Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dank voor Je bericht. Ik Ben van plan de pam maar 2 dagen te gebruiken dus dat is gaat geen probleem worden, helaas heb ik geen dia alleen oxazepam. Ik Ben heel ligt rillerig.. Het is allemaal net aanvaardbaar. We gaan het zien.."
"Toch Maar weer 10mg baclo bij gepakt en 25mg ox, de ox laat ik nu even voor wat het is de aankomende 8 uur. Vanaf half 3 , 150mg pregabiline 50mg baclofen op, 50mg oxazepam. Half 11 herhaal ik de 150 mg prega En ben van plan gewoon elke 2 uur nu 10 mg baclo te pakken ipv 3 x per dag, volgensmij loopt de waarde dan eerder af bij 3 x, dat lijkt mij te kort kwa werkingstijd."
"Wat ik me wel afvraag, hoe ga ik hier op ooit kunnen slapen? De mensen Die deze methode gebruiken vertellen het alsof het piece of cake is. Afentoe er ook van slaakte en nergens last meer van hadden acuut. Ik vind het tot nu toe net Aan aanvaardbaar maar maak me wel een beetje zorgen nu de uren verstrijken. Kan iig niks om me heen hebben nu aan mensen of geen zin in gesprekken wat ben echt met een soort innerlijke strijd bezig. Oxazepam maakt me niet eens slaperig deze keer, het vlakt alleen mn emoties af merk ik goed. Dus niet het chillen gevoel wat ik ben gewend er van."
"Moet wel zeggen, heb geen zweethandjes enz, alleen lichtjes bij de oksels. Wel voel ik me hart ietsje harder slaan maar nog niet te, heb helaas geen zuurstof meter..."
"Toch besloten maar even te wachtten met baclo bij te pakken aangezien ik al op 50mg zit binnen 7 uur.. En lees op internet max 100 in 24 uur... Ik zit met 7 uur al op de helft.. even kijken hoe ik dit nu ga op lossen.."
"Verder voel ik me nu wel rustig, even gegeten en gedronken. En lig nu relatief lekker op de bank. Vanaf 13.30 me laatste portie ghb gehad, het is nu 22.45 9 uur dus ghb vrij pas, cold turkey van een hele zware verslaving. Duimen Maar dat dit echt de methode is aankomende 15 uur word cruciaal om er achter te komen of dit nou echt werkt. De GHB is nu in iedergeval helemaal uit het bloed voor het eerst in tijden. Dus nu Maar kijken hoe het lichaam er verder op gaat reageren. Ik blijf hier updaten."
"Makelifegreatagain Jij ook enorm bedankt voor de steun, top om dit te horen allemaal man... doet me Goed en geef me extra motivatie!"
"Hee spyro, De situatie is als volgende nu na 9 uur: Ik zweet minimaal, alleen een klein beetje onder de oksels. Geen klamme handen. Voel in mijn spieren afentoe maar een hele ligte trilling, merk natuurlijk wel iets in mijn lichaam in de verte, soort van hartklopping/druk maar hij voelt niet extreem gevaarlijk alleen komt wat meer naar voren gevoelsmatig. Verder gaat het momenteel ineens redelijk verassend goed mentaal. Het is niet dat ik super blij ben ofzo maar ben wel heel rustig nu. En Toch maak ik me onbewust wel zorgen over de aankomende uren, vooral de 1e 24 uur.. Denk dat dat wel weer een beetje spanning met zich mee brengt, vind het toch een heel spannend traject zo, zo in 1 x cold turkey op deze medicijnen 3x per dag. Alleen red ik het niet met 25mg baclofen 3 x per dag, ik zit nu al op het dubbele om me zo te voelen en dat baart mij een beetje zorgen. Je lees allemaal enge waarschuwingen met max 100mg baclofen per dag..."
"Dankjewel! Dit geeft mij inderdaad een geruststelling. Hartstikke bedankt voor jou feedback. Dit geeft me het gevoel dat ik op de goede weg ben, super. Dat is heel riskant idd wat je hebt gedaan maar het is jou wel gelukt, Die week ziek zijn probeer ik dus nu te voorkomen met deze methode, dus ik zal dit schema 1 week aan gaan houden, en dan snel afbouwen, miss wel nog even wat baclofen als onderhoudsdosis blijven gebruiken. De 1e week is het lastigste voor het lichaam toch? Als het allemaal zo blijft zo als het nu is.. Dan kan ook ik idd bevestigen dat baclofen-lyrica / en een pam evt voor de eerste 2 dagen. Een wondermiddel is. Mijn vorige afbouw was een hel. van 5 ml tot 1.2 ml toen afgebouwd, elke dag wat van de dosis af toen coldturkey en dat was nog dagen heel zwaar. Nu worden de scherpe kanten echt aangepakt, ik kan het zelf bijna niet geloven.. maarrrrr.. ik wacht nog heel even met juichen maar het ziet er tot nu toe dus goed uit, dankje pyro! Ik wens jou een extra goed weekend toe door je bemoedigende woorden die mij echt helpen."
"Hee, Ik ben wel eens benieuwd hoe het nu met je gaat? Ik kan mijzelf erg vinden in je verhaal. Ik ben zelf ook ketamine verslaafd, al vanaf de vroege tiener jaren. Pak hem beet al ruim 12 jaar. De eerste 8 jaar was het voornamelijk nog redelijk gecontroleerd, zover je het gecontroleerd mag noemen. De laatste 4 jaar is het ernstig. Dagen van 10 gram gebruiken is niks geks meer.. alles doet zeer in mijn lichaam, elk orgaan, net zoals jij beschrijft, doet zeer. Lever, nieren, blaas, maag, ribben, rug, maar ook hele heftige darm problemen, ketamine zorgt namelijk ook voor obstipatie. Al hoop ik momenteel dat het de obstipatie is ivm ketamine waar ik last van heb, anders is het een darm tumor (gevoelsmatig)... door het gebruik kan ik de situatie niet goed inschatten, maar goed dat terzijde. Ook heb ik ernstige geheugen klachten, ik herinner me vrij weinig van de laatste 12 jaar, alleen hele ingrijpende dingen, maar ik kan ze niet meer visualiseren, ik weet dat het gebeurd is maar kan het in mijn hoofd niet meer opnieuw "her beleven en terug zien als een filmpje" Gevoelsmatig. Het vernietigd alles, het hele leven wat ik heb mee gemaakt herinner ik me nog amper.. Ik ben nu wel echt op het punt dat ik er klaar mee ben.. echt helemaal klaar! Ik wil niet meer op deze rit verder.. maargoed, het is jouw topic, en ik ben erg benieuwd hoe jij het nu doet. En of je nog clean bent? En of er nog enigzins herstel in zit na zo'n lange tijd ketamine *misbruik*.. Gruutjes"