Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1 vd 4 coffeeshops in het centrum van Apeldoorn wordt het gehaald. Ik krijg niet altijd mee soms wel soms niet best raar. Ben 17 dus ja."
"ik kan nog wel gewoon lopen enzo maar ik voel het wel goed, maar ja ik blow pas net. Verder voelen mn benen wel wat slapper aan maar ja dat is vast standaard."