Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jullie allebei ook heel veel plezier gewenst. (ik blijf nog wel ff hangen) kan mn eigen zo toch niet in de kroeg vertonen"
""
"Nog wel ga over niet al te lange tijd er vandoor"
"mattskovic zei: dacht al dat het te mooi was om waar te zijn dat gaat even zoeken worden dus drink er eentje extra voor mij he Dimension Klik om te vergroten... Zal ik doen Dalik maar eens klaarmaken voor vertrek en dan aan t bier"
"Kerels space ze nog en geniet er veel van ik ben er vandoor was gezellig"
"Ik ben ook begonnen met 3ml. Je kunt altijd na 1,5u ofzo weer wat bijpakken als het niet veel doet. Ik vind het heerlijk spul"
"Er treed wel degelijk tolerantie op, zoals met de meeste drugs Heb het zelf ook tevaak achter elkaar gedaan. Nu besloten om een maandje of 3 te wachten. Want dat speciale gevoel , daar doe ik het voor en dat raak je snel kwijt als je teveel gebruikt"
"1 LSD 2 MDMA 3 GHB"
"Xtc kijk ik al heel lang naar uit. Volgende week 'mag' het eindelijk weer 5 maanden pauze gehad"
"pretender zei: pancake zei: ik probeerde vandaag na een week te bellen naar het nummer wat ik heb gekregen voor de uitslag van mijn test, maar ik kreeg geen gehoor. Ik kreeg na een minuut geen gehoor wel de telefooncentrale van arnhem aan de lijn, wat nog een redelijk genant gesprek werd want de telefoniste, waarvan ik dacht dat die werkte bij die drugstest, vroeg wie mijn arts was en waarvoor ik me had laten testen, toen heb ik haar het hele concept van de drugstest mogen uitleggen Dit is gewoon een 024-nummer (nijmegen) en de mensen bij de drugstest vertelden me dat ik een keuzemenu zou krijgen. Heb ik het verkeerde nummer of zijn er bepaalde tijden dat ik moet bellen? Klik om te vergroten... Nijmegen Testservice Adres: Oranjesingel 44 Openingstijden: Elke donderdag van 17.00 tot 20.00 uur Voor verdere informatie kun je bellen met: 024-8902000 probeer het rond 5 uur nog eens, miss heb je dan meer geluk.. Sterkte. Klik om te vergroten... Idd En dan keuzetoets 3. Dan krijg je iemand aan de lijn en kun je je testnummer noemen"