Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heh, bedankt voor de "Deep House" 'suggestie', zeker fijn om te beluisteren! In principe neem ik dit mee op een dag (speed) chillen: 1. Beurs/ID/pinpas 2. Ipod & goede oortjes met bass 3. Kauwgom - belangrijk 4. Telefoon & BTG 5. Cola/water/ijsthee 6. Handdoek/zeep & flesje water 7. Parfum/deodorant 8. Iets zoets/chocolade/koek 9. Broodjes (tarwe/melk-boter) 10. Doos met draai spullen/wiet 11. Goede zin Als ik muziek luister op pep & ik ben alleen, is het deze muziek (voornamelijk 2de helft): https://www.youtube.com/playlist?list=P ... 4QbeNA2jMs (Is mijn eigen afsleeplijst, vind die muziek echt enorm relax op speed)"
"Hallo beste (L)Uitjes, Vanwege mijn recent tramadol gebruik, had ik een vraag over de tolerantie. Ik had al wat rondgeneusd en las dat de zwaardere tolerantie i.v.m. tramadol, vrij laat opkomt, voornamelijk met redelijk intensief chronisch gebruik - zo ver ik had begrepen tenminste. De hoeveelheid tramadol die ik heb gebruikt in de laatste 2 maanden (daarvoor was het héél af en toe), ligt van een tot drie tabletten per dag (met soms een dag of twee zonder), dus tussen 37.5MG - 112.5MG tramadol (non-retard). Dus wel ver onder de maximale dagelijkse aanbevolen hoeveelheid grens van 300MG - 400MG. Maar ik merkte sinds twee tot drie weken geleden ongeveer, dat ik begon met twee tabletten, in plaats van een, om hetzelfde effect te verkrijgen, dus een week geleden (8 dagen) ben ik spontaan ermee gestopt. (Gelukkig heb ik mijn vader's wilskracht, en kan ik stoppen met allerlei gewoontes of drugs, wanneer ik dat ook maar wil, ik voelde me wel een beetje neerslachtig kort erna, met een duidelijke 'zucht' naar tramadol, maar niks waarmee ik niet kon leven) De reden waarom ik tramadol consumeer (Zaldiar), is omdat ik de combinatie van tramadol, samen met cannabis (ik rook wel elke dag een tot soms maximaal twee joints), een zéér aangenaam gevoel vind. (Ik voel me rustig, ik maak me minder zorgen, slaap beter en mijn visual snow & tinnitus merk ik minder op) En dan volgt nu de vraag: Om de tolerantie kwijt te raken/te verlagen, hoelang zou ik tramadol niet moeten consumeren? Vriendelijke groetjes, Mike"
"Liefhebbertje zei: Per 2 weken 10% minder gebruiken. Eens totaal afgebouwd en op 0mg Is de tolerantie weg. Dit is de manier om veilig af te bouwen zonder afkick. En de tolerantie is pleitte eens je op0 mg staat Klik om te vergroten... Howdy, Hoe bedoel je exact? Ik heb namelijk al negen dagen nu geen tramadol meer tot me toegenomen. Ik ben ineens spontaan gestopt met het gebruik ervan, het was geen probleem voor mij."
"De tijden die op zo'n soort medicaties staan, staan erop zodat de farmaceutische bedrijven, een "gegarandeerde konstante inkomstenbron" hebben. Medicaties die niet vloeibaar zijn, dus ritalin, zijn vaak nog jaren erna bruikzaam, met inderdaad een misschien wat lichtere werking."
