Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik heb zojuist een aanbod gekregen van lsd zegeltjes van 125 microliter voor €5. Microliter vind ik eigenlijk een hele rare maatstaaf... Want in een microliter kan je nog net zo veel of zo weinig LSD stoppen als je wil toch? Hebben anderen dit eerder gehoord, of is de jongen die mij het vertelde (die overgens niet de dealer was, maar een kennis) gewoon in de was? Want hoeveel zou er dan in zitten, of is dat niet te bepalen? Want 5 euro voor 125 mics is niet zon hele goede deal... Bij voorbaat dank, Martijn"
"Hallo allen, recent heb ik met een goede vriend van mij (G) een paddo trip ervaren. We namen beiden 35g McKennay in een paddenstoelensoepje, gekookt bij een andere vriend (K). We zaten ongeveer een kwartier in een intense trip in de woonkamer bij K voordat we de woning verlieten en naar het stadspark vertrokken. Omdat K het gezellig vond was hij meegegaan, hij was overgens nuchter. Het stadspark hier is rustig met bos en er komt haast geen volk in de bebosde delen. Toen we aankwamen in het stadspark hebben we eerst op een bruggetje gestaan. Ik had overweldigende visuals en genoot met volle teugen. Na een tijdje op het bruggetje zijn we naar een grasveld met een muurtje gegaan. Het grasveld was omringt door bos. Ik had nog zelden zoiets moois gezien en tripte werkelijkwaar volle bak. Ik werd afgeleid en liep zonder bestemming over het veldje. Ik keek terug naar G en K die op het muurtje zaten. De sfeer leek bedrukt, en K lichtte mij in dat G bad ging. Ik wou G niet lastigvallen met vragen, dus ik vroeg alleen wat hij fijn zou vinden. We gingen terug naar de woning van K om hem in een vertrouwde omgeving te brengen. Ik was blij dat K erbij was. Hier gaven we hem eten en energy, en leidde hem af met TV. Ik ging even naar het balkon en maakte mijzelf nuchter. Niet veel later ging het beter met hem, maar hij bleef in een negatieviteit hangen. Later had ik nog een gesprek met hem, en de ochtend erna ook. Hij kon niet onder woorden brengen wat een Bad Trip in houdt. Ik kon me, en kan me nu nogsteeds geen voorstelling maken van een Bad Trip. G had visuals, ik ook. Ik genoot, hij niet. Beiden hadden we alle uitwerkingen van paddo's, maar hij vondt het onprettig en ik prettig. Ook hadden we dezelfde voorbereiding. We hadden 4u van tevoren niets gegeten. Ik had nog een dag werk verricht, terwijl G had uitgerust die dag. Het eerste half uur/uur van de trip hebben we beiden ontzettend genoten van de trip, daarna ging G pas bad, in dezelfde omgeving als ik. Hierna zijn bij mij uit interesse een paar vragen ontstaan, waar ik zelf niet aan uit kom. Wat is het verschil tussen een good-trip en een bad-trip? Hoe kan een good-trip ineens omslaan naar bad? En nog een praktische vraag: Wat is voor de omgeving het beste om te doen als iemand een bad-trip ervaart? Daarmee bedoel ik, wat ervaart de bad-tripper als prettig? Bij blowen verergerde de mate van bad gaan bij mij altijd als mensen zich ermee gingen bemoeien. Alvast bedankt! Dummy"
"Interessant verhaal, zelf nooit last van gehad. Wel enkele keren in de tip teer gehad. Dat blokkeerde t dan, waardoor hijsen erg zwaar werd. Toen ben ik gaan draaien met grotere S'jes, en problem solved, maar dat is misschien ook wel een ander probleem, zoals ik al zei, nooit op mn lippen. Wel had ik eens een maat die altijd gewoon een dikke hoop wiet vlak voor de tip deed. 'Tegen het teer' zei hij dan. Twijfel nogsteeds over of dit echt helpt... Zou niet weten waarom. Groetjes!"
"Bedankt voor de reacties! Ik denk dat ik er eentje koop, en als het 125 micrograms zijn merk ik het vanzelf. Groetjes!"
"Bedankt voor de antwoorden! Deamon zei: Maar echte badtrips bestaan niet, je kunt er altijd van leren. Klik om te vergroten... Dit was vooral het antwoord wat ik zocht. Ik snapte al niet wat een trip onprettig maakt, maar het is dus hetzelfde als een good trip, maar ervaar je het negatief? Deamon zei: Als iemand anders bad gaat: Niet alleen laten, maar ook niet met teveel mensen omheen gaan hangen, geruststellen, zeggen dat de persoon in een trip zit en het vanzelf over gaat, over leuke dingen praten om de persoon af te leiden. Klik om te vergroten... Erg nuttig, dit advies! K en ik hadden G naar huis gebracht en er is weinig gezegd. Pas thuis aangekomen met TV als afleiding ging het beter met hem. Toen was het al drie kwartier verder... Nogmaals bedankt voor de antwoorden! Dummy"
"Hallo allen, Een maat van mij waarmee ik elke dag smoke moet binnenkort onder t mes. Hij gaat hierbij onder narcose. Nou is hij niet van plan om stoned de operatiekamer in te gaan, maar hoe zit het met de weken er voor? Is het verstandig om de dagen/weken voor een heftige operatie te smoken? En zo niet, hoe ver van tevoren kun je dan het beste stoppen? Bij voorbaat dank!"
"Slim idee! Bedankt voor de reacties"
"Een dik puurtje van een onbekende wietsoort en een onbekende hasj soort. Geen idee wat het was, maar ik leefde enkele uren in een droom!"