Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc geel geworden?

3mmc geel geworden?

24 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat betreft vasoconstriction, wat voor hoeveelheden neem je?
D
DatisgekzegLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste forumleden,

Ik heb al een tijdje (6+ maanden) 3mmc in een kast liggen. Ik heb gemerkt dat in een afgesloten kauwgomdoosje het spul wit blijft en in een paar losse packies ziet het er erg geel uit. Ik gok dat het geel is uitgeslagen omdat er zuurstof bij is gekomen.
Mijn vraag nu is of iemand daar ervaring mee heeft? Is het nog veilig te gebruiken? Merk je verschil tijdens innemen / effect? Of raden jullie aan om die gele zooi weg te gooien en gewoon nieuwe te halen.



edit1: Als we dan toch vragen gaan stellen: Hoe dealen mensen met vasoconstrictie (vernauwing van de bloedvaten a.k.a. verkleurde vingers en handen)? Ik heb zelf een paar heftige scenario's meegemaakt daarmee. Het blijft toch echt troep allemaal. Wel leuke troep.


Alvast bedankt!
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#3
Er is ook 3mmc in omloop die wat gelig is van zichzelf, zou het kunnen dat je die in je packies hebt?
Werd eerder verkocht als de 'goude oude'.
D
DatisgekzegLid
01-01-2024, 00:00
#4
StraatPiraat zei:
Er is ook 3mmc in omloop die wat gelig is van zichzelf, zou het kunnen dat je die in je packies hebt?
Werd eerder verkocht als de 'goude oude'.
Klik om te vergroten...
Hmm ik wist niet dat dat bestond. Maar wat ik hier had liggen was 100% wit. En het is ook niet een béétje gelig. Het is écht geel. Bijna oranje geworden
D
DatisgekzegLid
01-01-2024, 00:00
#5
FredKroket zei:
Wat betreft vasoconstriction, wat voor hoeveelheden neem je?
Klik om te vergroten...
Denk dat ik wel 2.5G in 24 uur er doorheen jaagde. Bommetjes en balken. Ben er achter gekomen dat douchen goed helpt
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Datisgekzeg zei:
Hmm ik wist niet dat dat bestond. Maar wat ik hier had liggen was 100% wit. En het is ook niet een béétje gelig. Het is écht geel. Bijna oranje geworden
Klik om te vergroten...
Heb je het laten testen? Zal tegenwoordig wel wat troep bij zitten sinds je het alleen bij de dealer kan halen nu
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Datisgekzeg zei:
Denk dat ik wel 2.5G in 24 uur er doorheen jaagde. Bommetjes en balken. Ben er achter gekomen dat douchen goed helpt
Klik om te vergroten...
Met zulke hoeveelheden is het niet gek dat je last krijgt van vasoconstrictie. Je bent je er van bewust dat deze hoeveelheden VEEL te VEEL zijn? Zoek voor de grap eens op 3-mmc op dit forum en zie wat voor ellende het aangericht heeft.

Ik zou echt veel minder gaan gebruiken en het per sessie tot een maximum van 0.5 g beperken. Dat is al aan de ruime kant maar daarmee beperk (niet te voorkomen) je de neurotoxische schade, schade door oververhitting en schade door vasoconstrictie.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#8
KetaKech zei:
Heb ook wel eens dat m'n pep geel wordt. Ik was het dan met aceton en dan is het weg. Vgm kan je 3m ook met aceton wassen. Kan je het beste even uittesten met een wat kleinere hoeveelheid!
Klik om te vergroten...
Cafeïne werd vroeger altijd benoemd als hetgeen dat pep geel maakte. Toen dacht ik eigenlijk ook al, welke winst maak je er op door het toe te voegen?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hebbenzekezine? zei:
Cafeïne werd vroeger altijd benoemd als hetgeen dat pep geel maakte. Toen dacht ik eigenlijk ook al, welke winst maak je er op door het toe te voegen?
Klik om te vergroten...
Nou, van een halve kilo een kilo maken is toch aardig wat winst.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Rotjoch zei:
Nou, van een halve kilo een kilo maken is toch aardig wat winst.
Klik om te vergroten...
Bij voorkeur met iets als mannitol of isonitol.

Ale je half om half doet krijgen kopers straks een hart aanval. :tearsofjoy:

(is vet kut als het in je coke zit gekke hartkloppingen)
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Datisgekzeg zei:
Hmm ik wist niet dat dat bestond. Maar wat ik hier had liggen was 100% wit. En het is ook niet een béétje gelig. Het is écht geel. Bijna oranje geworden
Klik om te vergroten...
Ik ben al n jaar of 3 zwaar verslaafd aan 3mmc maar ben dit nog nooit tegen gekomen.
Regelmatig dat ik oude packies of zakjes vond maar ook dan heb ik dit nooit gezien, ik zou het weggooien denk ik.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Snoozerboy🐱 zei:
Bij voorkeur met iets als mannitol of isonitol.

