uiteraard niet helemaal mezelf maar had gewoon het gevoel dat ik niet het optimale gevoel bereikt had.. Een week later heb ik met iemand nog een halfje gehad en weer een week later 2 pillen op een feest. (weer twee omdat die eerste pil weer s niet werkte) Die tweede sloeg binnen (net weer nadat die andere insloef haha) en toen spacede ik wel ietsje harder maar nog niet het gevoel dat het optimaal was... Begon ook vaag te zien in de auto en als k naar een foto keek bewoog t een beetje allemaal. Wel vet Maargoed, dus 3x XTC gedaan deze maand. De reden dat ik dat meld is hierom: Nu ga ik over twee weken MDMA kristallen proberen, en ik vroeg me af of deze miss wat harder aan zal komen? En, hoeveel raden jullie me aan om te nemen? Wil er wel wat van voelen! En ja aangezien ik niet te zuinig ben geweest deze maand maar dat was omdat ik toch een keertje keihard wou space. Ben bang dat ik zowat immuun ben voor die dingen ofzo aangzien ik steeds 2 pillen meost nemen om wat te voelen. Ben een meisje, weeg ongeveer 59 kilo en 1.74 lang. dus gewoon slank gebouwd. Alvast bedanktt!!! x"
"Ja ik denk dat die witte mitsubishis helemaal niet goed waren maar vond t vaag want vrienden van mij stonden daar wel op te spacen De laatste keer op dat feest dat ik gebruikt heb was de eerste een witte mitsubishi en die sloeg niet echt hard in, en toen had ik de tweede een roze pilletje gehad weet niet hoe die heet. Maar ondanks dat nog niet keihard zitte space (wel meer dan de vorige 2 keren)"
"Maar mdma bommetje zal ik dus met zekerheid wel gaan voelen? En voel je dat ook sneller dan een pil? Ik voelde die dingen altijd pas na anderhalf uur!"
"Denk dat ik wel goeie MDMA krijg, dus hopelijk zal het daar niet aan gaan liggen.. Misschien heb ik trage stofwisseling? Of is dat een HELE domme veronderstelling? :P Het was idd echt heel frustrerend dat t steeds zo lang duurde maar ik ga die kristal sowieso half uur van te voren het feest innemen. Denk dat ik het in een vloeitje doe (is toch een bommetje????) Had toen ook niet echt super veel gegeten dus dat kan t ook niet zijn (kutpillen dus) Thnx voor jullie hulp"
"SperSIZEboon zei: Lauu zei: 1,5uur dat is wel erg lang...meestal is het tussen 20-30min...ligt aan de persoon maar gemiddeld met pillen 30min en kristallen tussen 15-30min(iig bij mij) een bommetje is bijna net als een pil sinds de capsule moet worden afgebroken(net als een pil) maar in een "bommetje" zit een hoge hoeveelheid mdma dus het slaat in als een bom(joh? :P) ik zou rustig aan beginnen...sinds je altijd meer kan pakken Klik om te vergroten... dat ligt toch maar net aan de hoeveelheid die je in je bommetje doet is het nou echt zo moeilijk om eerst een btje te lezen op een forum voordat je domme vragen gaat stellen Klik om te vergroten... heb al heel veel gelezen hier, maar vond niet echt een specifiek antwoorden op mijn "probleem""
"pilsner zei: De dosis voor MDMA is 1 tot maximaal 2 mg per kilogram lichaamsgewicht. Dat betekent dus dat als je 60 kg weegt, je 60 tot maximaal 120 mg MDMA op een avond neemt.Daaraast heb je witte en bruine kristallen, zelf ben ik een voorstander van het likken uit het zakje! Beetje bitter maar met een sappie is de smaak snel weg. Betreffende je pillen, laat eerst het spul testen voor je inneemt. XTC-markt raakt weer vervuild: mCPP wordt verkocht als XTC.mCPP (meta-chloor-phenyl-piperazine ) is een stof die nog niet veel, maar wel steeds vaker in XTC-pillen voorkomt. De verkoop van pure mCPP leidde in veel gevallen tot hoofdpijn en misselijkheid (feestspikkelpil). mCPP wordt nu gemengd met XTC en verkocht als XTC, in veel mitsubutsi pillen is MCpp gevonden, en in sommige gevallen Amphetamine. In veel gevallen is het bindmiddel ( cellulose ) de boosdoener voor de inwerking van de pil, sommige pillen breken heel langzaam af in je maag en andere juist in een keer, daarom het verschil qua tijd voor de pil erin hakt! MDMA is de werkzame stof in een XTC, dus met je kristallen zit je wel goed! Succes Klik om te vergroten... Thnx! Aan deze info heb ik heel veel. Maar wat zou er met me gebeuren als ik bijv 170 mg bij ongeluk (per ongeluk verkeerde dosering ofzo) neem? Erg gevaarlijk? Of kan ik dan fout gaan? ga naar een vet feest dus k wil niet bad trip krijgen ofzo... laatste wat je wilt is ook nog is de avond van degene die met je zijn te verpesten"
