Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsReactie op speed

Reactie op speed

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dodo zei:
Hoi allemaal,
Na lang wikken en wegen is het op het festival uiteindelijk een minuscuul beetje speed geworden. Ik hield me kranig nuchter, maar om 8 uur trok ik het niet meer van de rugpijn haha.

Nou vraag ik me wel serieus af of ik er extreem op reageerde omdat ik een beetje bang was of dat er iets door de speed heenzat. Ook nog even getwijfeld of het wel speed was haha. Spul is niet getest. Ik weet dat jullie dat ook niet kunnen ruiken, maar kan wel mijn ervaring beschrijven.

ervaring:

Vooraf 4 biertjes gedronken in een uur of 3. Daarna onverwachts toch wat speed los uit t zakje op mijn vingertop. Geen bergen, de buit was al voor mij opgemaakt door mijn vrienden. Zat op de pink en was echt Max tot helft van de nagel. Meer de kruimels uit het zakje likken zegmaar haha. Ik had hiervoor 2,5 jaar niks gebruikt. Toen in die tijd echt wel een redelijke tolerantie en vrij veel nodig (4/5 bommen op een dag)

Na +- 5 of 10 minuten. Geen idee het ging wel vrij snel. Voelde ik een soort druk op mijn borst ontstaan. Ik moest de tent en de drukte uit. Een tijdje uit de drukte gebleven, moest wat ruimte hebben. Daarna lekker veel energie en toch nog 3 top uren gehad. Benen voelden top, zin om te dansen.

Eenmaal in de auto terug veel gapen. Dus ik was positief over het slapen haha. Toen thuis op de bank geprobeerd te mediteren en rustig op mijn ademhaling te letten. Toen kwam het vreemde. Elke keer als ik op mijn adem wilde letten, werd ik mega onrustig. Hartkloppingen en een hart dat enorm snel klopte. Als ik me dan weer even op de tv focusde verdween het nare gevoel redelijk. Dit zo’n 2 uurtjes gehad in een half slaperige toestand en soms was ik even weg. Vanaf 4 uur heerlijk kunnen slapen.

Het was zo’n microdosis dat ik me afvraag of het geen paniekaanval was die hartkloppingen gaf.

hoor graag jullie idee hierover :)
Klik om te vergroten...
Nou super! Klinkt als redelijk geslaagd geloof ik? En nog wat uurtjes slaap gepakt ook.

Van die hartkloppingen: het kan wel dat er bij de uitwerking van speed wat angst/paranoia komt kijken en misschien ben je daar nu iets gevoeliger voor dan vroeger. Dan komen die hartkloppingen dus inderdaad eerder van de onrust en angst dan van de speed zelf en dan word jij op jouw beurt weer meer onrustig door die hartkloppingen en zo heb je een vicieus cirkeltje.
D
DelgadoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben sinds vrijdagavond bezig vannacht wel een beetje kunnen slapen....veel muziek aan het luisteren af en toe mijn jongere buurmeisje klieren...en dan is het voorbij....weer fftijdje nuchter
D
DodoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geneesmiddel zei:
Nou super! Klinkt als redelijk geslaagd geloof ik? En nog wat uurtjes slaap gepakt ook.

Van die hartkloppingen: het kan wel dat er bij de uitwerking van speed wat angst/paranoia komt kijken en misschien ben je daar nu iets gevoeliger voor dan vroeger. Dan komen die hartkloppingen dus inderdaad eerder van de onrust en angst dan van de speed zelf en dan word jij op jouw beurt weer meer onrustig door die hartkloppingen en zo heb je een vicieus cirkeltje.
Klik om te vergroten...
Ja het was een geslaagd feestje!

Klinkt inderdaad logisch. Lastig om daar uit te komen op zo’n moment. Misschien gaat dat ook weer wennen.
D
DodoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Delgado zei:
Ik ben sinds vrijdagavond bezig vannacht wel een beetje kunnen slapen....veel muziek aan het luisteren af en toe mijn jongere buurmeisje klieren...en dan is het voorbij....weer fftijdje nuchter
Klik om te vergroten...
Naar Intents geweest?
D
DelgadoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dodo zei:
Naar Intents geweest?
Klik om te vergroten...
wat is dat??? ikwoon in duitsland en soms ga iksamen met mijn buurmeisje tegenover elkaar zitten mastruberen en filmpjes maken met elkaar en is zeer ontspannend
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dodo zei:
Naar Intents geweest?
Klik om te vergroten...
Naar Intens is hij niet geweest maar zijn nacht was zeer intens
B
Big D-liciousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Delgado zei:
wat is dat??? ikwoon in duitsland en soms ga iksamen met mijn buurmeisje tegenover elkaar zitten mastruberen en filmpjes maken met elkaar en is zeer ontspannend
Klik om te vergroten...
Pic or it didn’t happen
D
DodoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoi allemaal,
Na lang wikken en wegen is het op het festival uiteindelijk een minuscuul beetje speed geworden. Ik hield me kranig nuchter, maar om 8 uur trok ik het niet meer van de rugpijn haha.

Nou vraag ik me wel serieus af of ik er extreem op reageerde omdat ik een beetje bang was of dat er iets door de speed heenzat. Ook nog even getwijfeld of het wel speed was haha. Spul is niet getest. Ik weet dat jullie dat ook niet kunnen ruiken, maar kan wel mijn ervaring beschrijven.

ervaring:

Vooraf 4 biertjes gedronken in een uur of 3. Daarna onverwachts toch wat speed los uit t zakje op mijn vingertop. Geen bergen, de buit was al voor mij opgemaakt door mijn vrienden. Zat op de pink en was echt Max tot helft van de nagel. Meer de kruimels uit het zakje likken zegmaar haha. Ik had hiervoor 2,5 jaar niks gebruikt. Toen in die tijd echt wel een redelijke tolerantie en vrij veel nodig (4/5 bommen op een dag)

Na +- 5 of 10 minuten. Geen idee het ging wel vrij snel. Voelde ik een soort druk op mijn borst ontstaan. Ik moest de tent en de drukte uit. Een tijdje uit de drukte gebleven, moest wat ruimte hebben. Daarna lekker veel energie en toch nog 3 top uren gehad. Benen voelden top, zin om te dansen.

Eenmaal in de auto terug veel gapen. Dus ik was positief over het slapen haha. Toen thuis op de bank geprobeerd te mediteren en rustig op mijn ademhaling te letten. Toen kwam het vreemde. Elke keer als ik op mijn adem wilde letten, werd ik mega onrustig. Hartkloppingen en een hart dat enorm snel klopte. Als ik me dan weer even op de tv focusde verdween het nare gevoel redelijk. Dit zo’n 2 uurtjes gehad in een half slaperige toestand en soms was ik even weg. Vanaf 4 uur heerlijk kunnen slapen.

Het was zo’n microdosis dat ik me afvraag of het geen paniekaanval was die hartkloppingen gaf.

hoor graag jullie idee hierover :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."