Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"drain bamage zei: Ants in the Pants [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/m6PXbdaxQ1M&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/m6PXbdaxQ1M&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] Klik om te vergroten... Deze film is echt meesterlijk goed ooit voor een paar euro gekocht en al vaak stoned bekeken."
"Jullie allebei ook heel veel plezier gewenst. (ik blijf nog wel ff hangen) kan mn eigen zo toch niet in de kroeg vertonen"
""
"Nog wel ga over niet al te lange tijd er vandoor"
"mattskovic zei: dacht al dat het te mooi was om waar te zijn dat gaat even zoeken worden dus drink er eentje extra voor mij he Dimension Klik om te vergroten... Zal ik doen Dalik maar eens klaarmaken voor vertrek en dan aan t bier"
"Kerels space ze nog en geniet er veel van ik ben er vandoor was gezellig"
"Mitsu's Maar sinds kort ook de 3-hoeken met een X erop"
"Honden ruiken je angst Ik zou mn eigen ook niet te druk maken. Zelf ook vaak genoeg langs hondjes gelopen met X in mn boxer, maar gewoon erlangs lopen en feesten"
"Ik zou absoluut geen alcohol drinken. is zo jammer, vooral de 1e keer. iig veel plezier met de 1e keer Vanavond zelf ook lekker genieten"
"1 LSD 2 MDMA 3 GHB"