Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wie word er ook altijd zo moe van alcohol ? Dit triggert altijd weer om een opwekkend middel te halen ,wat ik dus niet meer doe omdat ik dat wil reduceren tot eenmaal per week alleen het valt niet mee. Maar zonder alcohol word het weer zo saai .Helemaal stoppen is natuurlijk ook een optie maar ben er nog niet aan toe."
"summernight zei: Hi! Ik vroeg mij dus af of jullie ook merken dat je huisdieren anders reageren als je onder invloed bent en wat ze dan precies doen. Ik heb het idee dat ze het hier dondersgoed aanvoelen! Xtc: m'n kat wordt hyper en kijkt me raar aan. tegelijkertijd wil die heel veel aandacht en komtie kroeltjes halen. 3mmc: zelfde verhaal Ben benieuwd naar jullie ervaringen! Klik om te vergroten... Klopt mijn kat komt extra aandacht vragen in feite is die niet meer van mijn schoot t e slaan spint ook harder mij hoor je niet klagen."
"heb 2mcc gehaald vond het eerlijk zeg maar treurig en al helemaal niet euforisch wel de hele nacht wakker heb de hele dag overdag geslapen dat wel.maar werd er eerder down van ."
"ricorieks zei: 2-mmc ? Klik om te vergroten... 2-MMC Kristallen (1,4gr)"
"rickyboy8989 zei: Hallo , ik heb een angststoornis en een depressie, eigenlijk al mijn hele leven, om deze gevoelens te onderdrukken heb ik vroeger veel drugs misbruikt, momenteel heb ik antidepressiva en benzo’s, nu wil ik eigenlijk eens stoppen met de benzo’s en dit vervangen voor een ander middel dat goed werkt tegen angst en stress, zodat ik de tolerantie van benzo’s terug kan dringen, zijn er nog andere middeltjes die ik kan nemen ? Rick Klik om te vergroten... zolpidem bijvoorbeeld ,zopiclon icm met mirtazipine slaap lekker"
"BenzoGebruiker zei: Beste Lezer, Ik heb 2 vragen waar ik benieuwd naar ben, namelijk: -Wat is jullie ervaring met Xanax? - En hoe kan ik stoppen met roken? De vraag over roken is misschien niet relevant op dit forum. Maar wil graag stoppen met roken. Hoe kom je van je verslaving af? Klik om te vergroten... mij lukt het niet ik denk pas als het lukt wanneer ik stop met verdovende middelen want ja daaar hoort eeen peukie bij ,succes"
"BenzoGebruiker zei: Beste Lezer, Ik heb 2 vragen waar ik benieuwd naar ben, namelijk: -Wat is jullie ervaring met Xanax? - En hoe kan ik stoppen met roken? De vraag over roken is misschien niet relevant op dit forum. Maar wil graag stoppen met roken. Hoe kom je van je verslaving af? Klik om te vergroten... xanax doet mij niks maar dit is persoonlijk ik zou ook willen stoppen met roken zou niet weten hoe"
"Kippenman zei: welkom op t forum, Onder invloed rijden is een van de grootste fouten die je naar mijn mening kan maken, je brengt niet alleen jezelf in gevaar maar ook de andere weggebruikers. Gelukkig is het goed afgelopen en ik hoop dat je van deze actie hebt geleerd. Klik om te vergroten... rijden onder een middel van maakt me geen bal uit is altijd kansloos zelfs fietsen .Vooral de e step zou ik f in de stalling laten staaan.mininimaal een fietshelm op ja ik weet het daar zit je niet op te wachten dan je denkt juist beter te rijden maar kan je vertellen na enkele botbreuken en gezeik en gedoe.liefst loop ik alleen maar een stukkie kom je vaak in 1 stuk thuis.Alleen dan ben ik me sleutels weer es kwijt vd voordeur je step die mischien 45 km gaaat makkelijk is natuurlijk gevaarlijk .Nuchter geen problemen maar mocht ik dit jaar wer de fout ingaaan moet ik 2 weken brommen het zijn wel wel fijne vorderingen om jezelf geruisloos te verplaatsen ze gaaan gaan nog achterlijk hard ook.Als jij je nek breekt ben je verlamd goodbye sweet life"
"een blowtje moet wel kunnen toch ,alcohol is uit den boze gezien mijn meerdere botbreuken waar ik met blowen geen last van heb"
"Appeltaart1 zei: Beetje laat misschien om hier nog op te reageren, maar wat je beschrijft klinkt als een onttrekkingsdelier. Als je lange tijd achter elkaar alcohol (of drugs) gebruikt en dan plotseling stopt (je beschrijft dat je 2 dagen nuchter was), dan kan de kater zulke hevige vormen aannemen dat je gaat hallucineren en (licht) psychotisch wordt. Dit wordt ook wel een delier genoemd en is niet per se ongevaarlijk. Je loopt het risico om in de psychose te blijven hangen. Zeker als je in het verleden al psychische klachten hebt gehad, of mensen met psychische klachten in de familie hebt moet je hier extra alert op zijn. Als dit nog een keer gebeurd raad ik je aan om naar de dokter te gaan. Er zijn medicatie om dit soort klachten te verlichten en professionele hulp na zo’n heftige ervaring is geen overbodige luxe. hier een website met informatie over het alcoholonthoudingsdelier: delier www.farmacotherapeutischkompas.nl Klik om te vergroten... Heb het zelf altijd na heroine gebruik hoor steeds muziek en denk dat er mensen aan mijn deur staan om mij uit huis te zetten wegens overlast maar doe geen hero meer te vreemd spul .En woon nog steedsthuis ook geen briefen van de woningbouw dus het zal wel iets lichts psychotisch zijn waar ik dan last van heb ."