Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeroïne en Alcohol

Heroïne en Alcohol

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wacht 1.5 uur en dan is je biertje eruit.

1 biertje is waarschijnlijk niet al te problematisch met een schappelijke dosering hero.
D
DrugdolphinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bedankt! Dit moest ik even weten
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drugdolphin zei:
Bedankt! Dit moest ik even weten.
Klik om te vergroten...
Opioiden in combinatie met 2 alcohol consumpties valt nog wel te overzien. Maar omdat veel mensen geen genuanceerde inschatting kunnen maken bij combinatie gebruik van deze twee middelen wordt de combinatie vaak bij voorbaat afgeraden.

Wellicht meer relevant om te vermelden is dat de combinatie opioiden met alcohol simpelweg onprettig is. Opioiden zijn in ieder geval naar mijn ervaring vrijwel altijd prettiger op zichzelf prettiger tenzij je al meer extreme combinaties overweegt (bv. speedball). Zelfs de combinatie opioiden met stimulanten vind ik persoonlijk niet de moeite waard omdat dit naar mijn ervaring al snel resulteert in een extreem hartritme en gerelateerde bijwerkingen en dan neem je dus ook aanzienlijk grotere gezondheidsrisico's.

Heroïne/opioiden in combinatie met alcohol resulteerde er naar mijn ervaring vaak snel in dat misselijkheid en gerelateerde bijwerkingen overhand kregen op de gewenste effecten. En misselijkheid is sowieso al vaak een dingetje wanneer je enkel opioiden op zichzelf gebruik.
B
Boy WonderLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind het lekker met wat whisky, of wodka. 2 glaasjes gaat prima.
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Boy Wonder zei:
Ik vind het lekker met wat whisky, of wodka. 2 glaasjes gaat prima.
Klik om te vergroten...
Ik heb er in het verleden ook aardig bij getankt, na de gewenning van de dope zoop ik er veel bij, als een bootwerker zeg maar gerust, en ook met de nodige methadon in de mik, nu gestopt en blij dat ik nog leef...
D
DrugdolphinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoiii

First of all, t boeit me niet wat je zegt over geen heroïne k ben niet nieuw met deze drugs dus het maakt me ook niet uit.

Ik heb net een biertje op (1 maar) kan ik dan alsnog een beetje heroïne gebruiken? Geen volle shot ofzo maar gewoon wat??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."