Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Is het ook zeker. Nu heb ik een hele fijne groep mensen om mij heen die me volledig kennen waar ik, als ik al iets merk dat het niet oké gaat, bij terecht kan ben ik erg zelfbewust. Nu is er ook al snel aan mij te zien als er iets niet klopt hahaha. Ben slecht in acteren."
"Antwoord is ja."
"*modknip: op verzoek verwijderd in verband met privacy/herkenbaarheid*"