Ale je half om half doet krijgen kopers straks een hart aanval. :tearsofjoy:

(is vet kut als het in je coke zit gekke hartkloppingen)
Klik om te vergroten...
Efedrine doen ze er ook wel eens door, geeft ook hartkloppingen
D
DatisgekzegLid
01-01-2024, 00:00
#13
FredKroket zei:
Met zulke hoeveelheden is het niet gek dat je last krijgt van vasoconstrictie. Je bent je er van bewust dat deze hoeveelheden VEEL te VEEL zijn? Zoek voor de grap eens op 3-mmc op dit forum en zie wat voor ellende het aangericht heeft.

Ik zou echt veel minder gaan gebruiken en het per sessie tot een maximum van 0.5 g beperken. Dat is al aan de ruime kant maar daarmee beperk (niet te voorkomen) je de neurotoxische schade, schade door oververhitting en schade door vasoconstrictie.
Klik om te vergroten...
Men heeft mij wel eens verteld dat ik een grootgebruiker ben, al heb ik zelf veel ergere verhalen gehoord. Dus van de ellende ben ik mij bewust. Heb zelf ondertussen nu 6 maandjes niks gehad en ik dacht ik ga dat vieren. Ik zal je comment in mijn achterhoofd houden. Bedankt!
D
DatisgekzegLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rotjoch zei:
Heb je het laten testen? Zal tegenwoordig wel wat troep bij zitten sinds je het alleen bij de dealer kan halen nu
Klik om te vergroten...
Heb ik niet gedaan. Misschien wel een goed idee. Thanks!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Datisgekzeg zei:
Heb ik niet gedaan. Misschien wel een goed idee. Thanks!
Klik om te vergroten...
Het is de enige manier om zeker te weten wat je precies heb!
D
DatisgekzegLid
01-01-2024, 00:00
#16
StraatPiraat zei:
Ik ben al n jaar of 3 zwaar verslaafd aan 3mmc maar ben dit nog nooit tegen gekomen.
Regelmatig dat ik oude packies of zakjes vond maar ook dan heb ik dit nooit gezien, ik zou het weggooien denk ik.
Klik om te vergroten...
Ai. Die mogelijkheid zit ik te overwegen. Sterkte met je verslaving en bedankt voor je comment!
edit1: ik merk dat je een quote van Steen onder je profiel hebt. Ziek! Ben zelf ook een gigantische Steen fan.
D
DatisgekzegLid
01-01-2024, 00:00
#17
KetaKech zei:
Heb ook wel eens dat m'n pep geel wordt. Ik was het dan met aceton en dan is het weg. Vgm kan je 3m ook met aceton wassen. Kan je het beste even uittesten met een wat kleinere hoeveelheid!
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ik het experimenteren met andere stoffen aan de echte labratten overhoud haha, ben zelf nog te spooked voor dat ik er teveel meuk ingooi. Maar bedankt voor het idee!
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#18
Datisgekzeg zei:
Denk dat ik wel 2.5G in 24 uur er doorheen jaagde. Bommetjes en balken. Ben er achter gekomen dat douchen goed helpt
Klik om te vergroten...
wat ik deed toen ik veel 3mmc gebruikte was tussen bommetjes minimaal 2 uur houden, en tussen snuifjes 1 uur. mijn max op een avond was dan ook wel 900mg, je zou eventueel ook 4fma kunnen proberen dit werkt langer en je krijgt geen vasoconstrictie, ik vind het leuker dan 3mmc omdat het wat meer euforisch is maar dit kun je dan ook niet zo vaak gebruiken
D
DatisgekzegLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kippenman zei:
wat ik deed toen ik veel 3mmc gebruikte was tussen bommetjes minimaal 2 uur houden, en tussen snuifjes 1 uur. mijn max op een avond was dan ook wel 900mg, je zou eventueel ook 4fma kunnen proberen dit werkt langer en je krijgt geen vasoconstrictie, ik vind het leuker dan 3mmc omdat het wat meer euforisch is maar dit kun je dan ook niet zo vaak gebruiken
Klik om te vergroten...
Thanks voor de tip. Ik heb me weinig verdiept in 4FMA. Niemand in mijn omgeving heeft dat gebruikt ook. Doe je dat snuiven of in bommetjes?
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#20
Datisgekzeg zei:
Thanks voor de tip. Ik heb me weinig verdiept in 4FMA. Niemand in mijn omgeving heeft dat gebruikt ook. Doe je dat snuiven of in bommetjes?
Klik om te vergroten...
ik doe het in bommetjes maar voor de eerste keer zou ik als ik jou was pellets bestellen. 150mg is een mooie beginners dosis en na 2/4 uur nog een extra dosis als je wilt van 100mg. dm me maar als je meer info wilt over 4fma

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."