Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Op het strand bij zonsondergang haha"
"10 mg mdma voor twee uur? weet je zeker dat het dan mdma is ? Aan te raden is 1- 1,5 mg per kg lichaamsgewicht ... Verder... Je moet idd genoeg drinken; 1 Ã 2 glazen per uur, afhankelijk hoe intensief je je beweegt. maar niet TE veel, kan ook schadelijk zijn. Dus niet liters in een korte tijd drinken. Verder hoeft het niet al te opvallend zijn als je een lage dosis neemt, zeker in de avond(pupillen worden dan sws groter,verder heb je geluk als je bruine ogen hebt ) en is het niet per se 'minder leuk'. Ligt erg aan waar en met wie je het doet. Persoonlijk vind ik het beste om het met een paar vrienden te doen, kan je rustiger praten, je aandacht voor de volle 100 procent op een ding kunnen richten, minder prikkels etc..."
"je zegt al zelf dat drugs niet de goede oplossing is. niet dat ik betweter wil spelen, maar ik denk dat je daaraan eerst moet werken. drugs nemen uit disharmonie kan bijna nooit goed aflopen. zeker coke niet (staat niet voor niets bekend als zeer verslavend omdat t zo kort werkt, oke xtc MET therapeut misschien wel.. maar deze oplossing is niet vruchtbaar bedoel ik. Nadat je drugs hebt gebruikt zal je je weer negatiever voelen, omdat je dopamine/serotonine gehalte is afgenomen. De week daarna ben je weer 'saai' zonder dat je dat spul gebruikt. Neem je het dan weer? Ja? gevolg: dopamine toevoer neemt weer af. je voelt je slecht? maar wat verbind je met positiviteit? ja die drug. Dit laatste is natuurlijk hypothetisch maar een simpele oplossingen bestaan niet voor complexere problemen. Waarom ben je 'saai' ineens geworden? vroeger was dat toch niet zo? misschien is de band tussen jullie nog niet zo goed & kan je beter 1 op 1 afspreken om rustiger/dieper op elkaar n te gaan. of aan je zelfbeeld werken? je bent al een uniek interessant en wonderbaar persoon, alleen moet je die deuren openen aan de buitenwereld. Jij WEET het al diep van binnen anders zou die drug toch ook niet werken? het betekent niet dat je ineens een 2e persoonlijkheid cadeau krijgt! dit kan ook met vele andere nuttigere manieren bereikt worden; schrijven zingen lopen rennen sporten mediteren lezen dichten, opschrijven waar je blij van word/waar jij blij over bent met jezelf, alle positieve dingen in je/het leven, dankbaar zijn...drugs zijn geen oplossing, maar moet een toevoeging/cadeautje zijn waar je makkelijk zonder kan."
"Hallo, ik weet niet of dit op het forum hoort maar het heeft wel wat met drugs te maken . ik ben vandaag een beetje heel dom bezig geweest, ik heb in het openbaar gedronken en alsof de duivel er mee speelde kreeg ik gratis en voor niets een bekeuring. Oke alles leuk en aardig, ik moet naar halt. Maar het grote probleem is als ik het mijn ouders vertel dat ze helemaal bloedheet worden, kwaad en boos ( ja tot nu toe allemaal begrijplijk jaja) maar ... dat mijn vader me hoogstwaarschijnlijk zal gaan slaan, ik een strafkamp moet gaan leven en dat ik nooit meer weg mag enzovoort. Dus de vraag is ; Hoe kan ik het tactisch het superleuke nieuws vertellen? Verder, ik weet dat het dom en onverantwoord was. Ik weet dat het compleet fout was en een stomme actie, normaal gesproken doe ik het nooit op straat, maar deze keer kwam het net zo uit. Ook drink ik bijna nooit 1x in de 2/3 maanden, maar ik ben ook 15,5 jaar. Alvast bedankt"
"heey, dank je wel voor je serieuze reactie metaldevil666 ahah, maar ik had het al verteld en mijn verhaal wat verdraaid zodat het minder erg leek. Mijn vader negeert me maar dat vind ik niet erg :P En mij vertrouwen deden ze allang niet meer dus dat maakt ook niet zoveel uit haha. achja ik zie wel hoe het loopt. Achteraf gezien was dit topic niet nodig, maar goed dat heb je als je jezelf gek zit te maken met gedachtes over mogelijke gevolgen enzo :')."
