Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mensen, Enige tijd geleden gebruikte ik altijd keta tijdens het uitgaan. Ik nam dan over een hele avond 00:00 tot 04:00 2 keer een, soms twee punten. Altijd in combinatie met alcohol. Ik lees altijd overal dat keta in combi met alcohol wordt afgeraden. Waarom raadt iedereen die combi af? Ik vind uitgaan met keta juist super chill omdat het me een soort extra space maakt boven op het dronken zijn. Ik gebruik keta dus om extra space te worden en niet om k-hole te gaan. Ben nu meer dan een maand gestopt met keta omdat ik merkte dat ik tijdens het uitgaan niet meer lekker ging op alleen alcohol telkens keta wilde."
"@Bas Hahaha, dan komen we ook weer bij hetzelfde terug: mijn vrienden gebruiken allemaal keta tijdens het stappen en zeiden dat het super chill is en het je een extra dronken gevoel gaf. Ik deed dus gewoon mee (voor de eerste keer) en vond het toen ook chill en ging het zelf gebruiken zonder mezelf in te lezen. Ik ben er in 2 maanden tijd 1 of 2 keer super slecht op gegaan (alles onder kotsen) en heb een paar keer gehad dat ik veel te space was en een uur lang buiten op het terras zat voor de uitgaansgelegenheid. Omdat ik dus eigenlijk alleen bijna alleen maar positieve ervaringen heb met keta en alcohol vroeg ik me gewoon af waarom iedereen het afraad. Als ik het goed begrijp is het dus heel simpel: Het werkt extra versterkend en is slechter voor je lichaam/gezondheid. Correct?"
"Volgens mij zijn vrienden van me er niet echt slecht op gegaan. Het doseren is inderdaad anders als je veel gedronken hebt, soms schepte ik een flinke punt op en dacht ik "oh ja kan wel" en dan zei ik een half uur later tegen een maat van me "ik ben veel te space ik snap er niks meer van" Die avonden zijn opzich ook wel weer lachen vind ik. Maar als het enige dus is dat het extra belastend is voor je lichaam is dat voor mij geen rede om het niet te doen, we leven maar 1x"
"Ik heb een tijdje lang (2 maanden 2x per week) samen met een vriend keta gebruikt tijdens het stappen. Ik had nergens last van alleen dat ik stappen zonder keta niet leuk meer vond, dit was voor mij ook de rede te stoppen met keta. Die vriend van me is toen ook gestopt en hij gaf aan dat hij soms niet meer goed uit zijn woorden kwam of midden in een zin vergat wat hij wilde vertellen... Het verschilt dus denk ik per persoon hoe snel en hoe schadelijk het is. Schadelijk is het sowieso, ik bedoel meer hoe snel je er last van krijgt. Let ook op met verslaving hè, als je 2/3x per week gaat gebruiken ga je snel richting een verslaving denk ik. Wij zijn nu iets meer dan een maand gestopt en ik heb nu niet meer het idee dat ik keta mis tijdens het uitgaan maar die vriend van me zegt altijd dat hij het nog wel mist tijdens het stappen."
"Hey, Ik wil binnenkort speed gebruiken op een festival, mijn vrienden vaan MDMA gebruiken en ik wil nog geen MDMA gebruiken ivm 2/3 maanden regel. Omdat ik van speed niet echt ‘vaag’ wordt zoals van MDMA zoek ik iets om bij de speed te gebruiken om me toch een beetje vaag te maken. Alvast bedankt voor jullie antwoord."
"Fool zei: Ketamine? Klik om te vergroten... Ik heb een tijd geleden vaak keta gebruikt met alcohol en zat ook al te denken om er inderdaad ketamine bij te nemen natuurlijk in kleine hoeveelheden omdat ik nog wel lekker wil kunnen gaan op de muziek. Bas zei: Als je aan de pep blijf en opeens stopt (of keihard door gaat), geloof me, dan komt die vaagheid wel. Dan wordt je net zo dom, blind en scheel als iemand die XTC op heeft. Klik om te vergroten... Ik heb 2x pep gebruikt en toen bleef ik wel scherp dus weet niet precies wat je hiermee bedoelt. Koffieboon zei: Een hasj jointje met een paar pilsjes doen het ook altijd lekker op pep vind ik. Klik om te vergroten... Blowen doe ik niet, paar pilsjes in het begin lijkt me lekker en daarna wat ketamine. Hebben mensen ervaring met deze combi? En is er een mogelijkheid om te kunnen slapen door de keta 's avonds?"
