Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFreebase met water nakoken??

Freebase met water nakoken??

6 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
DopegastLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goeienacht mensen,ik heb een vraagje en dat is hetvolgende : gisteravond heb ik ff wat sos uitgekookt in ammoniak maar hijs best wel scherp in me strot,ik denk dat dat komt door de ammoniak. En nu las ik ergens dat je het kan nakoken met water,kan ik dan nu nog steeds doen of hoe zit dat?

Mvg
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nog niet eerder zelf uitgekoookt zo te lezen. Met stro ruhm nakoken kan goed werken, vaak rookt het lekkerder dan maar is in verhouding nog duurder.

Als het scherp is in je keel en longen volgende keer wat langer koken tot de coke bij elkaar drijft. Daarna drogen dan roken.

Met water na koken heb ik nog nooit gezien , denk niet dat dat of goed of handig is.

SirErick weet dit beter te vertellen gok ik zo :)
D
DopegastLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja klopt was mn eerste keer idd..
Ik heb gehoord dat met whiskey nakoken ook lekker is..
Maar kan dat nakoken ook met jenever of vieux want dat is het enige wat ik nu heb hehe..

Grtz
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tijdloos zei:
SirErick weet dit beter te vertellen gok ik zo :)
Klik om te vergroten...
Jep, dat klopt inderdaad. Ik wil member "Dopegast" met alle plezier het proces stap voor stap uitleggen, maar dan hebben we wel een probleem aangezien het volgens de DF-huisregels verboden is om informatie te geven over (hoe je) de productie van drugs (moet doen).
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zo iets is laatst ook al voorbij gekomen. Volgens mij hadden we toen gezegd dat we het toestaan omdat het geen productie is maar alleen een bewerking van een bestaand product. Je maakt er geen coke mee want de coke is er al. We vergelijken het een beetje met het draaien van een joint om de wiet makkelijker rookbaar te maken.

Wat mij betreft mag het dus!
D
DopegastLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik wou net zeggen want dit staat totaal los van productie aangezien het product er al is..
Dus als SirErick me het alsnog uit zou willen leggen zou ik best wel heel erg chill vinden hehe (:

Bvd
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dopegast zei:
als SirErick me het alsnog uit zou willen leggen zou ik best wel heel erg chill vinden
Klik om te vergroten...
Jep, dat wil ik zeker.

Voorbeeld met 25 gram coke:
Giet de coke in de maatbeker, voeg een theelepel bakpoeder eraan toe en doe er vervolgens ongeveer 3/4 kopje water bij. Roer het mengsel goed door elkaar, doe het daarna in de pan en zet vervolgens het vuur (op een lage stand) aan. Zodra het begint te borrelen pak je een mes, druk de luchtbelletjes plat en roer (rustig) met je mes door het mengsel heen. Zet het vuur uit zodra het mengsel een vaste massa (brokjes) is geworden, haal de brokjes (voorzichtig) uit de pan en leg het op een handdoek neer. Blus het af met (een beetje) water (en/of met alcohol als je er een smaakje aan wilt krijgen), pak een droge servet en dep het (voorzichtig) droog. Als alles goed droog gedept is dan kun je het op een bord neerleggen, daarna doe je het voor 15-20 minuten in de vriezer en als je dat gedaan hebt dan is je crack klaar voor gebruik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."