Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb ook wel eens vergelijkbare gedachten. Ik zie de meeste mensen als domme, onwetende kuddedieren en heb een hekel aan de roverheid. Maar dat had ik allemaal al voordat ik aan drugs begon. Ik denk dat je je er geen zorgen om hoeft te maken, zolang je je maar niet teveel door die gedachten laat leiden. Gewoon aan wat anders proberen te denken als je die gedachten storend vindt. Misschien is het een idee om (tijdelijk) te minderen."
"Truffels zijn niet lang houdbaar buiten de koelkast. Ik weet niet hoe lang, maar ik denk dat het verstandig is om ze binnen een week op te eten. Je zou de truffels kunnen drogen, dan blijven ze wel langer goed buiten de koelkast. Van spacebrownies weet ik niet hoe lang die houdbaar zijn. Misschien iets om de volgende keer in de shop te vragen als je dat soort spullen koopt?"
"Ik heb één keer truffels met x gecombineerd, maar toen vielen de truffels niet echt goed en voelde ik alleen maar de x toen die goed op gang was gekomen. Maar in principe kan het prima gecombineerd worden, ik raad aan om eerst de truffels te nemen en ongeveer 2 uur later de x, dan heb je geen last van de dip van de x tijdens de truffeltrip."
"FlinkeKater zei: Maar waarom zou je er ook nog x bij willen doen ? Klik om te vergroten... Omdat je daar blij van wordt."
"dupont zei: Testcentra testen alleen voor eigen gebruik. De bezorgde vader kan misschien aan zijn zoon of dochter vragen wat het is? Klik om te vergroten... Bezorgde vader hoeft bij het testcentrum niet te zeggen dat het poeder van zijn kind is. Maar het lijkt me wel beter voor bezorgde vader om het eerst aan zijn kind te vragen en een goed gesprek te hebben en daarna pas eventueel naar het testcentrum te gaan. Het uiterlijk van een sealtje zegt net zo weinig over de inhoud als de afbeelding op blotterpapier of de kleur van een gripzakje, al die spullen zijn gewoon vrij verkrijgbaar. Drugs zijn illegaal, drugsattributen niet."
"FlinkeKater zei: Haha okee ,, ik zal het iniedergeval nooit doen lijkt me niet egt slim Klik om te vergroten... Kun je prima doen hoor. Wel eens van hippieflipping gehoord? Dat is paddo's combineren met x, maar met truffels kan het ook."
"theholyganja zei: Ik denk dat je niet zo gezond bezig bent als je je echt wilt inleven in een game personage. Drugs zijn al een middel die de realiteit vervormen en gamen is 2. Dus dan zit je dubbel weg... Klik om te vergroten... Wat is daar dan zo erg aan? Als activiteit voor af en toe lijkt het mij dat het geen kwaad kan. @TS: Ik denk dat truffels het beste zijn daarvoor, of paddo's of LSD, maar met die twee heb ik zelf niet echt ervaring, dus kan daar niet echt wat over zeggen. Met truffels kom je al in een andere wereld terecht als de dosis hoog genoeg is en je in een goede trip terecht komt."
"mandragora zei: Dat zou voor mij voor geen meter werken met truffels/lsd of paddo's op. Heb ooit een racespel gedaan onder paddo's en dat gaat echt niet, stond blijkbaar met me autosnuit tegen een muur heel de tijd en ik dacht dat ik aan het racen was, je ziet ook heel andere dingen in het scherm dan het spel zelf, nee lukt voor geen meter Ook geen behoefte aan als ik trip om een game tegaan spelen Klik om te vergroten... Ik vind het ook niks om te gamen tijdens een trip, maar de vraag van TS was welke drug het beste bij een RPG past en dat zijn volgens mij tripmiddelen."
