Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heeft er al iemand ook met speed geshot? Kzen daar 3 jaar aan blijven hangen. Echt graaf tot dat ik stemmekes begon te horen dan ben ik gestopt"
"Had ik al genoeg gedaan me die bommekes maar vind zo een shotje veel beter. Alle je zintuigen exploderen open en het linkt alsof je plots een derde oog en je IQ vermogen schieten zo een gar in de lucht"
"Dat is lief van je dat je tegen mij je hartje wil luchten. Ik ben nu eerlijk gezegd heroïne aan het uitproberen.. Enkel recreatief"
"Amai! Hoelang snuifde al dan....?"
"Twirley Bird zei: Kan het niet beter verwoorden.. Be safe! Klik om te vergroten... Idd"
"Aj ja tuurlijk. Zwart vlees duid aan dat het dood vlees is en moet dus er uit gesneden worden. Anders krijg je gangreen...kzou direct naar spoedgevallen gaan!"
"Emtho zei: 3-mmc is 3-methylmethcathinone. vaak ook gezien als het lichtheren broertje van 4-mmc of mephedrone. Klik om te vergroten... sorry, ik weet echt niet waarover je het hebt. Kheb daar nog nooit over gehoord. Misschien omdat ik van belgie ben? Klinkt wel verleidelijk..."
"Zijn er andere manieren om heroïne te gebruiken? Dan heb ik het over de IV? Thanks"
"Ben ook al een paar keer opgelicht geweest met het bestellen van fentanyl online via het clearweb. Tprobleem is ik wil dat dan via darkweb bestellen maar weet niet goed hoe ik daarop moet terecht komen. Je moet daar precies voor hebben gestudeerd om op het darkweb te komen.."
"Natadm zei: Ik rook nu bijna 20 jaar wiet om in slaap te komen. Laatste tijd werkt het minder goed. Ik lijk juist wel meer wakker te liggen. Sta wel op met een wattig hoofd omdat ik steeds meer ben ga smoken. Heb nu al heel wat wietjes geprobeerd, maar niks krijgt me echt onder zeil... Klik om te vergroten... Hoi Je zou eens met periodes hash van een goede kwaliteit smoere en dan saf een toe terug wiet smoere. Ik rook graag hash en wiet. Das goed ,want dan bepaal je zelf hoe hard je wil gaan. Greets, The Dude"