Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb van anderen altijd begrepen dat de zaak het best dicht kan blijven. De smartshop zou je dat exact moeten kunnen vertellen.
#2
Hallo allemaal ik ga jullie zo vaak op de hoogte proberen houden van mijn grow verslagje
Ik wil later ook paddos gaan kweken zonder growkit (monotub) hoop dat iemand daar ervaring mee heeft die mij op weg kan helpen ?!
Vandaag binnengekregen met een verwarmingsmatje , heb net alles opgesteld volgens de regels
Ben benieuwd naar de foto's. Ga in ieder geval niet elke keer de zak open maken voor de foto's, want dan loop je grote kans dat je oogst mislukt.
#4
Ook niet om de growkit een paar minuten te luchten ?
#5
Kleine update : de bovenkant van de growkit word steeds witter en witter weet iemand wat dit kan zijn ? Ik zag vandaag een inimini paddestoel naar boven komen 1tje maar