Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Speed en School is de beste combi ook, Sinds ik met mijn nieuwe opleiding ben begonnen heb ik pas 3 dagen niet gebruikt als ik les had ofzo.. Als je bijv. een kut opdr. krijgt vind je het in een keer leuk en de dag gaat sneller en is veel leuker. Je hoeft niet super veel te gebruiken. De ene dag als het heeel saai is gebruik ik ook meer dan een andere dag ofzo."
"Ja ik denk ook vaak dat iedereen tegen me is, en ik heb ook een keer toen ik dagelijks gebruikte, echt gedacht dat mijn moeder het doorhad enzo.. Maar dat was helemaal niet. Je voelt je gewoon helemaal in jezelf en je gaat heel hard nadenken over sommige dingen. En soms denk je er zoveel aan dat het dan werkelijkheid lijkt. Je bent ook een beetje verdoofd en van binnen voel je je heel fijn en je voelt je zo goed dat je geen behoefte hebt aan andere mensen, ik wou mijn vriendje zelfs niet zien als ik gebruikte. Ik dacht echt van rot op, ik ga gewoon hard weetje. Maar soms is het echt een dubbel gevoel ook tegenover andere natuurlijk, en mensen kijken je dan aan en dan denk je dat ze je doorhebben en dan ga je echt freaken enzo."
"OMG, het slechtse wat je gewoon kunt doen is allebei een dikke lijn pep snuiven en dan gaan sexen, dat werkt echt niet ofzo. Je bakt er allebei vrij weinig van, het is wel lekker ofzo, maar klaarkomen lukt nooooit.. je kan echt heel lang doorgaan. Dat is echt geen aanrader als je zin hebt in een avondje sex. Geef mij dan maar XTC!"
"Ik heb gehoord dat als pep nog een beetje vochtig is, de werking echt super is. Maar vochtige pep is wel zwaarder, dus als je het laat drogen en je het dan idd gaat wegen dan is het wel minder dan 1 gram.."
"hahaha wat zeg jij dan altijd? Sexen is echt een cool woord"
"cunt zei: Obsessed zei: Deranged zei: flash kieke zei: DrumnBass zei: hahaha wat zeg jij dan altijd? Sexen is echt een cool woord Klik om te vergroten... neuken of heel soms oepen,maar in nederland weet ik wel dat het kakken is,maar in belgie hoor je het vaak,bv. ik heb just gepoept met men lief of zo Klik om te vergroten... Rare jongens die belgen. Klik om te vergroten... Leuk hé :P Meestal is het neuken hier Ik eb nooit last van die dinges dat jullie beschrijven Klik om te vergroten... neuken zeg ik bijna nooit ... vind ik gewoon geen fijn woord .. Klik om te vergroten... Liever neuken dan poepen.. Als iemand tegen me zegt "Kom Schatje, we gaan even lekker poepen", ga ik zo hard lachen dat ik niet eens meer kan poepen ."
"Trouwens, wat ik vind he, je moet een drugs niet gebruiken als vervangmiddel voor een andere drugs. Als je speed niet zo wreed vind om hard mee te gaan, dan moet je het niet gebruiken.. Ook niet als 'vervanger' omdat je coke niet kunt betalen. Ik vind dat als je drugs gebruikt moet je er echt van genieten, en als je speed maar een slap aftreksel vind, zou ik het niet gebruiken, dat is het dan toch niet waard? Je moet drugs gebruiken omdat je je er goed en leuk bij voelt, en je moet het op momenten doen dat het leuk is om te doen, en je moet er zeker geen gewoonte van maken (bijv. ieder weekend speed)... Naja, je moet het natuurlijk altijd zelf weten ofzo. Maar ik vind dat niet echt leuk. Ik vind het leuk om de ene keer wat pilletjes te nemen.. volgend weekend alleen alcohol, daarna speed, weekend daarna speed en xtc.. Gewoon lekker van alles... voor mij geeft dat ook een gevoel van niet verslaafd zijn aan één soort drugs..."
"Hey iedereen! Ik had even een vraagje, op school zei een meisje dat de werking van speed afnam namate dat het 'droog' word. En dat dan de werking steeds sneller afneemt. Dus stel, je hebt speed en het is droog, en je bewaart het 1 week, dan is de werking een heel stuk minder dan 1 week ervoor? Ik vroeg me af of dit echt zo is? Neemt de werkingvan speed af? waardoor je het dus niet lang kunt bewaren? Ik heb het proberen op te zoeken maar ik het niet echt iets gevonden waarin het duidelijk stond aangegeven en werd bevestigd dat het zo is. Ik vind het namelijk wel vervelend, dat ik bijv. wel 20 pillen kan inslaan en die gewoon zolang kan bewaren als ik wil, maar speed kan i kdan dus niet met grote grammen in slaan, omdat de werking snel afneemt. Zovast al bedankt!! Groetjes!"
"Hey, bedankt voor de reacties .. Ik heb vandaag 3 gram speed gekregen. Het is nog heeel vochtig. Als ik het wil bewaren waar kan ik dat dan het beste doen?? Het moet geen onmogelijke plaats zijn aangezien mijn ouders het denk ik niet zo grappig gaan vinden dat ik het gebruik."
"Hey, ohh ik heb het nog nooit gehad dat ik er in een keer langer mee doe. Maar wel dat ik zeg maar als ik heel veel gebruik in een week, ik het op het einde niet meer mijn neus in krijg? en dan doe ik het echt met moeite.. Misschien moet je idd wat minderen. Of eens wat anders proberen. Doe ik ook wel eens en dan weer speed en dan vind ik het weer helemaal wreed.."