#1
Wat betreft vasoconstriction, wat voor hoeveelheden neem je?
Hmm ik wist niet dat dat bestond. Maar wat ik hier had liggen was 100% wit. En het is ook niet een béétje gelig. Het is écht geel. Bijna oranje gewordenEr is ook 3mmc in omloop die wat gelig is van zichzelf, zou het kunnen dat je die in je packies hebt?
Werd eerder verkocht als de 'goude oude'.
Denk dat ik wel 2.5G in 24 uur er doorheen jaagde. Bommetjes en balken. Ben er achter gekomen dat douchen goed helptWat betreft vasoconstriction, wat voor hoeveelheden neem je?
Heb je het laten testen? Zal tegenwoordig wel wat troep bij zitten sinds je het alleen bij de dealer kan halen nuHmm ik wist niet dat dat bestond. Maar wat ik hier had liggen was 100% wit. En het is ook niet een béétje gelig. Het is écht geel. Bijna oranje geworden
Met zulke hoeveelheden is het niet gek dat je last krijgt van vasoconstrictie. Je bent je er van bewust dat deze hoeveelheden VEEL te VEEL zijn? Zoek voor de grap eens op 3-mmc op dit forum en zie wat voor ellende het aangericht heeft.Denk dat ik wel 2.5G in 24 uur er doorheen jaagde. Bommetjes en balken. Ben er achter gekomen dat douchen goed helpt
Cafeïne werd vroeger altijd benoemd als hetgeen dat pep geel maakte. Toen dacht ik eigenlijk ook al, welke winst maak je er op door het toe te voegen?Heb ook wel eens dat m'n pep geel wordt. Ik was het dan met aceton en dan is het weg. Vgm kan je 3m ook met aceton wassen. Kan je het beste even uittesten met een wat kleinere hoeveelheid!
Nou, van een halve kilo een kilo maken is toch aardig wat winst.Cafeïne werd vroeger altijd benoemd als hetgeen dat pep geel maakte. Toen dacht ik eigenlijk ook al, welke winst maak je er op door het toe te voegen?
Bij voorkeur met iets als mannitol of isonitol.Nou, van een halve kilo een kilo maken is toch aardig wat winst.
Ik ben al n jaar of 3 zwaar verslaafd aan 3mmc maar ben dit nog nooit tegen gekomen.Hmm ik wist niet dat dat bestond. Maar wat ik hier had liggen was 100% wit. En het is ook niet een béétje gelig. Het is écht geel. Bijna oranje geworden
Efedrine doen ze er ook wel eens door, geeft ook hartkloppingenBij voorkeur met iets als mannitol of isonitol.
Ale je half om half doet krijgen kopers straks een hart aanval.
(is vet kut als het in je coke zit gekke hartkloppingen)
Men heeft mij wel eens verteld dat ik een grootgebruiker ben, al heb ik zelf veel ergere verhalen gehoord. Dus van de ellende ben ik mij bewust. Heb zelf ondertussen nu 6 maandjes niks gehad en ik dacht ik ga dat vieren. Ik zal je comment in mijn achterhoofd houden. Bedankt!Met zulke hoeveelheden is het niet gek dat je last krijgt van vasoconstrictie. Je bent je er van bewust dat deze hoeveelheden VEEL te VEEL zijn? Zoek voor de grap eens op 3-mmc op dit forum en zie wat voor ellende het aangericht heeft.
Ik zou echt veel minder gaan gebruiken en het per sessie tot een maximum van 0.5 g beperken. Dat is al aan de ruime kant maar daarmee beperk (niet te voorkomen) je de neurotoxische schade, schade door oververhitting en schade door vasoconstrictie.
Heb ik niet gedaan. Misschien wel een goed idee. Thanks!Heb je het laten testen? Zal tegenwoordig wel wat troep bij zitten sinds je het alleen bij de dealer kan halen nu
Het is de enige manier om zeker te weten wat je precies heb!Heb ik niet gedaan. Misschien wel een goed idee. Thanks!
Ai. Die mogelijkheid zit ik te overwegen. Sterkte met je verslaving en bedankt voor je comment!Ik ben al n jaar of 3 zwaar verslaafd aan 3mmc maar ben dit nog nooit tegen gekomen.
Regelmatig dat ik oude packies of zakjes vond maar ook dan heb ik dit nooit gezien, ik zou het weggooien denk ik.
Ik denk dat ik het experimenteren met andere stoffen aan de echte labratten overhoud haha, ben zelf nog te spooked voor dat ik er teveel meuk ingooi. Maar bedankt voor het idee!Heb ook wel eens dat m'n pep geel wordt. Ik was het dan met aceton en dan is het weg. Vgm kan je 3m ook met aceton wassen. Kan je het beste even uittesten met een wat kleinere hoeveelheid!
wat ik deed toen ik veel 3mmc gebruikte was tussen bommetjes minimaal 2 uur houden, en tussen snuifjes 1 uur. mijn max op een avond was dan ook wel 900mg, je zou eventueel ook 4fma kunnen proberen dit werkt langer en je krijgt geen vasoconstrictie, ik vind het leuker dan 3mmc omdat het wat meer euforisch is maar dit kun je dan ook niet zo vaak gebruikenDenk dat ik wel 2.5G in 24 uur er doorheen jaagde. Bommetjes en balken. Ben er achter gekomen dat douchen goed helpt
Thanks voor de tip. Ik heb me weinig verdiept in 4FMA. Niemand in mijn omgeving heeft dat gebruikt ook. Doe je dat snuiven of in bommetjes?wat ik deed toen ik veel 3mmc gebruikte was tussen bommetjes minimaal 2 uur houden, en tussen snuifjes 1 uur. mijn max op een avond was dan ook wel 900mg, je zou eventueel ook 4fma kunnen proberen dit werkt langer en je krijgt geen vasoconstrictie, ik vind het leuker dan 3mmc omdat het wat meer euforisch is maar dit kun je dan ook niet zo vaak gebruiken
ik doe het in bommetjes maar voor de eerste keer zou ik als ik jou was pellets bestellen. 150mg is een mooie beginners dosis en na 2/4 uur nog een extra dosis als je wilt van 100mg. dm me maar als je meer info wilt over 4fmaThanks voor de tip. Ik heb me weinig verdiept in 4FMA. Niemand in mijn omgeving heeft dat gebruikt ook. Doe je dat snuiven of in bommetjes?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."