Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey Ik vroeg me af wat de verschillen tussen paddos en lsd is kwa cev en oev"
"Yep 10 dagen , vraag me af wanneer ik kan oogsten En de plastic zak zakt de hele tijd in elkaar vraag me af hoe komt dat En wat die witte puntjes op de hoed zijn"
"Hallo allemaal ik ga jullie zo vaak op de hoogte proberen houden van mijn grow verslagje Ik wil later ook paddos gaan kweken zonder growkit (monotub) hoop dat iemand daar ervaring mee heeft die mij op weg kan helpen ?! Vandaag binnengekregen met een verwarmingsmatje , heb net alles opgesteld volgens de regels Weinig licht , lekker warm , zak bevochtigd en wachten geblazen . Ik zal ook fotos maken en hier uploaden ! Mvg"
"Ook niet om de growkit een paar minuten te luchten ?"
"Kleine update : de bovenkant van de growkit word steeds witter en witter weet iemand wat dit kan zijn ? Ik zag vandaag een inimini paddestoel naar boven komen 1tje maar"
".[url=http://i68.tinypic.com/535llc.jpg]http://i68.tinypic.com/535llc.jpg[/url] Normaal groeit alles tegelijke tijd toch ? Nu zie ik nog niks groeie op het witte gedeelte..."
"Hallo Heb een kweeksetje gekocht , Heb hem al een week op een heating mat staan en vandaag heb ik de eerste puntjes al naar boven zien komen , Alleen aan de zijkant van de box zie ik veel paddestoelen groeien (paar centimeter groot) Gaat dit een probleem opleveren ? ( ik ga zo snel mogelijk fotos plaatsen )"
"{ "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Deze foto is van gisteren"
"Dit zijn die paddos aan de zijkant http://i65.tinypic.com/2dw7q03.jpg"
"Moet ik me zorgen maken over de paddos aan de zijkant ? Voortaan zal ik de fotos op die manier posten , Dankjewel voor de feedback"