Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja het is voor een ziekenhuis, had ik erbij moeten zeggen. Want ik ga meedoen aan zon proefpersoon project dus ik denk niet dat ze ernaar zoeken..."
"ok, dan denk ik dat ik het nog ff uitstel dan Bedankt voor de reacties!!"
"zoals? En ik wil alles zelf eventjes geprobeert hebben, kan ik ook meepraten"
"het beste is om thc op te lossen in ethanol(gewoon alcohol), en die in een vaporizer te doen. Thc is van nature geel en reageert met licht, je moet er dus aluminiumfolie omheen doen. Als je een lichte substantie/gaswolk ziet dan zit je wel goed!"
"Caffeine is met de werking goed te vergelijken met speed, het verminderd je eetlust en maakt je opgejaagd. Je zweet ook, en verbrand meer energie als je normaal zou doen. Maar als je af wil vallen, waarom ga je dan niet sporten? Dat is sowiezo gezond..."
"En bedenk ook dat zij erg weinig had genomen van het spul....het is dus wel degelijk gevaarlijk. Vind het idioot dat ze het zomaar uitzenden, en dan ook nog eens beweren dat de vliegenzwam niet giftig is, benieuwd hoeveel mensen nu lukraak vliegezwammen op gaan eten"
"hallo, Ik ben tochwel een ervaren tripper, heb al vaak paddos gebruikt, LSA, LSD, savia, DMT. Maar na het gebruik van LSA en paddos heb ik een soort "verdoofd" gevoel gebregen, het trekt wel langzaam weg na een maand ofzo, maar het is toch heel raar en niet te beschrijven. Je voelt alles wel, maar het lijkt een soort anders "aan" te komen.Wie van jullie weet wat dit is? een vriend van me heeft er ook last van... En hebben meer mensen dit? -sorry voor de vage beschrijving, ik kan het niet echt anders beschrijven... :P"
"Nee eigenlijk toen ik die LSA zaden had genomen, toen was het t sterktst en toen duurde het ook het langst toen het weg ging. Ook is het zo, dat als ik sindsdien een jointje rook, ik dat zelfde gevoel terug krijg alleen dan veel korter."
"Ik heb hier zat datua liggen, je kan het ook gewoon vinden in NL vlak bij het strand wil nog wel de Doornappel groeien. Maar ik wil het je toch wel afraden dit te gebruiken, afgezien van het feit dat de plant zwaar maar dan ook echt zwaar giftig is, is de "trip" niet echt fijn te noemen. Je eindigt meestal in een bad trip in 99% van de gevallen, en soms kom je er ook helemaal niet meer uit, waardoor je dus definitief gek wordt (daar zijn genoeg voorbeelden van ). De grens tussen dosering en overdosering is zéér klein, waardoor je het risico loopt te blijven hangen, of zelfs dood te trippen. En wist je dat je een maand na dat spul soms troebel blijft zien? Ik zou dus maar even nadenken voordat je dit spul neemt"
"Chocola/ passiebloem/ antidepressiva etc zijn MAO remmers, dat wil zeggen dat zij de werking van je enzymen tegenwerken. Als dat gebeurt wil dat zeggen dat als je paddos hebt gegeten, de stoffen minder snel afgebroken kunnen worden( waardoor je trip dus langer is) en waardoor er vertraagde resistentie is( je trip wordt intenser). Kijk hiermee uit, mijn advies is om gewoon meer paddos te nemen, dan weet je tenminste zeker dat het na een X aantal uur voorbij is. Het is ook gevaarlijk om een slaappil te nemen met een MAO-remmer, omdat de werking dan langer kan duren."