Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
""
"Ik woon pal tege de grens met nederland (dicht bij Hulst) en ik kan je zegge 7/10 Jongeren hier blowen. Ook in heel de streek is er een wietgeur aanwezig op elk feesje Wiet haal ik gewoon om de hoek of ik neem ff de auto naar nederland."