"FlipMeister zei: Uit je verhaal maak ik een aantal dingen op. De eerste x had je 2 pillen op maar bereikte je niet het optimale gevoel. Dit kan komen doordat of je hebt erbij gezopen (vlakt et effect enorm af), gesnoven (etzelfde), etc. Ook heb je 3x in een maand gedaan. Je merkt het waarschijnlijk nu niet in het alledaagse leven maar je serotonine is nu lager dan normaal. Dit betekend dat als je nu XTC zou nemen je zowiezo niet het optimale effect bereikt omdat je sero laag is. Ik vind het alleen een beetje raar dat je van 2 pillen niet het echte ''love' gevoel en euforie ervaarde. Daarvoor kan ik dus maar een paar dingen voor bedenken. Of je hebt gezopen (zoals al eerder gezegd) of je had misschien iets met MDEA erin oid. Vaak worden houseparty's geassocieerd met drugsgebruik. Naast pepmiddelen als cocaïne en speed is de populairste drug nog altijd ecstacy (XTC). In 1988 werd deze drug in de opiumwet opgenomen. Vlak daarna werd er op houseparty's veel pillen aangeboden met op ecstacy gelijkende stoffen zoals MDEA, die toen nog niet verboden waren. Klik om te vergroten... Van wikipedia alhoewel er weinig word verteld over de stof zie je dat het wel eens kan zijn dat je dat kreeg. MDEA is meer 'speedy' dan MDMA of MDA. Het kan zijn dat je dat kreeg waardoor ik ook wel kan begrijpen dat je geen lovegevoel kreeg (zelf meegemaakt). Een andere verklaring kan zijn dat er gewoon weinig MDMA in je pillen zat en de enige manier om dat te testen is in een testcentra. Ik wil graag nog wat horen over je verdere verloop met MDMA. Ik adviseer verder om 3 maanden te wachten (minstens) en dan weer eens (geteste) pillen te nemen. Ik hoop dat je het XTC gevoel nog een keer krijgt het is echt een unieke ervarinv.... EDIT: Ik zie nu pas dat je kristallen wil proberen (stoned ). Het beste lijkt me om 3 maanden te wachten (als je echt niet kan wachten doe dan 9 weken). Als je Serotonine weer wat herseld is zul je het harder voelen aankomen, beter voelen en ook veel langer. Mijn ervaring met kristallen is dat het harder inslaat (denk omdatje het meestal opslikt in poedervorm = snellere opname) en meer het wause gevoel erbij. Dat is echter hoe ik het ervaar voor jou kan het heel anders zijn. Met kristallen is het vooral belangerijk om niet meteen te veel te nemen. Je kan altijd bijnemen maar je kan niet weer terugnemen. Eenmaal leip is leip en een beetje raar kan altijd nog wel van de kaart worden. De pauze kijk je mischien tegen op maar als je minstens 9 weken wacht (het liefst meer) dan denk ik ook datr je eerder het echte XTC gevoel zal hebben.... Veel suc6 Flip Klik om te vergroten... Heyy ik had niet erbij gedronken...Nu bedenkt ik me wel alleen iets; Ik drink abrnomaal veel koffie (lzo ongeveer 8 kopjes per dag) Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Had ooit gehoord dat caffeine de werking van andere drugs kan verminderen. Vond t ook heel verbazend dat ik die euforie niet voelde, ik voelde m zitten en ik dacht ..Dit KAN het gewoon niet zijn waar al die mensen zoo lyrisch over zijn. Van speed voel ik trouwens ook geen fuck..Niet ecjt speedy ofzo, kan alleen niet slapen dan.. Ik zal je op de hoogte houden over hoe t is gegaan =)"
"Update: Vanavond heb ik dus voor het eerste MDMA kristalletjes genomem (in een capsule) heb een behoorlijke capsule gehad.. We zijn naar club11 geweest vannacht en heb een half uur voordat ik binnen was die capsule ingenomen.. Een uur nadat we binnen waren voelde ik m nog steeds niet terwijl al mn vrienden al keihard stonden te space.. ik Baaaalde ik dacht nee he ben ik immuum voor dit spul ofzo>!?!?!!?! Op een gegeven moment was ik even weggelopen om een persoon te zoeken, noou ik voelde m ineens opkomen!!! KEIHARD!! Nog nooit zo hard meegemaakt!! (ZEKER kutpillen gehad de laatste 3 keer dus!) Maar die capsule voelde ik wel degelijk,. Alles was geweldig de muziek was zoooooo intens ongeloofelijk!!! Had ff een pupil check gedaan in de wc (ik vind het zo lekker om in de spiegel te kijken dan he ) mn ogen popte zowat mn kassen uit Later op de avond heb ik nog een half pilletje genomen..Toen die insloeg ging ik echt hard. Ogen begonnen helemaal te rollen lichten gingen vaag doen fuckkkiing lekker!!! heb heeerrlijk gedanst de hele nacht.. dit voelde echt als mn eerste keer echt space Heb nu nog geen last van een kater ( maar misschien komt die nog????? ) Godver wat is dat spul heerlijk Ode aan de mdma AMEN"