#1
Heb ik ook keer gehad.
Bij mij bleef de koppijn iets van 2 weken hangen, en dat de kleurtjes heel mooi waren enzo had ik ook. Op school kon ik nog geen papiertje lezen omdat alles helemaal wazig was :P
Gaat vanzelf wel weer over, tenminste bij mij wel![:grin:]()
Bij mij bleef de koppijn iets van 2 weken hangen, en dat de kleurtjes heel mooi waren enzo had ik ook. Op school kon ik nog geen papiertje lezen omdat alles helemaal wazig was :P
Gaat vanzelf wel weer over, tenminste bij mij wel