Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Artietsten zoals jimi hendrix, janis joplin, en gratefull dead zijn echt heel fijn om op te blowen, vind ik. Maar eigenlijk heb ik met elk soort muziek op wel een keertje geblowd. Het laatste nummer dat ik luisterde toen ik stoned was, was deze: Castles made of sand- Jimi Hendrix http://nl.youtube.com/watch?v=YF4-r2MpRMs"
"Ah jammer, ik had je inderdaad graag een biertje willen verkopen, ik stond namelijk bar die avond [: Ben inderdaad ook wel benieuwd hoe jij er trippend uitziet. ik heb trouwens geen idee wat DXM is, moet je me toch maar eens n keer uitleggen dan. Leuk geschreven trouwens!"
"een halve fles vodka :P"
"net weer genoeg nicotine gehad voor een paar uur [: en Para-acetylaminofenol (paracetamol dus) want ik ben ziek"
"Angramar Temenos zei: DeRozeOlifant zei: net weer genoeg nicotine gehad voor een paar uur [: en Para-acetylaminofenol (paracetamol dus) want ik ben ziek Klik om te vergroten... Damn, dat zal hard gaan . Maak het niet te extreem! Klik om te vergroten... Fu."
"Als je al je studiegeld [4000 euro] hebt opgemaakt aan blowen. Maar er ook pas achter komt als het geld op is en je niet meer (zo veel) kan blowen [:"
"Angramar Temenos zei: DreamerOfDreams zei: Koos-Matroos zei: Angramar Temenos Geef ff zinnig antwoord niet van die junkiepraat Klik om te vergroten... niet slecht bedoeld maar dit moest ik echt eens quoten, sorry Klik om te vergroten... Volgens mij is een junkie iemand die zwaar drugsverslaafd is, niet iemand die op een feestje een hoge dosis mdma neemt. Klik om te vergroten... een Junk neemt vaak en veel drugs [: dat maakt jou wel een beetje een junk AT."
"Nicotine en een klein beetje alcohol [: *is trots*"