Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goeienacht mensen,ik heb een vraagje en dat is hetvolgende : gisteravond heb ik ff wat sos uitgekookt in ammoniak maar hijs best wel scherp in me strot,ik denk dat dat komt door de ammoniak. En nu las ik ergens dat je het kan nakoken met water,kan ik dan nu nog steeds doen of hoe zit dat? Mvg"
"Ja klopt was mn eerste keer idd.. Ik heb gehoord dat met whiskey nakoken ook lekker is.. Maar kan dat nakoken ook met jenever of vieux want dat is het enige wat ik nu heb hehe.. Grtz"
"Ik wou net zeggen want dit staat totaal los van productie aangezien het product er al is.. Dus als SirErick me het alsnog uit zou willen leggen zou ik best wel heel erg chill vinden hehe (: Bvd"
"Beste medeforummers,ik heb een vraagje en die luid als volgt : kan je crystal meth ook wassen met aceton net zoals speed? Ik heb weer een keer wat meth kunnen bemachtigen maar de kwaliteit valt tegen vergeleken met die van devoorgaande keren,hij is dit keer ook heel erg poederig vandaar mn vraag"
"Is niet aan te komen hier...."
"berbe zei: of je kan em ook kope via iem die em zelf kookt met noah en gbl dan is ie altyd goed:d krijg je behangpap van ghb:d supper dik Klik om te vergroten... Denk dat dat juist het probleem is want er is zowat niet aan te komen"
"Zo dan,dat is best heftig zeg.. Heb het zelf ook gehad alleen was het bij mij niet zo heel heftig,ik ben ook van het ene op het andere moment gewoon gestopt maar dat was meer omdat ik van mezelf weet dat afbouwen voor mij niet werk.. Maar ook omdat ik het gewoon niet meer wegkreeg toen.. Heb wat ik toen nog had door de gootsteen gespoeld,dacht 1,5 L ofzo.. En dat is nu bijna 2 jaar geleden en ben echt blij dat ik er vanaf ben ook. Ik wil jou in elk geval vast heel veel sterkte en succes wensen voor as de dinsdag,ik hoop dat je er wat aan hebt en er ook vanaf komt.. Grtz.."
"Heftig hoor meis,en hoe voel je je nu?"
"Ph stips zijn idd te krijgen bij sommige viswinkels en tuincentra met vijverafdeling.. En of de ghb goed voor consumptie is kan je ook testen door iets op je vinger te doen en dat op je tong te doen,zo test ik of de Ph goed is als ik g maak Mvg"
"Laatmaakmaat zei: ghbstress zei: Gbl en/of GHB zijn genoeg te krijgen als je de wegen maar kent. Klik om te vergroten... True story! Klik om te vergroten... I agree"