Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gratis feestje op de stubnitz! ben er zaterdag ook geweest was ook erg relaxt. Goa, DnB en Minimal.. ik space daar iig ergens rond op donderdag!"
"Kigh zei: Wat is dat nou voor flauw grapje, feest waar ik heen wil en dan op een donderdag... Hebben die mensen geen werk/school ofwat? Klik om te vergroten... Dit feestje is alleen voor de die hards en voor de werkelozen... :P"
"Sjeik el wa-tur-pijp zei: honingolie zei: Zaterdag 25 oktober Trance Orient Express @ Ruigoord.. Klik om te vergroten... Ik ben er waarschijnlijk wel. Klik om te vergroten... Ik denk ik ook..."
"Weet iemand nog een goede goa voor aanstaande vrijdag of zaterdag?"
"Ik ga naar goa in leiden in kraakpand http://www.goatrance.de/goabase/party/details/42654 meer mensen?"
"Re: Dr. Tommy zei: Before you slip into unconsciousness I'd like to have another kiss Another flashing chance at bliss Another kiss, another kiss The days are bright and filled with pain Enclose me in your gentle rain The time you ran was too insane We'll meet again, we'll meet again Oh tell me where your freedom lies The streets are fields that never die Deliver me from reasons why You'd rather cry, I'd rather fly The crystal ship is being filled A thousand girls, a thousand thrills A million ways to spend your time When we get back, I'll drop a line Klik om te vergroten... Dat hoorde ik vlak voordat de paddo's begonnen te werken. Was m'n eerste paddotrip"
"vroeger lsd, 2c, keta en nog meer trippends... nu niet meer echt trippen op feestjes"
"Ayahuasca natuurlijk!"
"vroeger meestal lsd of 2c* en soms wat keta bij 1 van de twee. Tegenwoordig hou ik niet zoveel meer van trippen onder veel mensen, merk dat ik dan wat te open sta voor alle emoties van de mensen om me heen. Nu soms gewoon nuchter of wat wiet ofzo... soms iets extra's maar niet meer lsd ofzo... Voelt op dit moment gewoon niet zo relaxed meer."
"Skream - Oskilatah"