Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Geneesmiddel zei: Nou super! Klinkt als redelijk geslaagd geloof ik? En nog wat uurtjes slaap gepakt ook. Van die hartkloppingen: het kan wel dat er bij de uitwerking van speed wat angst/paranoia komt kijken en misschien ben je daar nu iets gevoeliger voor dan vroeger. Dan komen die hartkloppingen dus inderdaad eerder van de onrust en angst dan van de speed zelf en dan word jij op jouw beurt weer meer onrustig door die hartkloppingen en zo heb je een vicieus cirkeltje. Klik om te vergroten... Ja het was een geslaagd feestje! Klinkt inderdaad logisch. Lastig om daar uit te komen op zo’n moment. Misschien gaat dat ook weer wennen."
"Delgado zei: Ik ben sinds vrijdagavond bezig vannacht wel een beetje kunnen slapen....veel muziek aan het luisteren af en toe mijn jongere buurmeisje klieren...en dan is het voorbij....weer fftijdje nuchter Klik om te vergroten... Naar Intents geweest?"
"Hoi, Ik ben mij na jaren rust weer een beetje aan het verdiepen in drugs. Ik kon hier nog geen ander topic over vinden. Na aanleiding van mijn bericht over speed, nu toch dit topic maar even aangemaakt. Over twee weken mijn eerste festival sinds jaren. Nu dacht ik erover om wat mdma te nemen, omdat ik graag zou willen slapen na het festival (volgende dag weer verantwoordelijk voor mijn dochter). Wil absoluut niet helemaal van de kaart zijn, hooguit “dat gevoelletje” weer een beetje ervaren na 2,5 jaar. Tijdens eerdere ervaringen met mdma op een festival, merkte ik vaak dat ik begon te lijken op een blok beton. Bewegen kostte veel moeite, benen zwaar, gezicht op onweer, maar ik voelde me verder wel prima en goed. Alles kostte alleen veel moeite. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en/of weten hoe dat te voorkomen is? - Dosis was altijd goed afgestemd op mijn gewicht, gevoel ontstond direc - Combineren met pep zorgde voor de ergste katers ever (lees 5 dagen duizelig), dus absoluut uitgesloten. - Gevoel kwam ook na een lange pauze, dus ik heb ook niet het idee dat het daardoor kan komen. Ben benieuwd naar jullie mening!"
"Kibo3 zei: Is dit gevoel constant de zware benen? Ik heb vaak voor/tijdens de piek lichte benen waarna ze steeds zwaarder worden. Kan niet precies plaatsen wat je met gezicht op onweer bedoeld. Bedoel je hiermee dat je een beetje door je oogleden kijkt en je mondhoeken naar beneden gaan staan? Zo ja, dan herken ik dit wel. Klik om te vergroten... Haha ja dit! Krijg jij dan ooit ergens het gevoel om te dansen wel weer terug? Ik kan gewoon rustig uren staan. Tot ik ga zitten dan kan ik praten en ga ik los. De omgekeerde wereld natuurlijk."
"Kibo3 zei: Eigenlijk altijd wel. Vind het vaak fijn even rustig te zitten en wat te praten inderdaad. Bijpakken heeft hier vaak niet zoveel zin en zeker niet als je goed wilt slapen. Wat mij vaak ook weer dat zetje geeft is toch je vrienden die je oppeppen en opgaan in de muziek. Probeer er vooral niet zoveel bij stil te staan als dat lukt. Gaat soms gewoon even up & down kan natuurlijk niet altijd blijven pieken. Wat betreft slapen vind ik mdma nog best wel lastig persoonlijk. Klik om te vergroten... Ah fijn zeg! Ik moet het misschien ook maar accepteren."
"FredKroket zei: Ik denk dat je je veel te druk maakt van te voren. Gooi er wat in en ga dansen meid! Klik om te vergroten... Hahaha ja je hebt gelijk. Ik was vroeger ook al 2 weken voor t feest in de stress. Dat ben ik niet verleerd blijkbaar 😂."
"FredKroket zei: Omdat ze kinderen heeft en de volgende weer verantwoordelijk is denk ik. Ik zou het lekker mdma houden dan en niet te laat bijnemen. Zou uiterlijk 6uur voor einde feest laatste dosis mdma nemen. Speed is echt afhankelijk van de kwaliteit, maar daar kan je wel een uur of 12 minimaal voor uittrekken. Klik om te vergroten... @Geneesmiddel Precies om die reden inderdaad! Die kleine komt aan het eind van de zondag weer. Ik wil dan wel enigszins een beetje geslapen hebben. Volgens mij heb ik nog ergens een restje mdma liggen. Zou dit nog goed zijn na 2,5/3 jaar?"
"De Apotheker zei: Hoe heb je het bewaard en welke kleur heeft het want het kan prima zijn enkel potentie zijn verloren maar zolang die: Droog, donker en op normale tempraturen heeft gelegen is het nog goed ja. Klik om te vergroten... Pfoe goede vraag. Na de verhuizing, ligt het op de vliering in een afgesloten doos, maar het kan daar wel goed warm worden. Wel droog en donker enkel de temperatuur twijfel ik over. Kan best een Sahara worden daar. Is het dan zo dat het zijn sterkte verliest en/of kan het gevaarlijk worden qua werking? Sorry je zal wel lachen om mijn vragen. Ben echt een Pietje paniek. Heb altijd zoveel vragen haha 🙈."
"Geneesmiddel zei: Snap ik! Wat ik meer probeer te zeggen is dat je jezelf niet moet gaan frustreren door te 'willen' slapen als de drugs nog niet uitgewerkt zijn. Als die kleine zondag eind van de dag komt kun je er ook voor kiezen om nog even te chillen/bij te komen/wat te eten en dan rond een uur of 3/4 je bed in te gaan omdat je dan weet dat je lekker nog een paar uurtjes kan slapen. Wat betreft die MDMA <-- wat @De Apotheker zegt. Nieuw zakje halen kan nooit kwaad als je twijfelt Klik om te vergroten... Ja precies. Ja ik ben best gevoelig voor het “niet kunnen slapen”. Zo’n typje dat dan gaat piekeren en denken shit nog steeds niet. Dus ik denk dat de andere optie met md toch wat beter gaat zijn.."
"Super bedankt voor alle informatie! Ik ga weer met een wat beter gevoel naar het feestje straks . Nog een gekke vraag waar ik vroeger nooit over nadacht. Ik weet uiteraard dat het slecht is voor je lichaam om te gebruiken en nooit zonder risico. In hoeverre zal een kleine hoeveelheid zorgen voor een ernstige complicatie denken jullie? Ik ben voor zover ik weet gewoon gezond. Recent zelfs nog een echo van het hart gekregen en mijn aderen zijn doorgemeten (had tijdelijk een hoge bloeddruk in de zwangerschap). Wanneer je alle andere factoren zoveel mogelijk uitsluit zoals genoeg drinken, afkoelen, rust nemen, wat eten, is het gebruik niet erg gevaarlijk denk ik?"