Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"need^weed zei: Denhaagg_15 zei: nee ik ga morgen lekker snoepen door ze in me bek te gooie en tegerlijkertijd met water door te slikken .. :P geen probleme voor mij tandjes Klik om te vergroten... . maar dan heb je het knarsen nog en als je gaat overgeven komt er maagzuur op je tanden, en je hebt toch al een droge bek dus geen speeksel om je tanden te beschermen, pff toch maar een kunstgebit dan Klik om te vergroten... Whahaha.. klag ff plat van t lachen vond ik wel een goeie, maarja ik hoop dat dat overgeven niet van pas is.. (normaal niet.. ) Ik zal wel denk ik een reportje schrijfu morgennacht of de ochtend daarna :P of wann k tijd heb...! maah nu gaat ik de pc uitdoen!"
"ik weetnie maar ik ben ook lamlazeres na 3 kanon biertjes... heb ik pas gehad.. was over me nek gegaan vaak genoeg.. dus niet zeggen dat je niet lamlazeres kan zijn want het kan wel heb het zelf gemerkt"
"whajooooooo en dan met 3 plantjes beginnen mooi achtertuintje! zal ik thuis ook wel willen hebben alleen zal mijn ma er nie zo blij mee zijn :P"
"snoepies, kletsers, smarties."
"ja lijkt me in ieder geval niet echt een goed plan in je drinken.. volgensmij krijg je dan ook zo'n vieze gore chemische smaak in je bek... Bahh.. Vind k zo ranzig .."
"Ja lijkt mij ook met al dat chemische rotzooi.. dan zou mijn beugel gelijk eruit flikkeren :P acja dies er tog bijna uit"
"Ja.. als ze zegge dat cola en suiker en kauwgom al slecht is.. hoe slecht zou dat dan wel nie zijn ? :P"
"nee ik ga morgen lekker snoepen door ze in me bek te gooie en tegerlijkertijd met water door te slikken .. :P geen probleme voor mij tandjes"
"Whaa was echt grappig mijn eerste jointe.. ik weet het nog precies.. Met een paar vrienden van me gingen we regelen bij een gozer die dealde, omdat we zelf natuurlijk niet bij de coffeeshop konden halen. Nou wij halen. Ik had zelf nog nooit geblowd, maar omdat ik shaggies kon draaien, moest ik de joint draaien. Heel geprutsel, wist helemaal niet wat ik moest doen.. liet iemand anders verkruimelen omdat ik het nog niet kon. Nou we hebben 2 jointjes gerookt. En ik dacht nouja ik neem gewoon veel trekkies want volgensmij voel je er toch niets van. Opgevenment wilden we wat te drinken en gingen we fietsen naar c1000. Wij fietsen.. Ik begon ineens te schreeuwen : stop stop! ik voel nix meer ik voel nix meer! (helemaal in paniek) Daarna ging ik serieus lopen doen en de baas spelen van kijk uit kijk uit dalijk gebeurt er wat. Nu blow ik elke dag ongeveer en is het gevoel niet zo bijzonder meer. MAar af en toe een lachkick erbij kan gebeuren .. whahah"
"ik ga vanavond aan de ketsers weer mensen,. alleen ik ga een lijntje proberen? wie heeft er beetje ervaring mee hoe t gaat en zo?? alle info is welkom"