"Re: Lorazepam / alcohol / coke catootje zei: Vraag 2 snap ik niet; het is niet gevaarlijk om uppers en downers te combineren. Alleen een beetje zinloos. Klik om te vergroten... Zeker nog nooit uppers en downers gecombineerd? Het is zeker niet zinloos, het voelt juist extra goed. Je bent dan tegelijkertijd energiek en ontspannen. Ik combineer pep graag met cannabis of ghb, dat geeft de helderheid en energie van pep, met het ontspannen gevoel van cannabis/ghb. jose_wolk zei: Upper en downer is natuurlijk niet goed voor je hart.. Klik om te vergroten... Upper en upper is niet goed voor je hart, bij upper en downer moet je alleen goed op de dosis letten, zodat het niet fout gaat als de upper of de downer uit werkt terwijl de ander nog bezig is."
"Susanne zei: 4-FMP (4-FA): dit heb ik één keer eerder gebruikt, maar ik vond het vooral op speed lijken dus dan is het niet echt van toegevoegde waarde. Ik sta er wel voor open om het een tweede kans te geven, maar ga ik er dan meer van voelen dan de eerste keer, vooral gezien het feit dat ik nauwelijks meer van XTC kan genieten? Klik om te vergroten... Wat was de setting waar je het gebruikte? Dat maakt veel uit voor 4-FA. Als je meer de XTC werking wilt hebben moet je wat meer gaan ontspannen, ergens gaan zitten of liggen en genieten van muziek. Als je een vervanger voor X zoekt is dit de beste aanrader. Ketamine: dit heb ik nog nooit gebruikt, maar wat ik ervan heb gehoord klinkt erg leuk. Ik ben alleen wel redelijk bang dat het te leuk is, en dat ik er niet meer vanaf blijf. Is dit terecht? Daarnaast ga ik vaak naar drum 'n' bass feesten, maar in hoeverre is het slim om daar aan de keta te gaan? (gezien het struikelgevaar enzo) Of valt dit mee bij een niet al te hoge dosis? Klik om te vergroten... Ket is op een aparte manier verslavend, het geeft niet echt een heel fijn gevoel ofzo, maar door de korte werking en doordat het geen kater geeft is het makkelijk om op bijna ieder moment te zeggen: "Ik heb zin in een uurtje vaagheid." Als je een beetje zelfdiscipline hebt zal de verslavingskans wel meevallen. Keta verstoort het evenwicht, maar als je het een beetje gewend bent en een wat lagere dosis neemt zul je niet al te snel omvallen ofzo, maar het kan de ene keer wat harder aankomen dan de andere keer en doordat je maar een relatief lage dosis nodig hebt krijg je al vrij snel een heftiger effect dan je op rekent. Het is wel uitkijken dus en het is aan te raden om het eerst een paar keer in een wat rustigere setting te nemen, zodat je het een beetje leert kennen. LSD: sommige vrienden zweren bij LSD, maar ik heb het nog nooit gebruikt. Vinden jullie dit leuk? Is dit slim op zulke feesten? Ik heb ook nog nooit paddo's gebruikt, zou ik daar dan mee moeten beginnen? Klik om te vergroten... Er zijn mensen die LSD leuk vinden op feesten, maar dat verschilt per persoon. Persoonlijk heb ik liever niet teveel mensen om me heen. Net als keta is het wel aan te raden om het eerst in een thuissetting te nemen, zodat je een beetje weet wat het doet. En net als ket is ook LSD wat onvoorspelbaar. 2-CB: ik weet eigenlijk nauwelijks wat dit is, behalve dat mensen dit wel eens op dnb feesten gebruiken. En vaak in combinatie met MDMA. In hoeverre is 2-CB anders dan LSD? Is het leuker? En is het veiliger op zulke feesten? Klik om te vergroten... 2-CB geeft simpelere visuals dan LSD en is daardoor ook makkelijker te sturen. Verder geeft het uit zichzelf al wat euforie, een beetje vergelijkbaar met X, maar wel een stuk subtieler. 2-CB is dus meer aan te raden dan LSD op feesten. Bij een hoge dosis wordt de trip overigens wel moeilijk te sturen."