Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lijkt wel op een cocaine roker. Basepijp"
"Calliweed2.0 zei: Bekijk bijlage 16357 Klik om te vergroten... Dit blinkt wel hard zeg, hoe is die? brandstof luchtje?"
"Calliweed2.0 zei: Ja dat moet ook lol lastig te omschrijven Colombiaanse zweet voeten misschien. Niet zo’n sterkte brandstof lucht dat is meestal omdat er vervuiling in zit. Klik om te vergroten... Haha ok zo.n licht zoet en vaag luchie. Ja dat kan wel heel goed zijn. Met n mooie glans. Maar op de foto blinkt die wel heel hard. Heb nu ook echt iets gruwelijks van een surinaamse band. Zeg maar. Zit ook niet echt een opvallend luchie aan. Terwijl andere ook goeie dat wel hebben."
"Lekker snuffeltje. Less is more."
"Lekker aan deze mooie dingen. Warme rush uit een klein lijntje. Heerlijk"
"PsyTekz zei: Nuchter is pure goeie coke net chill. Klik om te vergroten... Juist echt goeie pure zeker. Maar met een drankje is t naar mijn idee nog net iets beter."
"Jumping Jack zei: Ja daarom is het ook een stuk duurder! Meer een Rush. Klik om te vergroten... Juist coke geeft veel betere rush. Maar wel stuk korter ja. Je kan iig wel slapen als je niet te gek doet."
"blue eyes zei: 1 keer had ik een lijntje die me wow wow wtf deed roepen op mijn werk. Nu ik dit typ herinner ik het me plots terug. Een Marokkaan had een lijntje of twee op mijn bureau gelegd´ Het tweede lijntje echter was al minder of wat je van 40mg pep voelde...😒 Daarna alle soorten in hoge puurtes nog gehad .vrienden waren enorm onder invloed maar Ik had niks...geen lulkick ,geen horn Alle leuke stimeffecten bleven uit behalve de drang tot bijpakken Herinner me dat mijn 5 gr op MOEST alhoewel ik het niet leuk vond bizar Slappe verhalen aanhoren de ganse avond ...als foltering kon het wel tellen die avond Als je daar into bent lol Klik om te vergroten... Duidelijk is t niet jouw ding dan. Heb ik met pep. Regelmatig gedaan. Maar viel nooit echt lekker. Wel met sos en mdma hele mooie ervaringen."
"Calliweed2.0 zei: Aangezien ik al enkele maanden niet meer in dit piep land woon en helemaal gestopt was ben ik met oud en nieuw weer in Nederland na de eerstw Punt vind ik het zo smerig dat ik het maar heb weg gegeven erg lang niet online geweest hoop alles goed hier met iedereen paar dagen nog in Nederland dan vertrek ik weer naar se stad van de eeuwige lente Bekijk bijlage 48488 Klik om te vergroten... Ziet er smooth uit. Mooie dingen"
"Ricoo zei: Hallo DF, Ik heb afgelopen weekend voor het eerst coke gebruikt(na veel alcohol). Dit beviel erg goed en was zeker voor herhaling vatbaar. In het verleden heb ik ook een aantal keer speed gebruikt ook dit vond ik lekker spul alleen had ik echt helse katers, extreem veel last van vaatvernauwing, hartkloppingen en hoge hartslag de dag erna. Nu wordt er altijd beweert dat coke veel slechter en gevaarlijker is dan speed(ook voor je hart). Maar na de coke had ik eigelijk nergens last van op een paar hartkloppingen na. Is de coke dan alsnog schadelijker of is het ook een beetje per persoon verschillend? Klik om te vergroten... Je bericht geeft het antwoord al. Je merkt dat speed schadelijker voor je is."