"@ taeknic Dankjewel ! ja ik heb de 2e x ook geblowd toen het begon uit te werken ( ja vergeten om het in te vermelden) en daardoor kon ik lekkerder slapen, iig ik voelde me relaxter { ookal bleef ik nog lang wakker } en bier, tja 1 biertje kan nog wel, kan me voorstellen dat het lekker is (: maar had gehoord van andere mensen hadden dat ook een keer op icm met xtc maar alles werd er wat vager van, dat wil ik liever niet . :P"
"Haha, zeker een aanrader! en ja maar niet per se echt, ik voelde mij meer geestelijk 'schoon gespoeld' en dat ik meer waardering had voor 'kleine' dingen. dus ja je kan ook wel stellen dat, dat dan ook voor natuur is en tja lang douchen is altijd heel lekker xd"
"ja 15 is jong, maar k kan het begrijpen. ik bedoel drinken is ook heel slecht en veel 13/14/15-jarigen zijn ook al dronken geweest. ( schadelijkheid drugs http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/340001001.html (klik op download) met een ironische knipoog naar het NL drugsbeleid t.o.v wiet die maar harder wordt aan gepakt, terwijl het ministerie zelf in 2009 dit onderzoek heeft uitgevoerd) mijn eerste ervaring was ook toen ik 14 was en had 1/3 genomen. Ik kan je verzekeren dat als je misschien iets te weinig neemt beter is, dan teveel! Je kan altijd nog later meer nemen. Rustig beginnen & als je je gewoon goed voelt niet meer nemen. is toch verspilling & veroorzaakt meer schade voor je hersenen. nergens voor nodig. Ik vind het juist heel fijn om nog er een beetje normaal uit te zien. Gewoon een dikke smile op je gezicht, grote ogen en niet van die rare bewegingen. Het is niet erg ofzo, maar de volgende dag heb je in ieder geval niet zo'n last van je kaken( 1x gehad dat ik de dag erna bijna niet meer kon eten terwijl ik MOEST eten van mezelf ) & persoonlijk heb ik het gevoel dat ik mezelf teveel verneuk als ik te hard ga, als het uitwerkt voel ik me dan soms ook wat raarder/onrustiger of zo. Verder voor & daarna wat vit. C nemen & l-tryptofaan (o.a in bananen) tip tijdens: NIET teveel water drinken. Waarschijnlijk heb je het denk ik al zelf opgezocht mr toch even een linkje, omdat ik (te)veel mensen ken van (de jongste was 13!) 14/15 het 'zomaar' even doen: http://www.trimbos.nl/onderwerpen/alcoh ... en/risicos"
"@smartieandme Natuurlijk is het niet goed om te zeggen van ohja je drinkt toch kan je net zo goed xtc nemen. alleen - vind ik- het krom dat er zoveel/extreem zoveel ophef wordt gemaakt over mdma, terwijl iedereen heel nonchalant over alcohol doet. Beiden niet doen is natuurlijk het beste, maar tussen verstandig zijn en doen zitten soms vele kilometers. Het irriteert me dat er met verschillende maten wordt gemeten. Verder is er volgens mij niet echt serieus onderzoek gedaan naar mdma schade op het puberbrein, maar kan me heel goed voorstellen dat het schadelijker is voor hen dan voor volwassenen. Alleen vraag k me af hoe ver het brein zich weer kan herstellen. Axonen die gaan dood en blijven natuurlijk altijd weg, maar ze kunnen zich ook tot een bepaalde hoogte herstellen. & na een jaar zijn er geen waarneembare verschillen tussen iemand die een pilletje heeft gebruikt en iemand die dat niet heeft gedaan. Moet wel zeggen dat dit alleen voor volwassenen geldt! Over die bananen ja daar heb je vast gelijk in. ik had een heel artikel over voeding en beperking van mdma schade gelezen, maar dat was een tijdje geleden."
"Hallo (: Ik ben heeel klein 1.55 m en ik weeg 45 kg . Vorige week was ik wat hard gegaan, had een pil van ~ 220 mg. Donderdag had ik een 1/4 pil genomen dus dat zou dus ~ 55 mg moeten zijn, leek me op zich wel een oké dosis. Volgende dag me lekker volgepropt met fruit en vitamine c . Zaterdag had ik een feestje en heb ik weer 1/4 genomen. Wat ik me dus afvroeg was, of het beter was geweest om op 1 dag 110 mg te doen (natuurlijk niet in 1x nemen maar 2-3 uur wachten) i.p.v het te verspreiden over 2 dagen, dus wat ik nu heb gedaan.. Wil sowieso het nu even een tijdje niet doen, ben het echt even helemaal zat. Het is meer voor het geval dat... als er weer twee gelegenheden zich voor doen, wat ik het beste kan doen. alvast bedankt !"