Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja ik produceer ook met FL studio. Ik maak hardstyle en af en toe hardcore. http://www.myspace.com/beastbemmel nog nooit iets gemaakt onder invloed, maar dat gaat nog wel komen"
"mijn favoriete zijn tog wel: Amnesya Haze Nordern Light"
"Jupiler, Heineken en Hertog Jan en natuurlijk halve liters AH Pilsener"
"spiraaltje, chill om te draaien en ik moet er minder snel van hoesten als bij een M-tje"
"Ik heb het gedaan. Vet vaag gevoel in je hoofd, vond het niet egt chill"
"mijn behoefte naar wiet is veel groter maar gister had ik weer een avondje zuipen, was wel weer lachen GrtZ"
"half liter pilsener AH"
"- Paver - Kanon - Space-shuttle"