Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNeemt de werking van Speed af?

Neemt de werking van Speed af?

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DrumnBassLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey iedereen!

Ik had even een vraagje, op school zei een meisje dat de werking van speed afnam namate dat het 'droog' word. En dat dan de werking steeds sneller afneemt.
Dus stel, je hebt speed en het is droog, en je bewaart het 1 week, dan is de werking een heel stuk minder dan 1 week ervoor?

Ik vroeg me af of dit echt zo is? Neemt de werkingvan speed af? waardoor je het dus niet lang kunt bewaren?

Ik heb het proberen op te zoeken maar ik het niet echt iets gevonden waarin het duidelijk stond aangegeven en werd bevestigd dat het zo is.

Ik vind het namelijk wel vervelend, dat ik bijv. wel 20 pillen kan inslaan en die gewoon zolang kan bewaren als ik wil, maar speed kan i kdan dus niet met grote grammen in slaan, omdat de werking snel afneemt.

Zovast al bedankt!!

Groetjes!
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik hoor er allemaal verschillende verhalen over, van de 1 hoor ik dat je het makkelijk een maand of zelfs langer kan bewaren, de ander zegt 2 weken max en dan op een gekoelde plaats ..
als je het invriest kan je het zowiezo heeeeeel lang bewaren.. doen de dealertjes ook ..
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja als je het wil bewaren zou ik het zowiezo op een koele (vochtige?) plek doen, als je het namelijk op een warme plek neerlegt droogt het uit...

speed bewaren is zowiezo een nono :wink:
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Speed kun je tot weken (zelfs langer) bewaren als je het onder constante goede omstandigheden houdt. Ik heb nog ergens een soort van maatstaaf staan, ik zal het vanavond even voor je opzoeken.
D
DrumnBassLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hey, bedankt voor de reacties :).. Ik heb vandaag 3 gram speed gekregen. Het is nog heeel vochtig. Als ik het wil bewaren waar kan ik dat dan het beste doen?? Het moet geen onmogelijke plaats zijn aangezien mijn ouders het denk ik niet zo grappig gaan vinden dat ik het gebruik.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
In het zakje op dezelfde plek waar je het uberhaupt zou bewaren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."