"Hallo goede mensjes, Ik heb voor ongeveer anderhalf jaar behoorlijk wat Tramadol gebruikt (op het einde 300-400 MG). Ook voor de afgelopen 10 jaar ook wel ongeveer 2-3 (redelijk flinke) joints praktisch per dag gerookt. MAAR ik ben nu ongeveer een maand clean van de Tramadol, had wel gisteren een joint gerookt, maar daarvoor OOK een maand niet, in verband dat ik gezonder aan het leven ben/wil. Op tijd na bed/opstaan, s'ochtends 20-25 minuten hometrainer, een fiets, op een zware stand, gezond eten - het was wel erg moeilijk in het begin, maar het lukt me nu uiteindelijk. Vooral het op tijd na bed gaan/opstaan (ik was wakker 20-24 uur en sliep letterlijk tussen de 12 en 20 uur), en het stoppen met de Tramadol. Ik was makkelijk van de wiet af (desondanks dat ik er tabak bijdeed). Nota bene, volgens de neuroloog van vorig jaar (CT-scan) waren mijn hersenen "perfect in orde, in principe", en ook bij de medische checkup van het jaar daarvoor (61 kilo, 1.72 meter) was "perfect gezond". Maar nu dus de vraag/vragen (de eerste is het belangrijkst): ● Kan ik volgende week "veilig" XTC toenemen na al dat zware Tramadol misbruik? (Maand clean) ● Wiet gebruik van het verleden zou geen verschil moeten maken? ● Zou ik wiet roken tijdens of NA de trip? (als ik te energiek tijdens de trip ben lijkt wiet me een goed idee) ● Kan ik eenmalig lorazepam veilig nemen als ik s'avonds naar bed ga? (de XTC neem ik in de ochtend/middag) ● Had volgende week een antibiotica kuur gehad, zou erdoor een reden zijn om geen XTC toe te nemen? ● Normaal eet ik stevig voordat ik XTC neem, maar wat zou het beste zijn om te eten en hoelang te wachten? En dat was het zowel, zolang de eerste vraag maar beantwoordt wordt ben ik wel tevreden Vriendelijke groetjes, Mike"
"Hallo goede mensjes, Is tijdens een XTC trip het het beste om wiet puur te roken of samen met tabak te mixen? Of roken jullie liever met tabak? (Door tabak erbij te doen versterk je het 'luie' gevoel) Ik heb vaker wiet gerookt tijds de trip, maar normaal rook ik wiet met tabak, maar ik zou het jammer vinden om zo 'genageld'/lui/moe te voelen tijdens de trip. Dus wat raden jullie aan, of wat is in jullie ervaring het "beste"? En op welk tijdstip na het in te nemen raden jullie aan te roken? Vriendelijke groetjes, Mike"
"Wees wederom gegroet, mede Nederlanders Het werd maar weer eens tijd om wat XTC te doen, alleen vraag ik me nog steeds af hoe je de 2de dosis het beste kan nemen.. Zover ik kan concluderen is het beste om na anderhalf uur - 2 uur (na de 1ste inname), de andere helft van de pil te nemen - de roes zou dan langer werken? Kennelijk heeft bijpakken GEEN zin nadat de andere helft 'volledig' (3-5 uur) is uitgewerkt? Het geeft dan alleen het opgefockte gevoel, het verlengt dat niet de originele roes? Ook kwam ik vragen, of ik het beste de pil kan vermalen & met vloei pakken, (in 2 dosissen) of gewoon het beste in de originele vorm, pil, moet pakken. Vriendelijke groet, Mike"
"Zeer bedankt voor de berichten, altijd een behulpzame boel hier Er was nog iets dat ik vergeten te vragen was, namelijk of je de orginele roes redelijk lang ken verlengen ? Bijnemen dus bij de piek na de originele dosis (1-2 uur), verlengt dus de roes - maar hoevaak werkt dit ? Kan je bijvoorbeeld na die 1-2 uur, weer na 1-2 uur ongeveer bijpakken? Verlengt dit dan ook nog de roes ? Geen idee namelijk.. Dus kortom: Eerste dosis, halve pil 2de dosis (1-2 uur later), kwart pil 3de dosis (1-2 uur later), kwart pil (Wil een zolang mogelijke 'goede' roes behouden) Wederom vriendelijke groet, Mike"
"Aaaaah ok, dat maakt het even duidelijk. Hartelijk bedankt voor de antwoorden! Vriendelijke groet, Mike"
"Howdy great peeps, Ga morgen na 3-4 jaar geen XTC gebruikt te hebben, het toch maar nog eens een keer benuttigen. (Ik heb een groene klavertje 4 & blauwe ronde, weet niet of het iets zegt) Kan me herinneren dat het wel altijd heel heftig op mij werkte, en dat het een lange tijd, vroeger, mijn favorite drug was. Slapen of eten was overigens, vreemd genoeg, nooit een probleem ermee. Zou ik: 1. Goed eten van tevoren of just niet? (Als het uit begint te werken neem ik een vitaminepilletje & wat eten met wat wiet) 2. Een halfje & daarna weer een halfje doen, of gewoon 1 & dan klaar? (Ik zoek vooral naar het euforisch gevoel, dat je meer van muziek geniet enzo) 3. Met maten of alleen spacen? (Misschien het beste om na zo'n lange tijd het eerst n's alleen te doen?) Vriendelijke groet, Mike"