Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Soma zei: ExceptionalInsight zei: Freezing zei: Net of iemand ook maar iets aan jouw post heeft? Klik om te vergroten... Fuck you, ik heb 3 mensen tijdelijk blij gemaakt, da's genoeg. Klik om te vergroten... Ja, maar je hebt waarschijnlijk wel iemand zijn/haar gevoelens gekwetst. Klik om te vergroten... Dus? met die geld die ik geblowd heb kon ik dikke bmw rijden zekerwel Klik om te vergroten... Dat ziet er toch niet uit, hij had zijn geld idd beter ergens anders in kunnen investeren. En de persoon die zich dan beledigt voelt, heeft het zo ontzettend aan zichzelf te danken."
"Osi` zei: Naar je ouders moet je best wel luisteren, ze zijn er voor u en ze zorgen voor u Klik om te vergroten... Je kan natuurlijk ook het tegenover gestelde hebben. Ouders die het geen reet boeit hoe het met hun kind gaat. Je kan je afvragen of dat prettiger is, kan je in elk geval blowen en heb je er nog een goede rede voor ook."
"Osi` zei: En bij kameraden is die peuk dan al binnen 10 minuten op waar ik mij gewoon soms aan erger, mag ik wer een nieuwe rollen of rolt iemand anders weer. Kdoe liever met 1 goeie peuk minstens een halfuur-uur over. Klik om te vergroten... Dat herken ik echt, dat is dan wel weer een nadeel aan delen met mn vriend. Maar daarom draaien we soms ook gewoon beide onze eigen joints. Hij houd soieso meer van hash en ik van wiet."
"Bail zei: (bijna niet meer kunnen functioneren) Klik om te vergroten... Ik zal niet beweren dat ik optimaal functioneer als ik stoned ben maar als ik bijna niet meer kan functioneren zijn er toch ook andere dingen aan de hand. Maargoed, ik begin vrijwel dagelijks met een jointje op mn nuchtere maag en het enige echte effect daarvan wat ik merk is dat de rest van de dag mijn "persoonlijke ongelukken buffer" lekker dik is. Wat ik daarmee bedoel is dat ik tegenslagen van klein tot groot heel veel gemakkelijker naast me neer kan leggen en dat ik niet of minder snel boos en of geirriteerd raak. Het andere effect wat ik ervaar van mijn stonedheid is de lichtheid in mijn hoofd, dat vind ik wel irritant. Maar douchen, eten, kop uit het raam steken, naar school fietsen of tandenpoetsen helpt gelukkig goed tegen dat gevoel. Hoelang stonedheid precies blijft hangen, hangt van meerdere factoren af. Wat heb je gerookt en hoeveel? Ben je er al een beetje aan gewend enzo. Buiten roken vind ik ook altijd heel lekker stoned worden, vooral 's ochtends in de zomer. Wat ik wel gemerkt heb, begin nooit met iets te sterks. Elke keer dat ik dat deed ben ik de hele dag niet meer overeind gekomen."
"Wat doen jullie als iemand zijn of haar wiet of hash per ongeluk vergeet mee te nemen?"
"acidboy zei: Dinaatjuh zei: Bail zei: (bijna niet meer kunnen functioneren) Klik om te vergroten... Maargoed, ik begin vrijwel dagelijks met een jointje op mn nuchtere maag en het enige echte effect daarvan wat ik merk is dat de rest van de dag mijn "persoonlijke ongelukken buffer" lekker dik is. Wat ik daarmee bedoel is dat ik tegenslagen van klein tot groot heel veel gemakkelijker naast me neer kan leggen en dat ik niet of minder snel boos en of geirriteerd raak. Klik om te vergroten... Dat lijkt me toch niet helemaal wijs of wel... blowen zodat je tegenslagen naast je neer kan leggen. Op het moment lijkt het misschien van wel, maar uiteindelijk ga je er geen baat bij hebben. Maargoed, dat zal je zelf ongetwijfeld ook wel weten. Klik om te vergroten... D0h, ik ga er ook voor in behandeling... of ben in afwachting van... behandeling... als het ooit nog gaat komen...."
"acidboy zei: Okee, goedzo. Wasn't trying to offend you or something.. Klik om te vergroten... je bent niet de eerste, ik weet t"
"Mee eens hoor, ik vroeg het me alleen af, in sommige kringen is het niet zo vanzelfsprekend."
"Daar heb ik ook van gehoord ja. Ik heb nooit lsd gebruikt maar mijn heftigste blow ervaring was niet echt met hallucinaties of iets dergelijks, het was meer alsof ik gewoon in een ander universum was. Een beetje alsof mijn lichaam me steeds te snel af was. Toen rookte ik isolator. Een andere keer op het museumplein had ik wel echt het gevoel alsof dingen om me heen aan het veranderen waren. Trams werden rupsen, het gras ademde een beetje en gigantisch veel ideeën en melodiën en meer hippie achitge chaos in mn hoofd. Ik herinner me nog heel sterk dat ik zo graag in een zomerjurkje wou rondhuppelen. Die isolator is echt met meters voorsprong het beste wat ik ooit gerookt heb, dat jointje was omgerekend meer dan 30 euro waard. Maar toch was die keer op museumplein trippender."
"deceptive zei: Gewoon bij de shop, meestal 5je.. Uit een soort snoepautomaat waardoor je 15% meer krijgt omdat er geen personeel aan te pas komt, handig! Klik om te vergroten... Welke shop is dat en waar? En is het goeie wiet/ hash die ze in zo'n machine stoppen?"