#1
Ik heb vandaag anmesia gekocht, maar het lijkt dat deze wel erg veel thc heeft, zelfs van een ruime afstand kun je nog de THC zien zitten in het zakje.
Daarom heb ik er een foto van gemaakt en ben benieuwd hoe jullie het wietje eruit vinden zien. Graag eerlijk!
Daarom heb ik er een foto van gemaakt en ben benieuwd hoe jullie het wietje eruit vinden zien. Graag eerlijk!
