Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Realities zei: COCAINE bromocriptine, een upper, antidepressivum imipramine, een oud antidepressivum, ook stimulerend bupropion, een synthethische cathinone, fenethylamine, als AD en voor ADHD en voor stoppen met roken gebruikt baclofen - werkt op het gaba-complex acetylcysteine vanoxerine- een milde stimulant, piperazinederivaat, ook bruikbaar bij heroinedetox vigabatrine- een middel tegen epilepsie SSRI/SNRI: duloxetine, fluoxetine,venlafaxine........ benzodiazepines: bromazepam,diazepam,..... haloperidol-neurolepticum, of ander neurolepticum Klik om te vergroten... + trazodone - ook een antidepressivum, aangezien ik uit eigen ervaring spreek en momenteel deze pillen gebruik wou ik het ook even melden. Seroquel helpt ook wel."
"Ik zit in een gelijkaardige situatie, ik gebruikte 1 jaar lang elke dag 5 gram mss, dankzij mijn dealer vriendje die ik eindelijk heb kunnen laten. Zit momenteel zeer afgesloten in een hotel, niet in mijn eigen stad, zodat ik aan niks kan komen en voor mij is het ook abnormaal moeilijk, ik ben ook sterker aan het worden vandaag is het juist 14 dagen clean, maar er passeert geen minuut voorbij dat ik niet aan coke denk. Ik word er zot van, heb veel gelezen en mensen die 5-6 jaar gestopt zijn vertellen dat het nog altijd moeilijk is en dat de drang nog altijd er is. Ik kan mij niet voorstellen dat ik heel mijn leven ga blijven vechten met het drang, aangezien ik ook zéér verslavingsgevoelig ben en dat ik ook in een heel moeilijke situatie zit en van alles al heb meegemaakt. Soms weet ik niet meer of er nog een kans is voor een normale leven. Ik vind het knap van je ,dat je naar een kliniek bent gegaan, ik wou het zelf ook, maar ben pas van alles aan het regelen documenten, nieuwe pas enzovoort en ik heb meer vrijheid nodig. Gelukkig heb ik een persoon die ik kan vertrouwen voor 100% ik ga nergens naar toe zonder hem en zo is er ook echt controle op wat ik doe. Ik vind het goed, want ik weet dat ik het alleen niet zou kunnen."
"In principe ben ik echt niet de saaie tante die preken geeft ,maar weet je wat saai is? Dat je je leven op zo jonge leeftijd al aan het verwoesten bent. Laat die groepje, laat hun chillen, een van hun chilling's acties gaat ook zo fataal worden gelijk bij u en gaan ze zelf naar een kliniek moeten gaan. Het zijn losgelaten kinderen waar blijkbaar niemand genoeg aandacht aan schenkt. In plaats van te willen verder gebruiken zorg dat je goede punten haalt, diploma behaalt en erna komt er wel tijd voor feestjes en voor te chillen Succes, en denk beter na wat je ECHT wilt"
"Amai, wat een verhaal en ik herken mijn eigen wel beetje er in. Je bent verslavingsgevoelig net als ik - al genetisch door uw papa, en erbij ook omdat je de verkeerde pad bent opgegaan je zag dat alles kapot ging en toch ben je blijven ontkennen dat er iets mis is. Ik ken het gevoel ik ken ook het gevoel na dat ge stopt. Ik ben blij dat je met de drang ernaar kunt omgaan, voor mij is het wat moeilijk maar gaat wel, ook al gaat het bij mij niet over speed n xtc alhoewel heb ik het ook al es gedaan. Maar het heeft me nooit echt zo tevreden gesteld (gelukkig) dat ik eraan ben blijven hangen, maar wel coke. Ik wou gewoon zeggen ik leef met je mee en weet ongeveer toch hoe je je voelt, dus sterkte!"
"Ik zal u aanraden om zelfs daar vanaf te blijven als je weet van uw eigen dat je je laat gaan wanneer je iets leuk vindt. Het is maar wiet ja, ik heb ook 5 jaar lang misschien alle dagen gerookt, er was niks aan de hand, ik wou NOOOIT in mijn leven iets anders proberen zelfs dan dat, maar ja shit happens, van het een komt het andere. En vroeger zei ik ook altijd wat is dit voor bullshit, als ik wiet wil wil ik het ,betekent niet dat ik aan nog iets anders ga beginnen. Jawel dus."
"Ja het is jaar en half is normaal ,dat de mensen die om u geven zich zorgen maken. Bij mij is het 1 jaar, niet zo veel verschillende shit, maar de grootste shit toch voor mij coke, maar dan ook elke dag en heb goed overdreven waar ik zwaar spijt van heb. Ik heb er ook drang naar ik ben vandaag 15 dagen nuchter en ik kan u zeggen ,dat ik me echt erg voel, en ik denk er constant aan, er is geen uur voorbij gegaan dat ik niet aan drugs heb gedacht.. :/ Ik denk dat het voor u ook tijd is om te stoppen. Groetjes"
"Nja.. zo iets wil ik echt niet proberen ook niet geven aan mijn ergste vijand.."
"Coke"