Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Interessante blog maakt me wel nieuwsgierig Coke snuiven ervaring mee maar is voor mij veel te verslavend en te duur. Gebruik nu zelf ook meds voor ADHD. Af en toe snuif ik er wel eens 1tje weg gewoon omdat k dat ook lekker vind beetje soort van afkicken van de coke hahaha Welke bijwerkingen kan je ervaren met coke thee? Met snuiven en mijn eigen medicatie is mijn eetlust helemaal weg soms erg vervelend hoe is Dat dan met t gebruik van thee? Hier ook last van? Ik ga zowiezo even meer info Google krijg je ook grote doppen? Haha"
"Kan je dit dan vergelijken met methylfenidaat? Ik slik dat op recept maar dosis is verlaagd maar merk dat ik t niet red zo. Ook vanwege eetbuien t hielp me om eindelijk een normaal voedingspatroon te behouden zonder angst en drang om door te slaan en nu t minder is geworden komt t weer kei hard terug dus nu maar zelf op zoek na iets wat er op lijkt"
"Hey mensen Vraagje Ik slik Sandoz methylfenidaat voor mn ADHD en eetstoornis. Het helpt me geen eetbuien meer te hebben en het dagelijks leven gewoon aan te kunnen niet te chaotisch word overzicht verlies energie te veel prikkels binnen komen. Wegens overstap van arts 1 die totaal tegen de hoeveelheid dosis is wat k kreeg is t behoorlijk na beneden geschroefd ik val terug in mn eetstoornis eetbuien compenseren etc ik wil dit niet. En krijg niks op orde aangegeven maar nee 60mg per dag verdeeld is mn Max vind hij. Nu ben k opzoek na een ander middel wat vergelijkbaar is. Nu lees k veel over speed maar dat is iets wat k als aller laatste zou over wegen (en dan niet hoppa 1 gram of 5 gram nemen haha maar kijken wat gelijk staat aan mn oude dosis zodat k wel normaal functioneer en niet strak sta etc ) Is er nog iets anders wat op Sandoz methylfenidaat lijkt. Het zelfde medicatie kopen online is me te duur paar x gedaan maar Tis belachelijk hoe veel t me zou kosten in de maand. Ik zie zo ve nieuwe soorten poeders en pillen dak door de bomen t Bos niet meer zie Iemand tips ervaring etc. Praten met de arts werkt niet al zo veel gedaan nu word ie zelfs wantrouwig vreselijk"
"En wat zou de dosering zijn dan ong? Want hoef dus niet strak te staan whaha"
"Vraagje, Ik pak vaak methylfenidaat en ga hier goed op dex of amfexa niet. Nu zat kk te kijken welke rc komt t dichtsbij de zelfde werking als methylfenidaat weet iemand dat want er is zo veel! Raak overzicht kwijt. En graag de bijwerkingen die die rcs mee brengen wie kan me wat meer wijsmaken"
"Heb nog niet alles gelezen maar maakt me nieuwsgierig. Stel mn vraag hier als k een andere topic moet openen prima Maar is er iets anders op de markt wat dicht bij deze werking komt?: Methylfenidaat is een wekamine en maakt in de hersenen dopamine vrij, dat op zijn beurt door een synthesereactie wordt omgevormd naar noradrenaline. Methylfenidaat remt de dopamine-reuptaketransporter (DAT) en norepinefrine-reuptaketransporter (NET) in de prefrontale cortex. Hierdoor wordt er minder dopamine en noradrenaline heropgenomen uit de synaps, waardoor het tekort aan deze stoffen gecompenseerd wordt. Of verschillende producten kan combineren tot deze werking ?"