Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@Snuffelaar @De Apotheker Ik trommel jullie op"
"Hé, je bent er weer? Jij had volgens mij ooit een mega interessant maar wazig report over een of andere disso geschreven, kan dat kloppen? Ik heb ervaring met DOC, dat is dus zoals je weet met Chloor, en DOB is met broom als ik het goed heb. Ik vond DOC een teleurstelling maar DOB heb ik nog niet gebruik. DOM is volgens mij met methyl toch? Volgens mij weet @inner_search meer van, dacht ik. Dus ik trommel hem ff op."
"De Apotheker zei: A-php zou ik beginnen met 5/10 mg zeker met vapen.... En zoals @Snuffelaar al zegt vapen is net als spuiten... Eenmaal gedaan is een risico nemen en je kunt het niet meer terug draaien, want als je het te lekker vind dan valt de rest in het niets. Bekijk bijlage 28913 Klik om te vergroten... 2 tot 5 uur? Dat is echt kletspraat volgens mij. Ik vind zoiezo de tijden bij psychonautwiki nooit helemaal kloppen, bij best veel drugs niet"
"Zeelanddude zei: Poeder kopen en zelf neusspray van maken. Klik om te vergroten... Ik krijg toch altijd Michael Jackson achtige beelden van wegrottend kraakbeen als mensen het over neusspray hebben"
"Larocca1971 zei: Ja, dat klopt . Waarom vond je DOC tegenvallen en wat was de dosis? DOM vond ik fijn, DOB vond ik super. Klik om te vergroten... Eerste keer was 2,5 mg en heb toen een natuurwandeling gemaakt. Dat was erg leuk. Niet extreme visuals maar wel veel energie en goeie space. Maar het mocht wel een tandje hoger. Daarna een keer twee van die jetsers geslikt (5mg dus) en dat was leuker, maar nog steeds niet heel speciaal. Ik vind het zo leeg voelen en zonder inhoud, ik kan het niet precies uitleggen. LSD voelt alsof het veel meer diepgang heeft. Ook de gedachtenkronkels had ik bij DOC niet zoveel wat ik nou juist zo leuk vind. Larocca1971 zei: Werd er enorm opgewonden van 😊 Klik om te vergroten... Dat ben ik altijd al, dus daar hoef ik geen drugs voor te hebben. Maar als het om DOC gaat, meh, werd er niets bepaald extra kinky van ofzo. Eigenlijk helemaal niet."
"6snot zei: Wil het niet snorten maar vapen. Klik om te vergroten... 6snot zei: Ik wil het niet vapen Klik om te vergroten... Oh oh, nu al schizofreen, 2 persoonlijkheden met allebei een eigen wil."
"6snot zei: Het kan ook gesnoven worden toch of? Klik om te vergroten... Ja"
"Larocca1971 zei: Heb je het nog gecombineerd met iets? Met de DOM en DOB rookte ik cannabis eens de trip over de top was. Klik om te vergroten... Ik combineer nooit eigenlijk. Ook omdat ik niet meer drink, niet meer rook en niet meer blow. Wel veel gedaan hoor vroeger, en dan combineerde ik erop los en dat ging vaak hartstikke lekker. Maar dat doe ik niet meer. Ik vind de drugs nu ook beter tot z'n recht komen op zichzelf. Larocca1971 zei: En betreft tijdsduur? Daar enig idee van? Klik om te vergroten... Ongeveer na 12 uur begon het af te zwakken. De visuals verdwenen eerder dan de energie, die bleef heel lang steken. Zeelanddude zei: Detective modus aan: 🕵️♂️ https://drugsforum.nl/search/6453927/ Klik om te vergroten... Wat een piemel ben jij ook. Detective van lik me vestje, de link doet het niet. Jij moet niet bij de politie haha. Wat probeerde je te linken eigenlijk?"
"Zeelanddude zei: En hoeveel aphp heb jij al gevaped? Voordat 1 dosis gerookte aphp helemaal uitgewerkt is, ben je wel een paar uur verder hoor. Waar gaat dit topic nou over? Apihp of aphp? niet vapen? wel snuiven? Als je een keer wil weten hoe een stimulant voelt begin dan met amfetamine of coke oid. Klik om te vergroten... @6snot haalde wat dingen door elkaar denk ik, maar volgens mij gaat het over a-PiHP snuiven. En als ik niet zou weten hoe het is om het spul te vapen zou ik niet reageren. Ik een handvol keren een semi goedgelukt wolkje ingeademd en dit zeker wel gevoeld maar mijn voorkeur ging uit naar snuiven. Totdat het toch echt fysieke flinke schade ging opbrengen aan mijn neus om elk weekend dit spul er doorheen te jagen."
"Snuffelaar zei: Troparil. Troparil. Bekijk bijlage 30597 Klik om te vergroten... Troparil is gewoon cocaine maar dan met de benzeenring er rechtstreeks aangeplakt. Zou het dan ook trope heten in plaats van coke? Maar dat klinkt niet. Dat lijkt op troep."