Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, ik neem op grote feesten welleens een pilletje, dit al 4 jaar maar nooit meer als 3 keer per jaar. Een week geleden nam ik 3 pillen. De eerste kwam van een vriend en de 2 anderen heb ik in mijn roes gewoon van iemand gekocht daar.. Niet verstandig ik weet het, maar ik plakte er toen al redelijk tegen.. De dag nadien had ik een hardere kater dan ooit, maar ik ben het ook niet gewoon om er 3 te nemen, dus dacht dat het daar wel aan zou liggen. Ik heb me deze week echter heel vreemd gevoeld: drukkend wazig gevoel in mijn hoofd, tintelingen aan mijn handen en in mijn hoofd ( ongeveer zoals tijdens de trip) en soms zagen dingen eruit als ik echt nog spacete ( lampen en dergelijke). Ik ben ook eerder vermoeid. Ook leek alles grauw en "onecht" te zijn, ik leek wel een buitenstaander in wereld. Het gaat al veel beter wat het laatste betreft, maar dat wazig gevoel in mijn hoofd, de hoofdpijn en die tintelingen zijn er nog steeds.. Kan iemand mij zeggen wat er aan de hand is? Of iemand die er iets in herkent? Ik ben nogal een binnevechter en maak mezelf serieuse zorgen, mensen waarmee ik gesproken heb noemen het "niet normaal" wat me niet bepaald gerust stelt. groeten J."
"langeman zei: Als je niet weet wat je gebruikt hebt kun je ook niet gericht iets aan de gevolgen ervan doen. Alleen de algemene dingen die altijd goed voor je zijn. Voldoende slaap binnen een regelmatig ritme, gezond eten en voldoende drinken. Sporten en ontspannen. Ga je iig niet te druk lopen maken. Dat help niet; maakt het eerder erger dan minder erg. Is het er over een week nog dan moet je even naar de dokter gaan. Volgende keer.... hmm laat maar, als het goed is heb je je lesje wel geleerd. Sterkte. Klik om te vergroten... Bedankt allemaal, ik apprecieer de tips! En ik heb hier mijn lesje inderdaad wel geleerd, het was een leuke avond maar dit was het em niet waard."
"Exluhuhh zei: ooh man! wat ben ik blij met dit forum. ik had zo'n half jaar geen X meer gedaan en dacht laat ik is weer wat nemen. ik met me domme kop heb meteen 2 pillen geslikt en later nog 1 terwijl ik wist dat het goeie waren. ik loop nu al een week constant mezelf gek te maken en constant met een waas voor me oog, net alsof ik op punt sta flauw te vallen. ook kan ik me vrijwel weinig van herinderen wat ik afgelopen dagen heb gedaan en is me tijdsbesef helemaal weg. -Heb zo ongeveer hetzelfde gedaan en erna ervaren. Na een week voelde ik het steeds beter gaan, minder wazig enzo Nu twee weken later heb ik nog een een tuut in men oor, hoofdpijn (vooral als ik iets gedronken heb, gewoon biertje of 2/3) en nog een klein beetje dat lopen checken of ik nog normaal reageer. Wat bij mij goed lijkt te werken is ff lekker gaan sporten, zweten en gedachten op iets anders zetten. Het is voor mij ook de eerste keer dat ik dit mee maak, maar zolang het beetje bij beetje beter gaat vertrouwen we er maar op dat het goed komt ...? sterkte! Klik om te vergroten..."