Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wie: ik en later nog wat mensen Wat: 1 paarse Lamborghini pil (230mg mdma volgens Pillreports), een halve andere (daar gekocht, was nogal donker dus kon t niet goed zien, maar hij was oranje en er zat volgens die dealer 150mg mdma in) Waar: Goa strandfeest Den Haag -- 22:30 helft paarse pil ingenomen voor ingang van feest, heb er sowieso al zin in, de muziek klinkt zeker al geweldig. Ik koop wat water en ga lekker dansen. 23:00 ik wil wel de hele nacht blijven dansen! Ik blijf me maar afvragen waarom ik hem nog niet heel erg voel (voel wel wat) maar weet dat er behoorlijk wat MDMA in zat dus ik neem nog geen tweede helft. Ik blijf lekker door dansen, en het licht is wel heel intens en de mensen zijn wel heel fijn, en de muziek klinkt steeds geweldiger. 00:00 nou nu voel ik hem wel écht behoorlijk, mijn benen lijken wel van rubber en ik hoef niet eens meer na te denken, ik wil echt alleen maar dansen. Een vrouw naast me vraagt of t goed gaat en ik kan eigenlijk alleen maar dingen als 'Ja, echt geweldig!!' uitbrengen. Het licht en geluid wordt echt steeds intenser en ik moet even stil staan om het in me op te nemen. Ik staar een beetje naar boven (moet er vrij idioot uit hebben gezien) en dezelfde vrouw die net nog vroeg hoe t ging raakt mijn gezicht aan. Op de één of andere manier is dat echt het liefste en geweldigste dat iemand ooit voor me heeft gedaan. Ik vind eigenlijk iedereen wel lief zo onderhand. Ik besluit om maar even meer water te gaan halen bij de wc. 01:00 kom wat mensen tegen bij de wc, een meisje vraagt of ik waus ben, en ik zeg ja. En zij zegt dat ik dan mijn handen moet wassen, en dat is echt zó geweldig, we gingen ook elkaars handen wassen . En ik kwam nog een meisje (T) tegen en we zijn samen blijven rondhangen. 01:30 andere helft van pil ingenomen, wil alleen maar chillen en met mensen knuffelen, en een beetje dansen, maar gewoon vooral relaxed. Ergens rond deze tijd nog een pil gehaald en daar de helft van genomen (later de andere helft aan T gegeven want anders werd het wel heel veel) en een jointje gerookt met T en een vriend van haar, G. 02:00 lekker naar de sterren kijken, begin wel erg hard te hallucineren, sterren verschuiven de hele tijd, en ik denk de hele tijd dat ik mensen zie. Gewoon nog even lekker gechillt. Wilde gaan skinnydippen maar T zei dat het effect van de xtc weg gaat als je het koud hebt, dus niet gedaan. 04:00 feest is al wel afgelopen, er is nog wel een afterparty maar daar zijn we niet naartoe gegaan (weet niet meer waarom). Wel nog even bij G thuis gechillt en zo om een uur of negen weer naar huis. Wat een geweldige nacht! Nog wel een paar dagen flink brak geweest maar man, het was echt geweldig!"
"Hi, ik ga dus zaterdag op een feest XTC gebruiken en ik heb nog wat vraagjes: Ik heb hier nu drie paarse Lamborghini pillen, ongeveer 230mg MDMA volgens Pillreports. Ik was van plan daar maar 1 van te gaan gebruiken zaterdag (moet de rest bewaren voor een vriend). Ik vroeg me af of ik hem gewoon in een keer moet nemen, of dat ik hem in stukjes moet breken en elke paar uur moet bijdoseren, of is 1 pil dan toch niet genoeg? Alvast bedankt voor replies."
"Dit is inderdaad mijn eerste keer MDMA, en ik denk dat een halfje dan wel voldoende is, ik ga denk ik niet ZO lang, maar als ik dat dan toch doe dan kan ik dus gewoon de andere helft nemen? Nog even een ander vraagje: MDMA en SSRI's, ik heb denk ik een maand of anderhalve maand geleden eens 100 (geloof ik) Tramadol genomen (was geen ruk aan) en ik heb gehoort dat het gevaarlijk is om MDMA te nemen als je recent SSRI's hebt gebruikt. Tramadol werk gedeeltelijk als SSRI heb ik gehoord (het is een opioide pijnstiller maar blijkbaar heeft het ook andere effecten), is het na zo lang al wel veilig om XTC te nemen?"
"Amnesia die is echt geweldig, vind hem wel een beetje trippy ook, lekkere 'mind high' om zo maar te zeggen, zit er nu ook 1 te roken me Amnesia, mmm."
"Inderdaad 1x maar, en inderdaad, genoeg water en frisdrank, geen alcohol. Een jointje erbij kan geen kwaad toch?"