Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Manueldrap zei: Hey iedereen, ik neem sinds een jaar verspreid over een week 3 g coke (snuif), ik merk dat ik er kalm van wordt, niet agressief en niet angstig, terwijl ik altijd vroeger onrustig, een kort lontje had en altijd angstaanvallen had. Ik gebruikte 3 jaar xanax dagelijks en kon geen dag overslaan, nu neem ik zelfs al een maand geen xanax de ene dag op de andere en heb hier zelf geen behoefte aan , ook 'atuurlijk de dagen dat ik niet gebruik. Is dit normaal? Klik om te vergroten... Ik goed coke top spul binnenkort binnen krijg ma stuur nodig hebben"
"LadyLike zei: Ik heb via twee scooterboys nu coke geprobeerd en ik moet zeggen dat het me tegenvalt. Ik merk geen rush, wel wat meer energie, maar bij lange na niet wat ik met bijv 3mmc ervaar. (200mg). ik neem ca 0,1gr per keer. Maar nou ja, stuiteren doe ik er niet van. Ik vermoed dat het heftig versneden is, maar getest heb ik het niet. Is dit een ervaring die herkend wordt? Is mijn lijf gewoon teveel gewend aan 3mmc om nog effect van coke te voelen? Mijn partner lijkt vergelijkbare ervaringen te hebben. Ons 3mmc gebruik is ca 2x in de week 200-300mg oraal. Klik om te vergroten... Goed spul nodig"