Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Opletten dat je niet te snel gaat in de afbouw met Energy drinks !!"
"Is deze post eigenlijk wel ernstig? Van een CT benzo's heb ik minder last dan wat jij allemaal hiervan krijgt..."
"Ja, nachtmerrie had ik ook wel vannacht."
"Het lukte om lucide te dromen, dat was 20 geleden ofzo denk ik. Raar... Zo meteen weer 30mg. Morgen 25mg, ben benieuwd of ik dan ook slaap."
"Normaal gebruikt men voor afkick alcohol Diazepam (valium). Althans in de klinieken waar ik al een paar keer verbleef voor benzo's. (alcohol en medicatie is in Belgie meestal dezelfde afdeling)."
"Legio Patria Nostra zei: Als ik je een goede raad mag geven, ga vooral niet te snel! Hardlopers zijn doodlopers.. heb je deskundige begeleiding? Apothekers kunnen helpen met een goed afbouwschema te maken. Immers, zij weten zowat alles over medicijnen.! Succes! Klik om te vergroten... Ik had gisteren voor de 3e dag 30mg Diazepam genomen en voelde me vandaag echt al veel helderder en meer energie dan de voorbije weken. Nu net 25mg genomen. Dat ga ik 4 dagen doen en zien hoe dat gaat. Ik denk dat ik goed wel bezig ben. (of dat klopt is natuurlijk afwachten). Apothekers kennen de theorie, maar hoe het voor mij in de praktijk aanvoelt weet ik denk ik zelf het beste na al die jaren. Ga het nu eens 4 dagen aankijken en als dat ook goed gaat ga ik naar 20mg. Eens ik op een dosis van 10mg zit ben ik voorlopig tevreden als dat goed gaat. Drink bijna niet en gebruik al jaren geen drugs meer, dus 10mg Diazepam (1 tablet dagelijks) zou mooi zijn als ik daarop kan blijven. Heb de indruk dat ik niet goed tegen Lorazepam kon, die moet nu bijna uit mijn lijf zijn nu. Maandag terug fitness en looptraining dat helpt ook goed tegen afkick. Het vergif wat het eigenlijk toch wel is eruit zweten."
"benzzzy zei: Ik neem nu al langer dan een maand dagelijks 1-2g phenibut en de laatste 4dagen ook ghb in de nacht. Ben 6 dagen geleden gestopt met de phenibut maar gister 500mg genomen gezien ik 3mmc wou doen en dit me niet verstandig leek in wd. Zou de ghb de phenibut verslaving instand houden en het erger maken als ik maar 8-12 uur per dag ghb in mijn systeem heb? Klik om te vergroten... Hier kan ik spijtig genoeg niet mee helpen. Phenibut zelfs nog nooit van gehoord. GHB eens 1x geprobeerd om te weten wat dat effect is. Vond ik gewoon leuk maar bij 1 Flugel flesje gelaten. Het gevoel vond ik niet de moeite waard om daar als veertiger nog verder mee te gaan experimenteren. Wat is 3mmc? En hoe oud ben je eigenlijk? Heb de indruk dat je wel weet waar je mee bezig bent, maar toch jezelf gezondheidsschade aan het toebrengen bent. Maar goed, ik denk dat ik die raad beter niet kan geven op dit forum."
"benzzzy zei: Hoe is flualprazolam? De laatste tijd vrij veel interesse in deze brnxkc Klik om te vergroten... Is dat niet hetzelfde als Rohypnol? Halfwaardetijd tot max 200 uur zie ik in the Ashton manual, indien het dat is zou ik er persoonlijk niet mee beginnen. Was op mijn 21e ook al een beetje met benzo's bezig en 27 jaar later heb ik er toch nog altijd een probleempje mee."
"benzzzy zei: Ik ben 21 jaar oud. En ja ik breng mezelf schade toe... Probeer al een tijde te stoppen met cathinones gezien het onmogelijk is om niet in een 12 uur lange stim fap zesje te gaan met deze... Lukt nooit. Niet dat dat anders is met andere drugs gezien ik al 3 maanden niet nuchter gen geweest... Mischien toch maar eens een NA meeting bezoeken. Klik om te vergroten... Goed dat je inziet dat er een probleem is. Misschien eens een opname overwegen. Opname is niet zo erg als het lijkt. 1e en 2e keer is dat wat raar, daarna ben je dat gewend."
"In verband met slaap ondervind ik dat tolerantie gaat verminderen als je afbouwt. Maar als ik het goed begrijp gebruik je ze tegen angsten. Ikzelf enkel voor te kunnen slapen. Dus ik kan hier beter geen raad in geven denk ik."