Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kordie zei: Ik kan er niet precies uithalen wat er nu gebeurd lijkt te zijn. Mijn inziens drie opties. 1) X verkocht legale medicijnen als rc benzo. Bv een valiumpil als norflurazepam 2) X verkocht onder het bureau legale dempende medicijnen, op aanvraag ofzo. 3) X verkocht onder de tafel nog verboden middelen. ----------------------------------------------------------------------------------------- Gezien RC benzo's (nog) niet op de verboden lijst staan kunnen ze mijn inziens hier niks mee. Er valt niks op te handhaven, want het is legaal. Waar je hooguit iets mee kunt is "niet voor consumptie" , terwijl het daar wel voor gebruikt wordt. Net als poppers worden verkocht als leerreiniger. Ik kan me echter niet voorstellen dat zo'n grote speler, mogelijk de grootste, dit risico heeft genomen. Maar goed, er was natuurlijk al eerder ook iets mis met dit bedrijf. dit staat op IJG (inspectie gezondheidszorg): De NVWA startte een strafrechtelijk onderzoek naar aanleiding van informatie van de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) en politie. Klik om te vergroten... 3a) Als je weet tot ze het op je gemunt hebben en je bent (te *****) om spullen die verboden worden van vandaag op morgen door te spoelen, maar je bewaard deze (thuis) buiten de winkel, dan maakt het niet meer heel veel uit in de ogen van de wet of er in je bedrijfspand niets dan legaal spul aanwezig is. Dan hou je je bezig met het voorhanden hebben van een hele grote niet voor persoonlijk gebruik voorraad. en ja lul je daar maar eens uit als legale ondernemer. Ps Verschrikkelijk voor de arme zielen die voornamelijk bromazolam verslaaft zijn! dit word de hell ik kan het weten van 7 tot soms 14 groene goblins (zo noemde ik ze) per dag in een keer gestopt en de rest doorgespoeld. LEVENSGEVAARLIJK OM COLD TURKEY TE DOEN!!!!! mijn tip verdeel de goblins die je nog hebt onder in een zelf te maken afbouwschema. en ja STERKTE"
"Zanza zei: Dit soort voorbeelden lijken mij zeer onwaarschijnlijk. Ware het niet dat je voor pharmabenzos veel meer geld kunt vragen dan voor rc's. Dus bewust diazepam oid verkopen onder een andere naam, wat is daar het verdienmodel van? Klik om te vergroten... ook de inkoop zal een stuk duurder en bovendien niet legaal zijn daar gaan ze hun vingers niet aan branden denk ik dan, iig naar mijn wetens MODKNIP niet"
"Kordie zei: Dan nemen ze toch wel een flink risico. Er van uitgaande dat het zo openbaar op hun sites staat. Zullen ze niet bang zijn voor controle? Klik om te vergroten... de heren van de wet hoeven maar een "gecontroleerde" bestelling te doen om daar achter te komen toch? Het lijkt me tot er vast een team actief is binnen de nvwa, justitie, etc die dit in een lab controleren. Het wordt legaal verkocht dus controle zal geen obstakels hebben tegenover illegaal te verkrijgen middelen?"
"Zanza zei: @Kordie: veel vendors gebruiken hun vendor website als legale manier om criminele activiteiten wit te wassen. Zullen ze niet allemaal doen, maar veel wel. Het is een makkelijke manier om veel zwartgeld om te zetten binnen een normaal bedrijf. De een heeft een kapperszaak die altijd dicht is, maar op papier wel klanten heeft, de ander heeft een fake uitzendbureau met no shows, etc. etc. Ik weet niet 100% zeker of dat bij deze vendor het geval is, maar als je al in drugshandel zit, is een site beheren waarop feitelijk drugs wordt verkocht onder de noemer not for human cosumption natuurlijk wel een redelijk gemakkelijke zet. Het zit niet ver van je originele werkzaamheden af en je klantenbestand is gelijk aan het klantenbestand van je illegale praktijken. Snap je? Klik om te vergroten... N3K0 zei: Khoop dat alle vendors ten onder gaan. Liever gisteren nog dan vandaag. Klik om te vergroten... Er zijn (waren) ook goede vendors en de kans tot je spul schoon is (was) is (was) vele male groter. Nu gaan we als dit zo doorgaat helemaal terug op straat, het Amerikaanse fenty laced model tegemoet. Gebruikers gaan gebruiken dat stop je niet met het oppakken van Semi moralen vendors helaas."
