Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMexicaanse paddo kweek verslag

Mexicaanse paddo kweek verslag

15 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
DolmalikbieberLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yep 10 dagen , vraag me af wanneer ik kan oogsten

En de plastic zak zakt de hele tijd in elkaar vraag me af hoe komt dat


En wat die witte puntjes op de hoed zijn
D
DolmalikbieberLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo

Heb een kweeksetje gekocht ,

Heb hem al een week op een heating mat staan en vandaag heb ik de eerste puntjes al naar boven zien komen ,

Alleen aan de zijkant van de box zie ik veel paddestoelen groeien (paar centimeter groot)

Gaat dit een probleem opleveren ?

( ik ga zo snel mogelijk fotos plaatsen )
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoezo zou dit een probleem zijn? Het loopt toch allemaal prima.

Dolmalikbieber zei:
Hallo

Heb een kweeksetje gekocht ,

Heb hem al een week op een heating mat staan en vandaag heb ik de eerste puntjes al naar boven zien komen ,

Alleen aan de zijkant van de box zie ik veel paddestoelen groeien (paar centimeter groot)

Gaat dit een probleem opleveren ?

( ik ga zo snel mogelijk fotos plaatsen )
Klik om te vergroten...
D
DolmalikbieberLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deze foto is van gisteren
D
DolmalikbieberLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit zijn die paddos aan de zijkant

http://i65.tinypic.com/2dw7q03.jpg
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#6
Leuk om te volgen. Kun je de fotos in het vervolg op de manier uploaden zoals je bij de eerste foto deed? Dan kunnen we de fotos direct zien, hoeven we niet op een linkje te klikken :tongueout:.

En Bob, of andere mod, hoort dit niet thuis is kweek en crea?
Edit: kzie nu dat kweek en crea hoek onder coffeeshop staat. Toch staan daar allerlei reportjes en info over pado's (kweken)
D
DolmalikbieberLid
01-01-2024, 00:00
#7
Moet ik me zorgen maken over de paddos aan de zijkant ?


Voortaan zal ik de fotos op die manier posten ,
Dankjewel voor de feedback
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
mikoz zei:
En Bob, of andere mod, hoort dit niet thuis is kweek en crea?
Edit: kzie nu dat kweek en crea hoek onder coffeeshop staat. Toch staan daar allerlei reportjes en info over pado's (kweken)
Klik om te vergroten...
Thanks, daar hoort het thuis inderdaad. Wel een beetje verwarrend dat het onder coffeeshop staat, maargoed is niet anders.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Had ik toch al antwoord op gegeven :confused:

PS laat je zak zoveel mogelijk met rust.

Dolmalikbieber zei:
Moet ik me zorgen maken over de paddos aan de zijkant ?


Voortaan zal ik de fotos op die manier posten ,
Dankjewel voor de feedback
Klik om te vergroten...
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ziet er leuk uit. Nu 10 dagen ?
Ik heb zelf nog nooit iets gekweekt. Zal het wel eens willen doen, m'n ouders laten het helaas niet toe :rolleyes:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is niet raar gebeurd vaker.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ziet er allemaal heel normaal uit, niks om je zorgen over te maken in ieder geval.
D
DolmalikbieberLid
01-01-2024, 00:00
#13
Harvest day first flush




Ventilatortje opgedaan en wachten tot het droog is

D
DolmalikbieberLid
01-01-2024, 00:00
#14
Beetje weinig ? Of valt het wel mee
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dolmalikbieber zei:
Beetje weinig ? Of valt het wel mee
Klik om te vergroten...


Wees een beetje geduldig als je wat plaatst mensen reageren wel als ze willen en anders niet.
D
DolmalikbieberLid
01-01-2024, 00:00
#16
Van 193 gram naar 45 gram gedroogd ik ga ze nog twee dagen onder de ventilaror houden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."