Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasjmelk slecht?

Hasjmelk slecht?

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
HasjmelkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb gistermiddag wat Nepal hasj vermengd met volle Chocomel en gesmolten roomboter.
Dit verwarmde goedje opgedronken (2 kopjes).

Na pakweg 1,5 uur ging ik boodschappen doen en mijn hele gedachtepatroon was anders.
Als ik mensen passeerde voelde ik echt 'wie' ze werkelijk waren, ook vroeg ik me plots af of ik wel in Nederland was.
Het voelde intenser en verwarder dan dronken zijn.

Heel vaag allemaal. :relieved:

Maar mijn vraag is, is hasjmelk drinken slecht voor je hersenen?
Of zou het misschien een tikje gezond zijn zelfs? :smiley:

Vannacht geslapen als een os.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou met volle chocomel en boter is het natuurlijk niet gezond.. Zit mega veel suiker en vet in. Voor je hersenen is het niet echt slecht maar goed niet. Zelfde als gewoon hasj.
Voordeel is nu dat je t niet rookt, dat is namelijk altijd ongezond. (Longen)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je was high, dat is niet meteen slecht voor je hersenen hoor. Dronken zijn is slechter voor je hersenen in ieder geval.
D
Drugslover43Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Voor je hersenen is dronken zijn idd slechter.
Voor weed en hash geld in t algemeen dat t oraal ingenomen veel langer en intenser werkt.
d
daoistLid
01-01-2024, 00:00
#5
hi. ik doe dat ook wel is ja. chocomel au bain martie verwarmen en dan hash erdoor. Dat kan aardig hard aankomen maar soms is het effect ook best zwak. Mijn ervaring is meestal dus met chocomel en niet met roken dus leek het me goped om als ervarings deskundige te reageren.

Je brein gaat meer open staan voor dingen en gevoelens. Zo heb je onder meer intensere beleving van geluiden, intensere beleving van smaak als je wat eet (ik heb wel eens iets gemaakt dat niet eens zo heel bijzonder was maar voor mijn gevoel was dat toen echt de lekkerste spaghetti ooit). dat komt omdat de wiet/hash de beleving intenser maakt.

Wat ik ook merk (en dat kan voor iedereen anders zijn) dat ik gevoelens voel van toen ik 15 was ofzo of 23 of wat dan ook.
Het ligt er maar net aan wat er in mijn hoofd zich afspeelt. Ik ben ook wel eens paranoia geworden toen er de hele tijd mensen over de gallerij van de flat liepen maar dat was maar 1 keer ofzo en toen was ij ook echt goed stoned.

Chocomel met wiet hash is niet slecht ofzo. ik zou het als gezonde manier van wiet nemen beschouwen.
Misschien moet je er minder in doen de volgende keer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."