Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIedereen is heel lief (mijn eerste keer XTC)

Iedereen is heel lief (mijn eerste keer XTC)

0 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DruggedMouseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie: ik en later nog wat mensen

Wat: 1 paarse Lamborghini pil (230mg mdma volgens Pillreports), een halve andere (daar gekocht, was nogal donker dus kon t niet goed zien, maar hij was oranje en er zat volgens die dealer 150mg mdma in)

Waar: Goa strandfeest Den Haag

--
22:30 helft paarse pil ingenomen voor ingang van feest, heb er sowieso al zin in, de muziek klinkt zeker al geweldig. Ik koop wat water en ga lekker dansen.

23:00 ik wil wel de hele nacht blijven dansen! Ik blijf me maar afvragen waarom ik hem nog niet heel erg voel (voel wel wat) maar weet dat er behoorlijk wat MDMA in zat dus ik neem nog geen tweede helft. Ik blijf lekker door dansen, en het licht is wel heel intens en de mensen zijn wel heel fijn, en de muziek klinkt steeds geweldiger.

00:00 nou nu voel ik hem wel écht behoorlijk, mijn benen lijken wel van rubber en ik hoef niet eens meer na te denken, ik wil echt alleen maar dansen. Een vrouw naast me vraagt of t goed gaat en ik kan eigenlijk alleen maar dingen als 'Ja, echt geweldig!!' uitbrengen. Het licht en geluid wordt echt steeds intenser en ik moet even stil staan om het in me op te nemen. Ik staar een beetje naar boven (moet er vrij idioot uit hebben gezien) en dezelfde vrouw die net nog vroeg hoe t ging raakt mijn gezicht aan. Op de één of andere manier is dat echt het liefste en geweldigste dat iemand ooit voor me heeft gedaan. Ik vind eigenlijk iedereen wel lief zo onderhand. Ik besluit om maar even meer water te gaan halen bij de wc.

01:00 kom wat mensen tegen bij de wc, een meisje vraagt of ik waus ben, en ik zeg ja. En zij zegt dat ik dan mijn handen moet wassen, en dat is echt zó geweldig, we gingen ook elkaars handen wassen :tearsofjoy: . En ik kwam nog een meisje (T) tegen en we zijn samen blijven rondhangen.

01:30 andere helft van pil ingenomen, wil alleen maar chillen en met mensen knuffelen, en een beetje dansen, maar gewoon vooral relaxed. Ergens rond deze tijd nog een pil gehaald en daar de helft van genomen (later de andere helft aan T gegeven want anders werd het wel heel veel) en een jointje gerookt met T en een vriend van haar, G.

02:00 lekker naar de sterren kijken, begin wel erg hard te hallucineren, sterren verschuiven de hele tijd, en ik denk de hele tijd dat ik mensen zie. Gewoon nog even lekker gechillt. Wilde gaan skinnydippen maar T zei dat het effect van de xtc weg gaat als je het koud hebt, dus niet gedaan.

04:00 feest is al wel afgelopen, er is nog wel een afterparty maar daar zijn we niet naartoe gegaan (weet niet meer waarom). Wel nog even bij G thuis gechillt en zo om een uur of negen weer naar huis. Wat een geweldige nacht! Nog wel een paar dagen flink brak geweest maar man, het was echt geweldig!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."