Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAmnesia gekocht met wel erg veel THC.

Amnesia gekocht met wel erg veel THC.

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb vandaag anmesia gekocht, maar het lijkt dat deze wel erg veel thc heeft, zelfs van een ruime afstand kun je nog de THC zien zitten in het zakje.

Daarom heb ik er een foto van gemaakt en ben benieuwd hoe jullie het wietje eruit vinden zien. Graag eerlijk!

C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#2
ziet er goed uit, koester dit plantje.
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Cooper zei:
ziet er goed uit, koester dit plantje.
Klik om te vergroten...


Dankje, hij was wel aan de prijs, maar ik vind er zoveel THC op zitten dat ik wel enkele momenten heb gedacht dat het vervuilde wiet is.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stunner zei:
Cooper zei:
ziet er goed uit, koester dit plantje.
Klik om te vergroten...


Dankje, hij was wel aan de prijs, maar ik vind er zoveel THC op zitten dat ik wel enkele momenten heb gedacht dat het vervuilde wiet is.
Klik om te vergroten...

hoeveel heb je voor hoeveel betaald?

Ik denk niet dat het een vervuild wietje is, maar zeker kan ik het niet weten. Het ziet er naar uit dat de harsige substantie op een natuurlijke manier uit het plantje is ontstaan. Als het ook goed vast zit aan de wiet, dus er niet zomaar vanaf valt, is dat ook een indicatie dat het goed is.

heb je 'm al geprobeerd? ben benieuwd wat je er van vindt :wink:
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Cooper zei:
Stunner zei:
Cooper zei:
ziet er goed uit, koester dit plantje.
Klik om te vergroten...


Dankje, hij was wel aan de prijs, maar ik vind er zoveel THC op zitten dat ik wel enkele momenten heb gedacht dat het vervuilde wiet is.
Klik om te vergroten...

hoeveel heb je voor hoeveel betaald?

Ik denk niet dat het een vervuild wietje is, maar zeker kan ik het niet weten. Het ziet er naar uit dat de harsige substantie op een natuurlijke manier uit het plantje is ontstaan. Als het ook goed vast zit aan de wiet, dus er niet zomaar vanaf valt, is dat ook een indicatie dat het goed is.

heb je 'm al geprobeerd? ben benieuwd wat je er van vindt :wink:
Klik om te vergroten...

IK heb ondertussen al wat geprobeerd, maar niet zoveel dus heb het effect nog niet goed kunnen voelen. Hij koste 12 per gram overigens.
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb ondertussen wat meer gepakt, hij geeft wel heel erg een amnesia effect. Ik weet ook vrij weinig nog van de tijd dat ik stoned was. IK weet niet of dit een voordeel of een nadeel is. Als hij wat begint uit te werken maakt hij je energiek. Dus opzich wel goed wietje die toch voormalelijk een verdwazende high gaf.
D
DjezusLid
01-01-2024, 00:00
#7
was Raveleijn leuk?
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Djezus zei:
was Raveleijn leuk?
Klik om te vergroten...


Mwauh ik vond het tegenvallen, dan vind ik shows bij andere parken toch beter. Ik had er wel wat meer van verwacht ja. Mischien volgende keer keertje puurpijpje me Amnesia meenmen :stoned:
m
miljowLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waar heb je dit gekocht als ik vragen mag?

mvg :)
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#10
miljow zei:
Waar heb je dit gekocht als ik vragen mag?

mvg :)
Klik om te vergroten...


Grasshopper in Eindhoven. Ze hebben daar meestal wel goede wiet, ook de super skunk die ik daar had gehaald was behoorlijk bruut echt een hevige stone. Koste maar 5 euro voor 0.7 gram fso. :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."