"JUST SAY NO we would like to congratulate drugs for winning the war on drugs"
"Prutsertje zei: Heel mooi. Alleen een percentage mensen, voormalig enthousiaste klanten van niet nader te noemen , reeds door de autoriteiten gesloten, research chemical webshops zit nu “zonder” en blijkt toch geestelijk en helaas vaak ook lichamelijk verslaafd te zijn geraakt aan van alle varianten pep, benzo’s etc. Dus overlevingsmodus nu, ongezonde cooping mechanismes om je iets beter te voelen. Afkick strategieën die niet werken omdat je daadwerkelijk achter slot en grendel moet met een dokter onder de knop. Of via andere kanalen legale (maar veel zwakkere) varianten kopen waar je een beetje extra baan voor moet nemen om die te kunnen betalen. Tor lijkt dood dus het wordt dadelijk daadwerkelijk weer een bezoek aan de ouderwetse straatdealer. Hopen dat ie niet is gestopt want anders moet je op Rotterdam CS mensen aanspreken of ze bepaalde zaken verkopen! Of helemaal los gaan op legale drugs. Alcohol! Nicotine! Gokken! Porno! Klik om te vergroten... ik zou graag eens 1 op 1 met u willen chatten mvg."
"PieterPost23 zei: 4) Hun leverancier wist van de NL ban en wisten dat ze een groot deel van hun inkomen gingen verliezen, leverancier besloot alle restproducten/mislukte synthese aan ze te verkopen als "exit scam". Ik heb zelf vlak voor de ban bij exact deze vendor 2FMA besteld. Poeder zag en rook heel raar, zeker niet zoals 2FMA hoort te zijn, ik heb dit laten testen en het kwam terug als 73% pure 4FMA met de aanwezigheid van N,N'-(o-phenylenebis(oxytrimethylene))diacetanide. Uberhaupt de aanwezigheid hiervan wijst op uiterst gebrekkige synthesepraktijken en/of geen enkele kwaliteitscontrole. Ik zet mijn geld in op deze optie Klik om te vergroten... zou me niets verbazen idd, maar waarom niet eerst zelf alles laten testen als vendor zijnde zittend op een goudmijn."
"MDMAutist zei: Bekijk bijlage 66892Hier in ieder geval Cold Turkie Achmeth.Nakbas Hij denkt: "Tamam, çekmek istiyorum" Klik om te vergroten... wat is een tamam? zusje van temazepam?"
"Manu76 zei: Afbouwen is een weekplan? Ik weet niet of je afbouwen serieus overweegt, of je al vele maanden/ jaren aan de pammetjes zit en dat soort details, dus we zien wel wat er gaat gebeuren. Ik heb wel eens dergelijk troep afgebouwd en had het in een jaartje gepiept! Klik om te vergroten... geen weekplan en ja serieus. indd al 19 jaar 40 mg temazepam 40 mg citalopram 50mgm oxycodon 25mg quiatipine alcohmol en weed plusm 2 pakjes sigaretten"
"Manu76 zei: Ok, ja dan moet je waarschijn vooral lange termijn plannen hebben en dat afbouwen kun je zo langzaam doen als je wilt, zolang je maar richting 0 gaat. En mijn aanraden is liefst met professionele ondersteuning en nooit meerdere middelen tegelijk afbouwen. Klik om te vergroten... zeker weten heb afspraak met psychiater dus eerste stap is gezet"