Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"malle babbe, wou eigenlijk rob de nijs noemen maar dan moest ie oorbel in"
"was Raveleijn leuk?"
"je kan in zuid limburg geen goede pep aankomen, omdat het zowiezo direct word tegengehouden door het anti-pep schild. dit is onzichtbaar en de overheid heeft er de macht over. onzuivere speed word niet tegengehouden door het schild, daarom heeft de overheid bedacht anti-pep robots in te gaan zetten. we moeten de overheid tegen houden!! als we niet snel zijn kunnen we noooooit meer aan zuivere speed komen!!!!!"