#1
Hoi,
hier is even een korte reportage, ik ga het niet stap voor stap doen in ga mijn ervaringen gewoon even samenvatten.
Ik heb onlangs een gram Alpha-pvp bestelt. Dit was een extreem impulsieve aankoop en deed het eigenlijk zonder er over na te denken. Ik kreeg het zakje binnen een ik wist wel dat dit kleine dosering nodig had dus ik besloot om voor de zekerheid het op te zoeken. Op psychonautwiki zag ik 5-10mg voor een lichte trip. Ik besloot dit eerst te doen. Ik snoof het kleine beetje op en snel kwamen de eerste effecten, verdoofde neus en wat actiever. Uiteindelijk vond ik dit voelen als een klein sleutel puntje methamfetamine. En gek genoeg sliep ik heerlijk er na. Ik ervaarde geen extreem nare dingen als op het internet staat.
Het is een heerlijke drugs, maar ik wil toch even op de nadelen komen:
1. De cravings, ze treden vrij snel op (na een half uur bij mij) en dat werd niet heel erg tot dat de comedown kwam en ik echt meer moest. Ik nam nog 5mg en het gekke was is dat de cravings ongeveer 2x zo snel opkwamen.
2. Lichaamstemperatuur, je lichaamstemperatuur stijgt enorm! Het kan mij hoge dosis tot 41 graden op lopen, en vooral in de comedown ga je dit voelen. Ik voelde me dan ook erg misselijk en moe.
3. Pijnlijke gewrichten, ik heb hier op internet geen info over gevonden maar ik ervaarde dat na elke keer dat ik dit gebruikte ontzettend last kreeg van vooral de gewrichten in m'n knieën, het is geen irriterende pijn maar elke keer naar een tijdje zitten en ik dan op ging staan deed het wel echt zeer.
4. Moeilijke dosering, door de extreem lage dosering is het niet verstandig om even een sleutelpuntje te pakken. Een weegschaal raad ik aan, of gewoon extreem voorzichtig zijn.
Al met al raad ik het niet aan om dit te gebruiken. Maar voor de mensen die het toch willen, het gevaar zit vooral in de dosis en in de cravings. Verslaving ligt echt op de loer met dit spul vooral als je al een verslaving hebt/hebt gehad aan stimulanten. Ik heb zelf een amfetamine verslaving gehad (5 maanden clean) en merk dat dit een veel fijner iets is.
hier is even een korte reportage, ik ga het niet stap voor stap doen in ga mijn ervaringen gewoon even samenvatten.
Ik heb onlangs een gram Alpha-pvp bestelt. Dit was een extreem impulsieve aankoop en deed het eigenlijk zonder er over na te denken. Ik kreeg het zakje binnen een ik wist wel dat dit kleine dosering nodig had dus ik besloot om voor de zekerheid het op te zoeken. Op psychonautwiki zag ik 5-10mg voor een lichte trip. Ik besloot dit eerst te doen. Ik snoof het kleine beetje op en snel kwamen de eerste effecten, verdoofde neus en wat actiever. Uiteindelijk vond ik dit voelen als een klein sleutel puntje methamfetamine. En gek genoeg sliep ik heerlijk er na. Ik ervaarde geen extreem nare dingen als op het internet staat.
Het is een heerlijke drugs, maar ik wil toch even op de nadelen komen:
1. De cravings, ze treden vrij snel op (na een half uur bij mij) en dat werd niet heel erg tot dat de comedown kwam en ik echt meer moest. Ik nam nog 5mg en het gekke was is dat de cravings ongeveer 2x zo snel opkwamen.
2. Lichaamstemperatuur, je lichaamstemperatuur stijgt enorm! Het kan mij hoge dosis tot 41 graden op lopen, en vooral in de comedown ga je dit voelen. Ik voelde me dan ook erg misselijk en moe.
3. Pijnlijke gewrichten, ik heb hier op internet geen info over gevonden maar ik ervaarde dat na elke keer dat ik dit gebruikte ontzettend last kreeg van vooral de gewrichten in m'n knieën, het is geen irriterende pijn maar elke keer naar een tijdje zitten en ik dan op ging staan deed het wel echt zeer.
4. Moeilijke dosering, door de extreem lage dosering is het niet verstandig om even een sleutelpuntje te pakken. Een weegschaal raad ik aan, of gewoon extreem voorzichtig zijn.
Al met al raad ik het niet aan om dit te gebruiken. Maar voor de mensen die het toch willen, het gevaar zit vooral in de dosis en in de cravings. Verslaving ligt echt op de loer met dit spul vooral als je al een verslaving hebt/hebt gehad aan stimulanten. Ik heb zelf een amfetamine verslaving gehad (5 maanden clean) en merk dat dit een veel fijner iets is.