Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Er is geen verschil tussen benzos en zolpidem qua bijwerkingen"
"Hallo beste drugsforum leden, Ik heb al een topic gevonden van Dexamfetamine maart dat dateert van 2012.. dus heb ik een nieuw gestart mijn vraag is nu hoeveel mg dexamfetamine een gemiddeld persoon gebruikt zelf gebruik ik 2x 15mg is dit veel?"
"Nog even vermelden, ik heb geen ad(h)d maar ik heb wel nood aan concentratie en focus omdat ik dat zonder niet kan dus niet als recreatie"
"Ah oke"
"Yo @Freeway Bedankt voor je reactie nee nog niet laten testen maar miss in de toekomst, maar wat je daar zegt over problemen spreek je dan over buikkrampen, uitgeputte spieren?"