Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dout zei: hallo! Weet iemand hoe je afbouwt van deze troep? Ik gebruik al 3 weken 2-3 van 3 mg. Ik ga er mentaal en fysiek onderdoor. Niemand weet raad of hulp te geven. Iemand advies? Klik om te vergroten... Ik heb het over bromazolam, er zit mogelijk ook drugs in deze benzodiapine"
"Hey, ik zou graag willen weten wat jullie aanraden. Mijn huisarts en ggz weet geen raad. Neem elke dag 3 mg en probeerde af te bouwen met 1,5 mg maar krijg zware afkick verschijnselen. Iemand raad?"
"hallo! Weet iemand hoe je afbouwt van deze troep? Ik gebruik al 3 weken 2-3 van 3 mg. Ik ga er mentaal en fysiek onderdoor. Niemand weet raad of hulp te geven. Iemand advies?"