"Bas zei: Pep kan je opbouwen, hoe meer je neemt, hoe vager je uiteindelijk wordt. Dus het dubbel kijken van dingen, mensen, letters op je telefoon, etc. Of gewoon domme reactie's, opmerkingen omdat je het kwijt bent in je hoofd wat je wilde vertellen. ;p Klik om te vergroten... Hoeveel pep gebruik jij dan? Ik zou jou wel in meerdere topics erg positief over pep praten De laatste keer toen ik pep gebruikte had ik 2 gr natte pep (niet getest) en daar gebruikte we met z'n 3e van en dat was helemaal op gegaan in een feest van 00:00 tot 04:00. Ik weet niet precies hoeveel gram je over houdt als je het laat drogen. (Had het op een spiegel uitgesmeerd en daarna erin "gehakt" met pasjes). Maar van die hoeveelheid pep bleef ik nog steeds scherp."
"Ik zou 'm gewoon naar binnen gooien wel een kwart of halfje tho Maar ik ben onervaren en mijn vrienden gooien alles naar binnen dus misschien ga ik mee in die flow..."
"Sally Tessio zei: - Als je 60 kilo bent dan zou je volgens de richtlijn het beste dus 90mg mdma in kunnen nemen. Als je iets meer dan dat gebruikt dan is dat je eigen keus en zal er echt niet onmiddellijk iets vervelends gebeuren. Daarnaast inderdaad geen speed nemen, want dat vlakt de positieve effecten van mdma af. Je kunt dit hooguit daarna nog doen. Als je het leuk vindt om hard te dansen op feestjes, dan zul je op een dergelijke dosering echt wel zin krijgen daarin. Ik vind het sowieso een klein wonder dat je niet bent gaan hallucineren op de doseringen die je hebt genoemd. Als je dat niet wil - de drug is daar ook helemaal niet voor bedoelt; het is geen psychedelicum - dan kun je ook beter gewoon correct doseren. Een uur of acht is overigens best te doen met bijvoorbeeld twee halfjes. Die kan je dan beter wat verder spreiden over de avond. De eerste voor het gevoel zelf, de tweede alleen maar om de duur te verlengen. Mocht je het nou net niet redden, dan ga je gewoon wat eerder naar huis of neem je de keer daarop wat later en loop je de eerste anderhalf uur nuchter rond. Prima avond gehad toch? Dat is het einde van de wereld niet. Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie. Denk je echt dat 90mg genoeg is om het hele feest lekker op te gaan? Dat zou dus 2x een kwartje zijn van de pillen die ik zondag had. Ik betwijfel het maar zal het zeker gaan proberen. Toen ik savonds in bed lag was ik wel aan het hallucineren. Toen ik probeerde te slapen beeldde ik me allemaal mensen (vrienden) met zonnebrillen in. Ook dacht ik dat ik op whatsapp berichten aan het reageren was terwijl de andere persoon niks gezegd had, dus ik telkens op m’n telefoon gekeken of ik niks raars gestuurd had maar dat was gelukkig niet. Ik had zaterdagnacht ook best wel space geslapen. Zondag nergens last van toen viel ik zo in slaap en maandag was ook nog een beetje raar maar geen hallucinaties."
"dennisr12 zei: Jij bent gewoon ziek man.. dit is niet normaal. Je had allang dood kunnen zijn. Denk om je hersenen man.. je hebt maar 1 stel.. en die heb je nu sowieso flink beschadigd en dan heb ik het niet eens over je serotine/receptoren... Ik heb hier echt geen woorden voor. TRIEST DIEP TRIEST!! Klik om te vergroten... Doe eens even rustig joh, toen ik dit postte kreeg ik al een laag over me heen. Dit ging over een van mijn eerste keren dat ik gebruikte en mijn vrienden pakken allemaal net zo veel of nog meer dus ik dacht dat dat normaal was. Als je verder niks nuttigs te zeggen hebt behalve dat je me afkraakt over hoe dom ik ben en niet zo stoer moet doen hou dan gewoon je mond want dan voeg je verder niks meer toe aan dit topic. Drugsabuser1.0"