Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums{2018} Hoeveelheid Dexamfetamine

{2018} Hoeveelheid Dexamfetamine

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DonPadrePadroneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo beste drugsforum leden,
Ik heb al een topic gevonden van Dexamfetamine maart dat dateert van 2012..
dus heb ik een nieuw gestart
mijn vraag is nu hoeveel mg dexamfetamine een gemiddeld persoon gebruikt
zelf gebruik ik 2x 15mg is dit veel?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Even er bij vermelden in welke context je het bedoelt, als AD(H)D medicijn, als ondersteuning bij studeren/druk op t werk of ter recreatie.
D
DonPadrePadroneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nog even vermelden, ik heb geen ad(h)d maar ik heb wel nood aan concentratie en focus omdat ik dat zonder niet kan dus niet als recreatie
D
DonPadrePadroneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ah oke
F
FreewayLid
01-01-2024, 00:00
#5
de maximale dosis voor AD(H)Ders is volgens mij 3 x 20 mg, dus daar zit je nog onder. Maar volgens mij is de gemiddelde dosis wel wat lager dan 15mg. Heb je jezelf weleens laten testen testen op AD(H)D? want zelf met medicatie aan de slag gaan kan voor problemen zorgen.
D
DonPadrePadroneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Yo @Freeway Bedankt voor je reactie nee nog niet laten testen maar miss in de toekomst, maar wat je daar zegt over problemen spreek je dan over buikkrampen, uitgeputte spieren?
F
FreewayLid
01-01-2024, 00:00
#7
DonPadrePadrone zei:
maar wat je daar zegt over problemen spreek je dan over buikkrampen, uitgeputte spieren?
Klik om te vergroten...
Dit lijken mij gewoon de bijwerkingen van de Dexamfetamine. wat ik bedoel is voornamelijk afhankelijkheid, dat je uiteindelijk toch je dosis omhoog gooit om het fijne gevoel wat dex kan geven te behouden. en daarvan ga je waarschijnlijk nog wel meer standaard ongemakken van krijgen die bij (Dex)amfetamine gebruik horen. De belangrijkste tip als je besluit door te gaan met functioneel gebruik: hou je dosis zo laag mogelijk, ga deze dus niet verhogen om enige milde euforie te behouden. Dan heb je veel minder risico op deze problemen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."