Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja misschien wel, maar absolute hoogtepunten vergeet je niet"
"Trinity zei: Ook na 20 jaar nog prachtig om te lezen. (een eerste keer) MDMA blijft echt geweldig en helemaal om te lezen bij anderen hoe die hun eerste keer ervaren. Bedankt! Klik om te vergroten... Graag gedaan trinity(ben je vernoemd naar die discotheek in Renesse??) leuk dat je t een mooi stukkie vond en super dat je ook mdma lover bent."
"Trinity zei: mile:mile: Nee hoor; Trinity was de naam van de test waarbij de eerste atoombom ontplofte, Mijn profielfoto hiernaast is die ontploffing ongv. 1 miljoenste van een seconde of zo na detonatie. 'Mindblowing' zal ik maar zeggen... Klik om te vergroten... Oké Trinity, weer wat geleerd Haha. Ik kijk veel Discovery en geografic channel, maar dit wist ik niet."
"Leuk om te lezen, maar t haalt mij niet over nog eens paddo's te proberen.(heb ooit wel een middelmatige dosering genomen) Maar heb slechte ervaringen met 2 vrienden van mij, die zwaar fout gingen op paddo's. Ik heb ze met eigen ogen door t weiland zien kruipen en gras vreten, omdat ze dachten dat ze koeien waren. Even later kwam de hel met alle duivels ook nog in hun trip voor. Ben een hele avond bezig geweest om ze enigszins stabiel te houden. Hun dus nooit meer, maar tegelijkertijd voor mij ook geen tripmiddelen meer. Als je maar enigszins mentaal instabiel bent, ben je de sjaak met dergelijke middelen."
"Shaggie078 zei: Goeiemorgen ik heb gister avond een pinkie met pep op en daarna nog 3 niet te grote sleutels gewoon normaal nou had ik rond 22:15 de laatste op en alles ging gewoon lekker en chil zoals ik vaker trip. Rond kwart over 12 kwam me broer met een jonko aan een Assie dus had daar van mee gerookt maar 5 poffies omdat ik dacht is het wel verstandig. Ik bleef gewoon lekker gaan alleen kreeg een kwartier na die joint zin in meer pep maar voor de pep was op. Rond 3 uur lag ik al een tijdje in me bed maar begon echt heel erg te zweten erger dan normaal zo bleef dit wel een tijd door gaan na tijdje moet ik plassen en ik stond op en begon nog erger te zweten en super draaierg echt heel veel tintelingen en ook een beetje zwart voor me ogen dus ik ging weer zitten en ben daarna rustig opgestaan en alsnog naar de wc gegaan alsnog heel erg draaierg enzo. Ander half uur later begon ik me misselijk te voelen en te zweten en te doen ben toen over mijn nek gegaan. Zo heb ik denk ik wel 2 uurtjes gezeten alleen niet meer overgeven toen moest ik weer naar de wc ik heb denk ik wel 50 min op de wc gezeten om dat ik dacht dat ik flauw zou vallen als ik zou op staan. Ben ik naderhand toch snel naar me kamer gelopen wat gedroken en gelijk weer op bed gaan liggen 10 minuten later trok de hoofdpijn misselkheid en druk in me maag weg ik voelde me super chil en alles een uurtje later gaf ik opeens over uit het niets ik voelde me goed en geen hoofdpijn niks. Hier was ik ongeveer 6-7 uur aan het trippe na de laatste sleutel toen begon ik na een halfuurtje opeens schimmen te zien en begon precies het zelfde te trippe als hoe ik normaal over een hele nacht trip maar ze zeggen dat speed ongeveer 5-8 uur werking heeft maar 10 uur na laatste sleutel tripte ik nog steeds het zelfde met schimmen enz ik was al wel een stuk suffer en wel al wat minder gefocusd maar space nog steeds zo begon de trip na 10 uur wel minder te worden en het is nu bijna 12 uur na de laatste sleutel en heb nu alleen nog een beetje space gevoel en ben nog best focus mode maar zit nu meer in de aftertrip. Klik om te vergroten... Dat is een rotervaring geweest je kan beter dexamfetamine proberen te krijgen als je perse speed wilt doen dat wordt over t algemeen veel beter verdragen, nadeel is weer dat je van Dex sneller tolerantie opbouwt dan van gewone speed."
"Weet er eigenlijk iemand hoe t met dextroamfetamine van de apotheek zit, dat moet toch ook wel bijna puur zijn want je reageert normaal gesproken al op zeer kleine hoeveelheden. Er is echt niemand die daar een gram van wegkrijgt op een dag!"
"Thanx voor de reactie"
"Is toch vreemd dat je niks merkt van zoveel Oxy. Ik ben een ervaren gebruiker en ik ga van 200mg echt wel hard uit me dak. Ik heb t dan wel over de werkzame stof oxycodone volgens mij is de oxynorm die jij beschrijft weer een andere opiaat. Het ene opiaat is het andere niet zo is Oxycodon bijvoorbeeld 2 x zo sterk als gewone morfine . Voorzichtigheid is sowieso geboden als beginneling, opiaten kunnen echt gevaarlijk zijn"
"Heb t ff opgezocht en oxynorm en Oxycodon zijn wel degelijk hetzelfde. Sorry maar dan kan ik maar moeilijk geloven dat je als beginnend gebruiker niks merkt van deze hoeveelheden"
"Mooi om te lezen dat mensen zo kunnen genieten van bepaalde tripmiddelen. Ik ben wel nieuwsgierig maar houd t bij amfetamines en opiaten want ik weet zeker dat ik helemaal paranoia word van een zwaar tripmiddel. Heb ooit een bepaalde dosis paddo's gebruikt en dat vond ik meer dan genoeg!"