Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste forumleden, Aankomend weekend heb ik een feestje gepland. Een paar vrienden willen 4m halen. Ik heb zelf 3m liggen dus die ga ik eerst opmaken. Ik weet sowieso dat ik 4m aangeboden krijg, en dat ik 3m ga aanbieden. Ook heb ik het wel eens eerder door elkaar gehad. Maar weet iemand of dat heel erg slecht is? Ik weet dat combineren sowieso altijd wordt afgeraden. Maar aangezien deze stoffen zo erg op elkaar lijken vraag ik me af hoeveel verschil het maakt. Misschien dat iemand hier ervaring mee heeft? Thanks!"
"CuriousExplorer zei: LoL. Als je weet dat je 4-mmc gaat krijgen gewoon zelf geen 3-mmc gebruiken en die uitdelen. Waarom zou je tijdens de week met de vrouw haar Dacia naar het werk rijden als er een Porsche in de garage staat? ðŸ¤ðŸ¤ðŸ¤ Klik om te vergroten... Daarvoor wil ik dus weten of het kwaad kan. Als het verwaarloosbaar is dan maakt het geen reet uit of ik het nou wel of niet combineer. En je mooie vergelijking laat het lijken alsof jij denkt dat 4m beter is dan 3m. Is dat zo?"
"Beste forumleden, Ik heb al een tijdje (6+ maanden) 3mmc in een kast liggen. Ik heb gemerkt dat in een afgesloten kauwgomdoosje het spul wit blijft en in een paar losse packies ziet het er erg geel uit. Ik gok dat het geel is uitgeslagen omdat er zuurstof bij is gekomen. Mijn vraag nu is of iemand daar ervaring mee heeft? Is het nog veilig te gebruiken? Merk je verschil tijdens innemen / effect? Of raden jullie aan om die gele zooi weg te gooien en gewoon nieuwe te halen. edit1: Als we dan toch vragen gaan stellen: Hoe dealen mensen met vasoconstrictie (vernauwing van de bloedvaten a.k.a. verkleurde vingers en handen)? Ik heb zelf een paar heftige scenario's meegemaakt daarmee. Het blijft toch echt troep allemaal. Wel leuke troep. Alvast bedankt!"
"Neo-Shulginist zei: Als vuistregel is het wel beter om verschillende stoffen als onvergelijkbaar te behandelen. Elke stof heeft een andere bindingsaffiniteit, en wordt ook afgebroken in weer andere (vaak alsnog psychoactieve) metabolieten. Daardoor kunnen er onverwachte interactie-effecten ontstaan, ook bij stoffen die qua effect nogal op elkaar lijken. Mijn gevoel zou zeggen dat combineren van 3-MMC en 4-MMC niet zo'n groot probleem zou moeten zijn omdat de stoffen zo op elkaar lijken. Maar we weten het gewoon niet. Zowel 3- als 4-MMC is in principe nog een Nieuwe Psychoactieve Stof (NPS) vanwege het gebrek aan bewijs over de werking. Daarom is het lastig om voorspellingen te doen over het risico. Wel moet ik erbij zeggen dat constant herdoseren ook heel gevaarlijk is, en volgens mij waren jullie dat wel van plan Klik om te vergroten... Oke top. Thanks! En ja, we zijn bekend met het herdoseren haha. De afgelopen twee jaar als we zo'n feestje hebben zijn we sowieso van het doorhalen"
"StraatPiraat zei: Er is ook 3mmc in omloop die wat gelig is van zichzelf, zou het kunnen dat je die in je packies hebt? Werd eerder verkocht als de 'goude oude'. Klik om te vergroten... Hmm ik wist niet dat dat bestond. Maar wat ik hier had liggen was 100% wit. En het is ook niet een béétje gelig. Het is écht geel. Bijna oranje geworden"
"FredKroket zei: Wat betreft vasoconstriction, wat voor hoeveelheden neem je? Klik om te vergroten... Denk dat ik wel 2.5G in 24 uur er doorheen jaagde. Bommetjes en balken. Ben er achter gekomen dat douchen goed helpt"
"Neo-Shulginist zei: De risico's op acute hartklachten, oververhitting of neurotoxiciteit nemen vooral toe naarmate er vaker wordt geherdoseerd. Vandaar dat ik het er even bij zeg. Klik om te vergroten... Heb ik over gelezen ja. Maar een extra heads-up wordt altijd gewaardeerd"
"Dag forumleden, Afgelopen weekend heb ik weer eens wat door de neus geslingerd. Ongeveer 1 tot 1.5 gram aan 3mmc over een tijdsspan van rond de 20 uur. Ik heb regelmatig bij het gebruik last van mijn handen, na ongeveer 14 uur. Die lijken dan ook een stuk dunner, net als mijn polsen. Dat is voor mij dan meestal een teken van dat ik naar huis moet. Drinken let ik wel op, eten vergeet ik meestal pas tot het te laat is. En dan is het buikpijn lijden. Natuurlijk logisch als je lang niks hebt gegeten. Na deze keer heb ik eigenlijk de hele week erna nog last van mijn handen gehouden. Bijvoorbeeld als ik mijn vingers strek heb ik last van het midden van mijn handpalm aan de binnenkant en het voelt allemaal nog steeds erg stroef aan. Nu weet ik dat vasoconstrictie vaker mijn vijand is geweest, maar dit voelt toch net iets anders aan. 5 dagen na het feestje zijn mijn zielige polsjes nog erg dun, wat ik merk aan het festivalbandje dat eraan zit. Die kan ik normaal niet makkelijk heen en weer verschuiven, maar nu dus wel. Ik weet dat er een aantal research-genieën op dit forum zitten dus ik vroeg me af of iemand weet hoe dit kan en of iemand hier ervaring mee heeft. Niemand die ik tot nu toe gesproken heb kan mij een verklaring geven, en daar zitten die-hards tussen die 3 keer mijn hoeveelheid gebruiken. Bij voorbaat dank!"
"@Geneesmiddel De pijn in de hand is nu wel aanzienlijk minder, maar alsnog irritant soms. De aderen bovenop mn hand zijn nog te zien en volgens mij is heb ik geen plekken die bleker zijn dan anderen. Wel zijn mn handen gerimpeld, maar dat heb ik ook vaker gehad na gebruik. Ook zijn mn handen wat kouder dan normaal, wat ook bekend is en dus nog de nasleep kan zijn van vasoconstrictie i guess. Het enige wat een beetje nieuw voor me is dus echt de pijn. Het maakt het wel een stuk minder aantrekkelijk om nog uberhaubt te afteren met al die kwalen die er tegenwoordig bij komen kijken haha. Thanks voor je reactie en het meedenken"
"FredKroket zei: Met zulke hoeveelheden is het niet gek dat je last krijgt van vasoconstrictie. Je bent je er van bewust dat deze hoeveelheden VEEL te VEEL zijn? Zoek voor de grap eens op 3-mmc op dit forum en zie wat voor ellende het aangericht heeft. Ik zou echt veel minder gaan gebruiken en het per sessie tot een maximum van 0.5 g beperken. Dat is al aan de ruime kant maar daarmee beperk (niet te voorkomen) je de neurotoxische schade, schade door oververhitting en schade door vasoconstrictie. Klik om te vergroten... Men heeft mij wel eens verteld dat ik een grootgebruiker ben, al heb ik zelf veel ergere verhalen gehoord. Dus van de ellende ben ik mij bewust. Heb zelf ondertussen nu 6 maandjes niks gehad en ik dacht ik ga dat vieren. Ik zal je comment in mijn achterhoofd houden. Bedankt!"